Sv: Här postar vi allt möjligt
Jaah, här kan man läsa om den "incidenten": https://www.sn.se/nyheter/nykoping/arti … n/jv86nkyr
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 777 778 779 780 781 … 898 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaah, här kan man läsa om den "incidenten": https://www.sn.se/nyheter/nykoping/arti … n/jv86nkyr
Hi-hi! Gissa vart busige Bleppe just har varit? 
Han kan väl aldrig varit på Glasbanken?
Samma här, hade tänkt att vara nykter men så blev det för jevfla tråkigt. Ett lock mä birabärsa fitt det bli i böggrevens tid.
Har ni bögsommar-värme där neråt i reichet också? Här är det riktigt varmt om pungen må du tro.
Ja fan... Här är det 26 grader serrö!

33 direkt i solen ser jag på termometern bakom. (och klockan går fel...)
HAIWAN! Jaah då har vi samma pungsvetts-temp ungefär. Kvavt som i ett ett negerarsle.
Mhm, birabärsan smakar extra gött också. Det är viktigt att vätska upp i värmen. Skål på dig håmo!
Jaah! Säkerheten först. Gäller att inte svimma av uttorkning. SKÅL!!!
Präcis, genom att hålla runkt 2,1 promille säkerställer att man överlever "skräckdödsknarkar-hettan". Tids nog "kommer" "fittbögsknullare-kylan". Allt enligt SVT.
Mmm... "Höger-kylan" skulle dom nog också kunnat kalla den.
Absolut, eller varför inte... DÅNALD TRUMP-VINDARNA!!!
Jaah...
Och själv sitter man och väntar på en leverans av en bok som handlar väldigt mycket om bajs.
Åh! Det låter intressant, vad är det för upphetsande lektyr?
Det "kommer" jag att visa när den dyker upp, vilket den nog gör inom bara några dar. 
Härlich! Då har jag något att se fram emot pervocumrat! Bajs är nice!
Svullade just i mig tre drumsticks som jag hade kvar sädan igår och hällde upp en skål sweet chilisås nu när jag "gick" för att hämta ytterliggare en Sju"komma"tvåan. Därför det tog lite tid att svara...
"Men ska du verkligen dricka en öl till?" *Fniss*
Puss och smek på VB:n min kåte herre!
Sidor Föregående 1 … 777 778 779 780 781 … 898 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt