Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

12,352

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter så upphetsande, så kuksprutande härliga...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter så upphetsande, så kuksprutande härliga   smekningar av den varma sommarens...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,354

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter så upphetsande, så kuksprutande härliga smekningar av den varma sommarens äventyr, bajsar i handskfacket och...

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter så upphetsande, så kuksprutande härliga smekningar av den varma sommarens äventyr, bajsar i handskfacket och halsar seglardricka till tonerna av...

Skaparen av Mortiscism.

12,356

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter så upphetsande, så kuksprutande härliga smekningar av den varma sommarens äventyr, bajsar i handskfacket och halsar seglardricka till tonerna av Thore Skogman väna stämma, stämmningen...

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter så upphetsande, så kuksprutande härliga smekningar av den varma sommarens äventyr, bajsar i handskfacket och halsar seglardricka till tonerna av Thore Skogman väna stämma, stämmningen vars höjdpunkt når, då Bleppe...

Skaparen av Mortiscism.

12,358

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter så upphetsande, så kuksprutande härliga smekningar av den varma sommarens äventyr, bajsar i handskfacket och halsar seglardricka till tonerna av Thore Skogman väna stämma, stämmningen vars höjdpunkt når, då Bleppe oral bajsutlösning i baksätet får...

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter så upphetsande, så kuksprutande härliga smekningar av den varma sommarens äventyr, bajsar i handskfacket och halsar seglardricka till tonerna av Thore Skogman väna stämma, stämmningen vars höjdpunkt når, då Bleppe oral bajsutlösning i baksätet får, lekparkerna får då konkurrens av...

Skaparen av Mortiscism.

12,360

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter så upphetsande, så kuksprutande härliga smekningar av den varma sommarens äventyr, bajsar i handskfacket och halsar seglardricka till tonerna av Thore Skogman väna stämma, stämmningen vars höjdpunkt når, då Bleppe oral bajsutlösning i baksätet får, lekparkerna får då konkurrens av mongobajs, tjoho tjohej, koprogaypastej hej...

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter så upphetsande, så kuksprutande härliga smekningar av den varma sommarens äventyr, bajsar i handskfacket och halsar seglardricka till tonerna av Thore Skogman väna stämma, stämningen vars höjdpunkt når, då Bleppe oral bajsutlösning i baksätet får, lekparkerna får då konkurrens av mongobajs, tjoho tjohej, koprogaypastej hej, runkturbo dra på fullt ös...

Skaparen av Mortiscism.

12,362

Cruising.

I Chevrospermen vi läderbögar glider med stomipåsar och vuxenblöjor fulla av varm och kladdig lycka, känslan av de härligt nedkissade lädersätena i kombination med matförgiftning samt dess konsekvenser framkallar dofter så upphetsande, så kuksprutande härliga smekningar av den varma sommarens äventyr, bajsar i handskfacket och halsar seglardricka till tonerna av Thore Skogman väna stämma, stämningen vars höjdpunkt når, då Bleppe oral bajsutlösning i baksätet får, lekparkerna får då konkurrens av mongobajs, tjoho tjohej, koprogaypastej hej, runkturbo dra på fullt ös och knulla gös! Blepp!

Nnnyyh!

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se...

Skaparen av Mortiscism.

12,364

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min...

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min förhårdnad i byxan innan vi...

Skaparen av Mortiscism.

12,366

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min förhårdnad i byxan innan vi bajspackeriet låter ta vid, kukslem...

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min förhårdnad i byxan innan vi bajspackeriet låter ta vid, kukslem från min lem som rinner...

Skaparen av Mortiscism.

12,368

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min förhårdnad i byxan innan vi bajspackeriet låter ta vid, kukslem från min lem som rinner med det goda ända hem,...

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min förhårdnad i byxan innan vi bajspackeriet låter ta vid, kukslem från min lem som rinner med det goda ända hem, dock från buskagets homoprassel en...

Skaparen av Mortiscism.

12,370

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min förhårdnad i byxan innan vi bajspackeriet låter ta vid, kukslem från min lem som rinner med det goda ända hem, dock från buskagets homoprassel en tjock glad naken gubbe tittar...

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min förhårdnad i byxan innan vi bajspackeriet låter ta vid, kukslem från min lem som rinner med det goda ända hem, dock från buskagets homoprassel en tjock glad naken gubbe tittar på vårt ljudliga bögrassel, ty...

Skaparen av Mortiscism.

12,372

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min förhårdnad i byxan innan vi bajspackeriet låter ta vid, kukslem från min lem som rinner med det goda ända hem, dock från buskagets homoprassel en tjock glad naken gubbe tittar på vårt ljudliga bögrassel, ty pungen blivit lång och ollonet...

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min förhårdnad i byxan innan vi bajspackeriet låter ta vid, kukslem från min lem som rinner med det goda ända hem, dock från buskagets homoprassel en tjock glad naken gubbe tittar på vårt ljudliga bögrassel, ty pungen blivit lång och ollonet blankt som en spegel på...

Thumbs up Thumbs down

12,374

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min förhårdnad i byxan innan vi bajspackeriet låter ta vid, kukslem från min lem som rinner med det goda ända hem, dock från buskagets homoprassel en tjock glad naken gubbe tittar på vårt ljudliga bögrassel, ty pungen blivit lång och ollonet blankt som en spegel på porrbiografens toalett, dildos och diarré...

Homogay.

Hej på dig, homogay! Se mig, känn mig, känn min förhårdnad i byxan innan vi bajspackeriet låter ta vid, kukslem från min lem som rinner med det goda ända hem, dock från buskagets homoprassel en tjock glad naken gubbe tittar på vårt ljudliga bögrassel, ty pungen blivit lång och ollonet blankt som en spegel på porrbiografens toalett, dildos och diarré i harmoni med spermafläckarna bleka..

Thumbs up Thumbs down