Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Ser att "någon" planerat inför dagen... Ähum, host... http://www.bodycontact.com/kontaktannon … s-ikv%E4ll
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Sidor Föregående 1 … 241 242 243 244 245 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ser att "någon" planerat inför dagen... Ähum, host... http://www.bodycontact.com/kontaktannon … s-ikv%E4ll
Hmm, högst tveksam till att det är Bleppe som har skrivit... Det står nämligen inte ett ord om vare sig felching, snowballing, bajsutlösningar, käck gaymusik, SHÖMK, snurrepiller eller alkohol.
Inte han som skirivit annonsen men du kan ge dig fäeen på att han svarat alla tre gångerna.
Hmm... http://www.bodycontact.com/kontaktannon … %E5r-still
Lät väldigt spännande och förföriskt jah! *Letar fram riset från i påskas*
Är det månne från Scheikes egenodlade björkar?
Stämmer bra det min gode pervobög! Ett fint arv att vårda! Jag kan skicka några frön så kan du också plantera dig en fin björk.
Tackarrrr! Ja dom ligger det mycket jopp bakom för att skapa den perfekta smisk-genetiken.
Det gör dä i sanning! Jag är lite besviken på att jag saknar förutsättningarna för att ha ett mustigt skägg som Herr Scheike hade.
Hmm... Kanske kan odla skägg betydligt bättre någon annanstans då? 
Jah i röven skulle ju funka. Är bara så svårt att "komma" åt att färga. Man vill ju ha grått rövskägg... Hmm, någon som kan hjälpa mig?
Klart jag hjälper en håmopervobroder. Då ska vi se... Åååh hej!
Inte han som skirivit annonsen men du kan ge dig fäeen på att han svarat alla tre gångerna.
Ahaa. 
Pfft, padel, ZOE, ghey vegan, tattare, pisskärring med färgat äckelhår och en inramad skitkorv... https://www.sverigesradio.se/artikel/ul … KnS2japfDw
Pfft, padel, ZOE, ghey vegan, tattare, pisskärring med färgat äckelhår och en inramad skitkorv... https://www.sverigesradio.se/artikel/ul … KnS2japfDw

Här skulle man bo: https://maps.app.goo.gl/DT3P8G5kifeAyxHs6?g_st=ac
Jah, eller bada här: https://sv.wikipedia.org/wiki/Assman
Jaah, jättehjärna! *stänker busigt på Bussis*
Ti-hi! Så busigt av dig håmo! Men nu ska jag ta med dig till en bondgård! https://bogsgard.se/
Javisst ja, en gång i tiden så planerade man att en t-banelinje i Fjollträsk skulle dras till det området. Synd att stockholmarna inte fick t-banestationen "Bög", tänk vilka karlar som hade hängt på den stationen!
Här skulle man bo: https://maps.app.goo.gl/DT3P8G5kifeAyxHs6?g_st=ac
Hehu!
Javisst ja, en gång i tiden så planerade man att en t-banelinje i Fjollträsk skulle dras till det området. Synd att stockholmarna inte fick t-banestationen "Bög", tänk vilka karlar som hade hängt på den stationen!
Mmm jah och det är väl där i trakten Kymlinge ligger också? Den lemsökta och övergivna T-stationen där "Silverpilen" åker förbi med bögspöken.
Sidor Föregående 1 … 241 242 243 244 245 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips