Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
*pirr* *sproit* Oj då...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 150 151 152 153 154 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*pirr* *sproit* Oj då...
Han fnissade väldigt mycket hörde jag. Har du fått paketet? I morgon är det ju fredagsmysdagen. Inte tjyvöppna
Återfick "medvetandet" nu precis efter att ha druckit seglardricka och ätit snurrebullar igår kväll så jag har inte märkt om någon har ringt på. Men jag ska rulla bort till ytterdörren och kolla om det har kommit.
*WRRRRRRRRRH* (spermobilljud)
*klick vrid öppna*
Ooooooh!!! Det står en lastpall med något gigantiskt på insvept i brun papp utanför. Iiiiiikh så pirrigt!
Börjar baxa in den. *pust pes* Återkommer strax...
Undar vad det är Vrakis har totat ihop till dig?
Har inte öppnat. Men det luktar lite ammoniak och så brummar det. Så spännande att jag får bu i vb:n.
Åhhh. Va pirrigt och ändå är det två månader till julafton.
Fredagsmyyyyyys
Ja jul ja. Snopp i grytan å allt. Mmmm... Pirrigt att träffa tomtefar?
Ja nu är det hög tid (SHÖMK) att veva igång fredagsmyset. Tar och öppnar paketet från Vrakis.
*ritsch ratsch*
Men... men... Va-va-vad är detta?
*smack wrooom kladd brum dask rinn*
*BAAAAAAAAANG* *TRYCKVÅG* * KLET ÖVER ALLT*
oj oj oj, vilken överraskning det blev. Det var vist Bleppes sprickfärdiga VB dom hade som fredagsmysöverraskning. Åh va glad jag blev.
Men, nyfiken så mitt stjärthål nästan spricker. Vad är det? vavava? berätta.
*snurrle kvitter kvitter* Uuuuhu...?
oj oj oj... Va har Vrakis hittat på.
Det var en jätteflaska seglardricka inlindad i en begagnad vuxenblöja med erotiska teckningar på signerade Vrakis. *snyft hulkle* Så fint! Så full jag blev! Vilken bu jag fick!
Vrakis är Exxxxxxxpert (med fräsande spottande saliv) på fina BU.
Efter din exploderande VB så är min cell fint dekorerad. Känner på mig att Syster Latrina och syster Latexia som piffigt ordnade överraskningen till mig kommer få fina kommentarer av syster Märta när hon kommer tillbaka på måndag eller vad tror du?
Rajdiraaaaaj... *hick* Öööh? Va? Jadå, det blir bra det. 
Så ja... Då har man nyktrat till.
Bara fem dagar kvar till fredagsmys. Syster Märta kommer tillbaka i morgon. Ska bli intressant då hon har lärt sig nya terapimetoder i Düsseldorf.
Ja där är KBT:n betydligt mer disciplinerad har jag hört.
Nu kom hon tillbaka och har med sig massa apparater ser jag i bakluckan i hennes tjänstebil, en Saab 66 som hon köpte av någon mystisk herre i Kalmar som bar på vuxenblöjor.
Haha. Det låter ju som jag. Eller vänta nu... *tänka tänka* Uuuhu... Det... det... det var ju jag! 
Där gjorde hon ett kap. Är hon nöjd med den annars då? Är inne på en Pervgeot nu. Fransk fjollig pervobil från 1974.
Fredag är bästa dagen i veckan...för då kommer tant Gudrun å lägger mig i spännbälte och sondmatar mig med psykofarmaka 
Du och Ostis tycks ha mycket gemensamt, Magnus. 
Bleppe, du är ju expert på snurrepiller kanske bjussa Lavvisen, så har vi fredagsmys tillsammans på den västra paviljongen i rum 343, det där vitkaklade rummet du vet, eller du kanske har glömt det där fredagsmyset för 3 år sen?
Det var ett fm det! Det var då jag dansade breakdance i spermobilen och gjorde en blöjspin så snabb att jag snurrade ut och ner i en gatubrunn där kloakofilerna förlustade sig på mig. *suck* Ack ja. 
Angående snurrepiller så är gröna ovalformade bäst, följt av blåa runda och sedan röda hexagon-formade.
Jag bjussar gärna er alla på detta inför nästa fm.
Jag brukar att skräpmat, lyssna på könsrock och ta mig en brunk 
Gu' så trefvligt.
Sidor Föregående 1 … 150 151 152 153 154 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?