Sv: Här postar vi allt möjligt
Efter 136 stycken "Inte min, men det vore trevligt!" så svarar korpulent dvärg förnöjt "Min!"
Nämen...
Amen'guu va majsigt!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 153 154 155 156 157 … 898 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Efter 136 stycken "Inte min, men det vore trevligt!" så svarar korpulent dvärg förnöjt "Min!"
Nämen...
Amen'guu va majsigt!
BLEPP!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har just gjort ett bajsutlösande cinematiskt verk i Sony Vegas 14.0 som jag nyligen ladd... eeeh... köpte dyrt. Jajustde...
Men nu kan jag inte rendera filmen som jag alltid gjort innan med tidigare versioner utav detta program. Innan klickade jag alltid "Render as..." och kunde välja femtioelva alternativ. Något perv som kan hjälpa mig? *blepp* (ledsamt långsamt blepp) 
Humm... Finns ju en massa olika alternativ som man kan rendera p-rullen till (upplösning, format, etc.).
Har haft problem med ett alster som jag försökte svarva ihop förra veckan i Vegas 15, då visade det sig vara fel på ursprungsmaterialet (ett nedladdat youtube-klipp).
Aha. Tack! Har gjort som jag alltid brukar. Vette'fan vilken version jag hade innan, men då fungerade det. Nu vill det sig inte. Är som vanligt från mobilkameran... Får göra en CP-lösning och filma datorns bildskärm! 
Får göra en CP-lösning och filma datorns bildskärm!
Låter som mortiscism på en blandning av rohypnol och tjack! 
Det är inte heterobajs det inte.
*tumme upp i stjärtsingen*
https://xam.nu/f/kukennnnnnnnnn.png Kunde ju välja vad jag ville innan i listan och klicka "Render".
Hahaa! Amatör...
https://www.youtube.com/watch?v=ZSTozqOSydo
Hahaa! Amatör...
https://www.youtube.com/watch?v=ZSTozqOSydo
Haha! Stället har ju fortfarande såntdär trägolv kvar! (Trägolv = konstig, hård "skyddsfilm" som man river bort när man flyttar in, för att därefter kunna arbeta upp ett trevligt jordgolv som med tiden blandas med ens egna fekalier.)
...När får man beskåda det tidigare nämnda bajsutlösande cinematiska verk förresten? *Flaffa!* 
Så fort jag förstår hur man ska göra i Vegas...
Bajsa!
Testade att göra det idag. Det blev brunt och kladdigt, så jag målade en tavla. 
Får man se tavlan?
Kanske jag kan få köpa den om den faller mig i smaken?
Nää! Jag vill köpa den!!!
Jag bjuder HUNDRA kottar och Ellos vår/sommar 1988.

Konstnär: Mortimer Mus.
Verk: Fyra nyanser av brunt.
Stil: Målad med fekalier på kladdig segelduk i sann mortiscistisk stil. Ram av bajsimpregnerat cederträ.
Pris: 2000 kapsyler hos Pervkowskis.

N-n-n-nu kkkommer dom om 1 minut!!! 

(Gömmer sig under det nerkissade täcket)
Jaa, brukar höra bögspökena pöka ute i korridoren när jag ligger och trycker inne i rum 316. 
Syster Mensina brukar också komma och spöka. Att smeta mensblod är hennes signum. 
Hua vad läskigt det låter!
*brrrrrrr* Men... Kan dom inte bara ta sig igenom dörren/väggen in till rum 316 då på sädvanligt spökmanér?
Vet inte. Om inte ens syster Brutalia vågar sig hit så gör nog inte bögspökena det heller. 
(Bögspöken är dock mer välkomna hit än syster Brutalia!)
Här kommer en Limerick så här i depressionens anusmörker.
Det lutande tornet i Pisa
fick jag besöka och fisa.
Men Corona jag fick
satsen den gick
i rumpan på jungfru Maria.
Må och bhöga väl.
Hälsningar
Onkel
ÅÅÅH, AAAAH, YNF, FLAFFAAAAAA!!!
Tack tack, tack snälla goa Onkel! DU äro en svensk pervopoesiskald!
Sidor Föregående 1 … 153 154 155 156 157 … 898 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt