Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Vad skulle ni pervs bjuda ett annat perv på vid en sådan konstellation? Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Hmm. Jag har tidigare föreslagit här hur en Morticistisk "vinterspecial" skulle se ut, samt en mindre propert och en lite mer proper kväll hade varit.

Därför vill jag istället föreslå en Burak-bjudning!

Prick halv åtta är det uppställning för alla subs (gäster), utklädd till Josef Burak så inleder jag genom att utföra en grundlig kroppsvisitation på alla. (Jag måste nämligen veta om alla gäster är av det rätta virket.) Därefter sker några tester såsom tyngdlyftning med pungen, vem som får plats med flest saker i rövhålet, och lite annat.
När testerna är klara så ska det supas, polsk homovodka är det som gäller. Sedan är det dags för marsch genom staden.
Burak bestämmer vem som äter vad, detta är oftast baserat på hur varje sub har presterat än så länge. Exempel:
"Sub Gösta! Spring in på ICA och ät en räkmacka! Skit i att betala!"
"Sub Holger! Plocka upp den döda musen som ligger i rännstenen! Ät den!"
Under marschen så fortsätter supandet såklart, när alla har ätit sig mätta så marscherar vi till slutdestinationen. Himpa. Där utförs det sista testet, vilket är spermobilrally.

När rallyt är slut så hamnar alla subs i en lista över vem som har presterat bäst till sämst, därefter tilldelas man en grad som man ska ha i det avslutande gruppknullet. Högst grad innebär mest makt, vilket innebär att man kan bestämma över hela böghögen. Den som har lägst grad blir därför de andras spermahink, och måste lyda order från alla. Gruppknullet utförs i Bögskogen, Burak bestämmer när festen är slut!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Gay no more Mortis!: https://www.youtube.com/watch?v=Js_3bIni52I

Tjillepitten

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Lite så ja! Lite utmaningar i turboheiling och fisting efter det kanske. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Ni Är ju för mysiga juh!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Så även du Bleppe, ti-hi!

Tjillepitten

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Vad hade Bleppe hittat på för skoj?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Förrätt:

Gubbröra a'la Bleppsson.

Huvudrätt:

Fläsk-kuksfilé med Mexican Golden Teacher-svamp och "gräddsås" från det lokala gloryholet.

Efterrätt:

Daimkrysstårta med fistgrädde.


Och till allt detta dricker vi gifvetvis abnorma mängder Dom Pissignon...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Käckt! Klädsel?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

70-tals sci-fi.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Funkar det att "komma" utklädd till Zed i Zardoz Herr Bleppe? https://en.wikipedia.org/wiki/Zardoz

Tjillepitten

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Jajamensan! Det gör det, min lille rattrunkare där. Default/ba "Ååååh, Zed..."--- https://xam.nu/f/ronk.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Jisses! Default/ai
Ja, hur fan ska man toppa den klädseln?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Jaaah den är svårslagen. Star Trek är ju inte inte tillräckligt gay eftersom de heltäckande pyjamaserna Kirk och Spock har på sig inte visar så mycket hud. Däremot är ju Spocks miljömupps/batiktantsfrilla ganska sexig? Bara hälsningsheilningen visar på hur man fistar ombord på USS Enterprise.

Tjillepitten

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

https://www.blepp.se/f/bbq.png

Välcumstdrink och tilltugg:

Finsk sommarsoppa och portionsketchup snattad från McDullah's.

Huvudrätt:

Grillat bajs, kråkor, grävling, gädda.
Serveras med bleppernaisesås, hasselbögspotätis och färska HÖMK-primörer.
Arböga 10,2 och Seglardricka som dryck.

Efterrätt:

Nyplockade ballon med Bleppe's hemmagjorda vaniljglass och chokladsås.
Kuk-kaffer med Kron som dryck.

STJÄRTLIGT VÄLCUMMNA! Aivan/smile Default/ba
(Kan inte klockan så bra)

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Åh så trevfligt det ser ut Bleppe! Om man bara hade kunnat "komma". Förvisso så kanske jag kan övertala helikopterpiloten som flyger runkt här idag att skjutsa ner mig?

Tjillepitten

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Aahaa! Ja du har ju span på dig antar jag? Bara fråga. Skriv en stor skylt med ditt fekaliserade pekfinger att du vill ha skjuts, för helvete! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Nein, bara vaniljo-marknad i byn idag. Samma krafs som vanligt. Ett helvete att ta sig till Glasis var det men nu är man på det blöta igen!

Tjillepitten

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

*pheew* Pra pra! Som här då. Skål käre pervocumrat och f.d. rattrunkarbroder! Default/az

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Schkål!!! *Hick*

Tjillepitten

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Schkååål! Ska vi docka? Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Jaaah om vi skola! *Drar i den kladdiga snoppen* Ti-hi!

Tjillepitten

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

*SSCHLOPP* Där jah! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

NÄMEN!!! IHHHH!!! En gång till, en gång till!

Tjillepitten

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Håååkäj! Aivan/smile *drar*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>