Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Kanse fixa ihop ne5oh då 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 52 53 54 55 56 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Kanse fixa ihop ne5oh då 
En sån bil vill jag har. För genast över beloppet. knappa knappa *kontonummer* fasters arv kommer till användning nu. Hon blir säkert glad då jag gör så fina investeringar. Det är ju ett riktigt fynd. Å säljaren känns ju hederlig eftersom bleppe känner han. känns tryggt. Enda tråkiga var ju att det inte fanns inbyggd analvibrator i förarsätet.
Nu kan du vara glad att du känner mig, för Jânis har nu monterat en klassisk öststats vibrator i sätet OCH lackbehandlat den med härsket sälfett från Murmansk. Detta lilla paket brukar gå loss på 79,900kr, men för dig min vän så betalar du bara 77.450kr
Enklast om du ger mig pengarna så lämnar jag över dom till honom senare *hrrm*
Va snäll du är. Gruppkram. Vad är det i flaskan tillhöger i bild? Bj... Br... kan det vara Bjurholms-Brunt? BJB Den kända kulinariskaflytande Bögosten gjort på okänt innehåll från Träsk-Berra utedass i Burträsk som ger sköna snurretrippar.
Något så operverst som en burk BB (Björne Bajs) är det.
Den osten trippar man skönt på ja!
Flaffa!
Nja Jag föredar iaf BjB.
Haloween idag! Gör ni något spökpervigt idag?
Haloween idag! Gör ni något spökpervigt idag?
Jovars...

Själv då? 
Var på systemet nyss och köpte några Norrlands Gul Dynamit för mina sista enkronor. Kassörskan tittade på mig som att jag vore nån slags alkis (????). *baah* *pffft*
Senare ikväll när jag har blivit lite ljummen ska jag gå ut och skrämma folk genom att visa min penis. Jag har på mig en beige trenchcoat och inget under.
Förmodligen någon prao som Arbetsförnedringen skickat dit. Inget att bry sig om. Men annars hälsar väl personalen glatt på dig och ger dig V.I.P.-service, stammis som du är?
Varför kommer den här bildern upp då jag bildgooglar "bögspöke"????

Hahaha!
Sieg Ynf!
Blöjor på penis och pung!
Blöjor på penis och pung!
Porjusbudord nr 9.
http://www.pervopartiet.n.nu/budorden
Bleppe skrev:Blöjor på penis och pung!
Porjusbudord nr 9.
Precis! Dom kan ju du som ett rinnande vatten. Eller var det något annat rinnande? Hmmm... Kommer faktiskt inte ihåg...
Halepervjah!
Halepervjah!
Talar du i tungor?
*rodnar* mina frälsisvänner kom förbi oc bjöd på brunt kaffe.
Ahaa. Men dina tidigare vänner Tom och John har du brutit totalt med, eller?
aha dom från Scientologerna. nä det blev en kort vänskap. Dom hade bara massa konstiga hyss för sig med startkablar och annat.
Typiskt Hollywood...
John hade dock ett jättefint spermojetplan han flög jorden runt med.
Ooh guu vad mysigt! Tihi!
Ja jag gjorde så här...

Mehkluba!
Sidor Föregående 1 … 52 53 54 55 56 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?