Sv: Här postar vi allt möjligt

De bästa dagarna är sommartid och semester när man "kommer" till Bolaget redan 09:57, köper det man vill ha och personalen önskar en trevlig dag. Det dom inte vet är att ett par minuter innan stängning "kommer" man tillbaka och köper lite mer av deras varor. Jag anser man borde ha rätten att bli Club-med"lem" då det mesta av ens kapital går till att betala in mer scat till landet. Romsås... Mmm...

Tjillepitten

5,827

https://youtu.be/KOXALOErW3U

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Mmm... Grovarbetare... En sån skulle jag vilja "köra" på...

Tjillepitten

5,829

Bussföraren skrev:

De bästa dagarna är sommartid och semester när man "kommer" till Bolaget redan 09:57, köper det man vill ha och personalen önskar en trevlig dag. Det dom inte vet är att ett par minuter innan stängning "kommer" man tillbaka och köper lite mer av deras varor. Jag anser man borde ha rätten att bli Club-med"lem" då det mesta av ens kapital går till att betala in mer scat till landet. Romsås... Mmm...

Helt rätt och riktigt. Diggar att stå och hänga utanför med proffsen en måndag 09:57.

Roligast är att beskåda alla vaniljon som döljer sitt missbruk med en ryggsäck. Tröttnar aldrig på att se dessa stammisar.

Tjillepitten

5,831

Precis! Men vilket trams!!! Det är ju bara att komma stolt och kåt åkandes i sitt egna kvarter i sin spermobil halsandes seglis och pumpandes a-traktor-pop samtidigt man sprutar och skriker könsord!

Japp och eftersom man besöker denna fina inrättning så pass ofta så börjar man känna igen smygvaniljo alkisarna. Alltid samma modus, går in och inte helt sällan låtsas vara fina i kanten. Dom vill inte ha någon ögonkontakt då man märker att dom känner en skam i att vara där lika ofta som jag. Man smyger ner sin 4:e bag-in-box för veckan i sin ryggsäck eller sin medhavda bruna ICA-påse och lommar ut. Under min tattartaxi-period så hade vi 1 sån rödvinskärrning som åkte taxi tidiga mornar lagom till Bolaget öppnade, det var tur/retur i 9 av 10 fall och denna slidbärare var kroniskt bakfull/full men låtsades vara nykter och hade alltid någon ursäkt till att åka och handla vin på morgonen. Galet roligt faktiskt. "Jo det verkar ju konstigt men en vän kom på besök igår och idag så ska jag gå på middag så då vill man ju ha med sig något". *Fniss* I själva körordern stod det aldrig att just Glasbanken var resmålet utan ett närbeläget apotek på Hantrunkaregatan i Norrpöking.

Tjillepitten

5,833

Fantastiskt läsning, Bussis! Har dock en gång beställt hemleverans med taxi utav ett sexpack 3,5:or då jag inte ville spermobilköra på fyllan till macken klockan 23:07.

Sexpack: 89kr. Leverans med Kalmar Taxi: 200kr. (då bodde jag i Kalmar)

Taxinisse bara flinade stort då jag lommade ut ur hyreshuset för att hämta biran efter att han ringt mig tre minuter tidigare...

Och förr att ge stöd till hela berättelsen så från Gaygle Mups: https://www.google.se/maps/@58.5873941, … 312!8i6656

Kunde faktiskt varit personen jag beskrev men det är det inte även om denne arbetade på en statlig myndighet i staden och det fick mig att tänka på detta då den arbeitsplatzen jag var anställd på hade just statliga myndigheter som kunder: https://www.publikt.se/nyhet/porrsurfar … rket-11133

Tjillepitten

Har själv begagnat mig av taxi och bad kollegan gå in och shoppa då jag personligen aldrig fått handla i mitt handikappade till"stånd* haha!

Tjillepitten

5,836

Åhååhhåååå! Luftfarsverket säger du ja. Minns att förvunne Ostfralla även var i den branschen, fast på Lufthansa. Ah ja... Runka gott!

5,837

Bussföraren skrev:

Har själv begagnat mig av taxi och bad kollegan gå in och shoppa då jag personligen aldrig fått handla i mitt handikappade till"stånd* haha!

Aivan/biggrin

Hade också brunkat till gaybajsporr om jag haft ett eget kontor och fått ut en ohemul lön som gått till alkohol.

Tjillepitten

5,839

Ok. Nu äter jag Estrella salta peenuts och tricker NGD 7,2. Då jag är utan sysselsättning för första gången på +25 år så har jag extra mycket tid att sitta och supa mig dyng framför fittkramp och skapa fåniga bilder och videos. Rajdirajdiraaaaj...

Det låter som du hittat dig själv och liksom "kommit" hem... Värmde på en Taco Supreme från Billys stjärtpizza. Kanske det sämsta köpet någonsin, men då jag bojkottar Tattar-Lidl tills dom börjar sälja Anal-inferno igen så ville jag vara lite "wild and homo"... Ett sönderbrutet taco-chips på en vaniljo-Billys var vad man fick. Men det gick när med 1 Pripps Blå 7,2 och en 8:a Famous Gaysee.

Tjillepitten

5,841

Bra att det löste sig, Bussis-bubben min! Låter som mitt snatte... eeeh... "inköp" av ICA's Burritos. Total-slabb deluxe!!! En jävla sörja blev det, trots att man för en gångs skull följde instruktionerna.

Hmm, visste väl att jag glömt något! Skulle ju köpt lite färdig Dolm(ios) pasta och tillsatt mycket cayenne och tabasco för en mäktig BU tills i morgon. Men Burritos får det bli nästa gång jag går till ICA i min blottar-rock.

Tjillepitten

5,843

Ja BU blev det minsann!

Flaffa! Vart på BS-skalan frågas "kom"?

Tjillepitten

5,845

Bara en tråkig 3:a. Förmodligen ätit något vaniljigt...

Låter som brist på alkohol.

Tjillepitten

5,847

Ja.

5,848

Nu har jag varit på glasbanken... en andra gång idag...

Gött så, jag tänkte halka iväg dit men som från en sexdröm "kom" några ToF brandmän och bankade på dörren och störde min pågående fylla. Något vaniljo hade aktiverat sitt brandlarm och full/döv som denne är så "kom" brandmän, polis och sjukvårdspersonal. Domvar upp"tagna" med den dövstumme och ignorerade mitt vrålrunk.

Tjillepitten

5,850

Mmmm... Handbojor, fastspänd på bår, slangar som sprutar! Låter verkligen som en sexdröm!