Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta
*fippel fippel* pust och pes. Måste ju hinna klart filmen också. Åhh Excel så jobbigt. Det e mycket nu.
https://www.youtube.com/watch?v=52zEe6-yHBs
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta
Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
*fippel fippel* pust och pes. Måste ju hinna klart filmen också. Åhh Excel så jobbigt. Det e mycket nu.
https://www.youtube.com/watch?v=52zEe6-yHBs
Kanske dags att lotta ut något annat av mina tillhörigheter?
Kan nånting verkligen toppa den där mytomspunna musmattan?
Nä. Men vi tar något annat. Toalettsitsen kanske? Inte mycket använd av förklarliga skäl. Jag signerar den också.
Kravet är att man skickar en teckning till mig som föreställer antingen en spermobil i solnedgång eller Ostfralla som får batongterapi av tyska läderbögar.
bleppisen@gmail.com
Sickna fina priser men vad hände egentligen med musmattan?
Den... den... eeeh... den blev så sladdrig av all sperma och Norrlands Gul att den självupplöste sig!
Neeej, jag som trodde Joakim Lindengren hade fått den 
Om så väl vore. Hade blivit en bra serie.
Tror jag med. Krystmarodören har säkert ett kladdigt finger med i spelet.
*suck* Saknar min musmatta. 
Men... Jag har ju ett begagnat sängkiss-skydd som matta nu och det är inte fy skam det. 
minns den som i går. Vi hade så roligt tillsammans. Bengts-Gummi eller vad det nu var....
A'psis!
Jahapp... Snart 10-års jubileum här då... 

Musmatta. *Fnys.* Trosor heter det!
Själv vill jag vinna Bleppes begagnade vb som jag kan utvinna plutonium ur. 
Jaaaah! Den tävlingen bögar NU!!! Den som ritar den mest homoerotiska streckgubben med gigantisk peniz vinner!
Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta