Sv: Här postar vi allt möjligt

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 903 904 905
Du måste logga in eller registrera för att svara
Åh, så fittigt.
Här blir det nog en tur till glasis i afton!
Det är det. Men jag bebögde glasis nu på vägen hem så jag har gotte-gottemums tills på söntag denna tid. 
Blev du igenkänd som vanligt?
Hmm. Tveksamt om mängden jag införskaffade räcker ända till söntag, men äfven tveksamt om jag ens hinner supah då...
Dom hälsade så glatt så. I mörra har jag ingen böglighet att sna... eeh... handla innan 15:00, så det fitt ske idag.
Flaffa!
Åh, saknar tiden då jag hade en gammal "buksvåger" som joppade på Blypungsgatans glasis. Tyfvärr så har jag inte sett honom på flera år nu.
Se där jah! Var det före eller efter att du blefv håmo?
*pust pes* Nu gassar solen på här ordentligt. Dags för string-VB, sanna mina ord! 

Se där jah! Var det före eller efter att du blefv håmo?
Känner honom från tiden innan jag blev gayhomoperv, men upptäckte att han joppade på glasis ungefär samtidigt som jag började dyka upp här.
*pust pes* Nu gassar solen på här ordentligt. Dags för string-VB, sanna mina ord!
Jaah jefflar!
*suck* Nu är dom andra fögbyllona och pervar sig på gaycrusingen i Bögholm. 
Om du kunde delta i gaycrusingen, vad hade du valt för spermobil om du fitt välja fritt? 
Huuuu… En sådan ballebank denna fitt-söndag. HAIWAN! En halvliter estnisk bögvodka, nästan ett flak estnisk bögöl av märket Saku samt en ohemul mängd LW som det bjöds friskt på. När vi insåg att CP-störningsjouren var på väg så blevf det en flykt på apostlahästarna genom Äggballebyns bakgator. Men rättvisan ”kom”i fatt oss någon timme senare men då pga att vi våldgästat någon privat padelfest där vi inte var välkomna? Märkligt. Vi hade genomfört en avspärrning på en gata och hamnat i spörsmål med EPA-CP barn varpå blåhattarna anlände med hot om logi i deras hortell Gripen. Enligt sheriffen hade vi stört den operviga ordningen och sett till att någon DB-trucker inte tog sig till Sieg-mens med sin fitt-turbin. Väl hemma hos ett annat håmo åt vi Hått Wings som var rejält kryddade, något som känns i anuset nu. I runkande stund sitter i koma och samlar energi för den långa vägen hem till lastpallarna.
Jaah visst! Och som sperma på moset så har vi berikat oss med en stor flagga tillhörande Svänska bögkyrkan. Runkpolaren funderar att hänga upp den på ballen sin.
Det där med ballen har jag redan sett... Hi-hi så fint dä blevf!
Och nu mina håmooooos... Polsk håmovodka och tjurpiss!
Bussis vet hur man roar sig, minsann!
Bussis vet hur man roar sig, minsann!
Det gör han sannerligen.
Idag har jag barberat av mig fem veckors ansiktsbehåring och är nu len som en kalvfetta i mitt vackra anlete. Riktigt puss-å-slickvänlig. Ti-hi! Även varit ute på en kort vansinnesfärd på skrevspermobilen efter att tidigare bebögt glasis och Fjantum med standardspermon. Så nu: *KRA-LACK*
Sidor Föregående 1 … 903 904 905
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt