Sv: Dagens Ord: Kabelläggare
Beskrivning: En som bajsar.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Kabelläggare
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
"Kabeltattare" är den militära formen av en bajsare. Kabeltattaren har som uppgift att dra kablar till exempelvis "fältapan" som är en militär form av telefon. Den används för att sexchatta med andra kåta militärer.
Som kabeltattare hade man kanske skalat kabeln, sålt kopparn och köpt Klockis! Därefter hade man fått müsigt kompanistryk! Hähä!
Jaah det hade troligtvis inträffat ti-hi! Påbögad i 20-mannatältet av varje bögsoldat och befäl. På tal om fältapan och kablar så "kom" jag att tänka på en CP-övning typ 2018. Vi "låg" på ett objekt och våran (B)löjtnant hade fått en märklig nyckel som vi inte riktigt visste vad fan den "gick" till. Vi provade att låsa upp bögbergrummet men dit "gick" inte nyckeln. Sädan hittade vi ett gammalt jävla elskåp och där funkade nyckeln. Vi kopplade in fältapan och provade att ringa ett gammalt larmnummer och sjukt nog svarade en daddybear på Malmen i Linpöking?! Det där skåpet hade vi annan nytta av senare då man gratis kunde ladda sin Nokia 3210 där ute i bushen. Mycket bra eftersom man redan då ville kolla gayporr i skogen. Skåpet måste "stått" där sädan Gustav Vasas tid, mossa och annat bös täckte skåpet.
Flaffa! Tänk att få smyga runkt i ToF-militära bögbergrum!
När jag var liten så trodde jag att "kabeltattare" var någon smygande sabotör som stal, d.v.s. "tattade" fiendens kablar/elektronik med risk att bli tillfångatagen och gruppknullad! Hihi! 
Mmm jaah bögbergrum äro trevfliga! Just det jag nämnde hade vi inte tillgång till tyvärr. Vad jag kan säda om platzen dock är att den är av samma typ som man finner vid en djup liten sjö nära en backe där man åker skidor.
Aha. Där det äfven finns ett par trevliga fallosformade master.
Precis men den platzen vi "låg" på hade bara en mast. Vid fundamentet av masten hade vi satt upp en bajamaja omgärdad av kamoflagenät och presenningar. Ett riktigt mysigt krypin där man kunde sitta och skita i fred. Efter 4 dygn var det så dags att riva hela rasket och bajamajan fick åka i min TGB. Förr i tiden grävde man helt sonika ner bajamajor och annat i backen men då landet gått till att bli totalt ZOE så måste bajs hanteras likt radioaktivt material.
Och jag minns när man åkte tåg (draget av ett rött RC-lok) och det var hål rätt ner på spåret på toaletten. Detta var på första halvan av det glada åttiotalet.
Mhm! Minns vid något tillfälle då man satt in ett riktigt gammalt bög-lok som "gick" mellan Nypöking och Oxelöpung. Minns att det var sommar och i samband med Öxelö-marknad. Det var samma sak där, man sket och pissade direkt ner på spåret medans det gamla ångloket tuffade på. Det var också under det ToF-iga 80 talet men minns ej exakt år.
Det är då man vill vara rallare/banarbetare. Mmmmm!
Mmm, tänk dig svettiga rallare som i stekande solsken lägger räls så att det kan bajsas ännu mera! En daddybear på en handdriven dressin som piskar på grabbarna...
Åååh så gott du pratar Bussis-pussis bubben min! 
Se vilka karlar! https://kvallsstunden.se/rallarna-banad … samhallet/
Mmmm, så sant så sant!
Ti-hi den har man lämnat en bajskladdig tumme upp på!
Åååh, tack sötiz!
Mmmh-mmmh!
Om vi säder så här Mortis du som också uppscattar ToF-platzer. Strax utanför piss-byn "Där dom inte är många men trånga" finns en platz vid namn Gettorp. Här får du senare använda dina skills via Gurgle mupps som har en kraftigt retuscherad bild, jämför den med Fornsöks karta så får du något helt annat. Tar du dig dit och faktiskt hittar en bergknulle så under en hög med mossa hittar du runkt cirka 8-10 tomhylsor som självaste Bussis lagt där. 7,62mm. Väster om Gettorp finns ett berg med ett djur-namn du lär känna igen men av helt andra orsaker men som också har med UE att göra. Happy hunting ;-)
Mortis "kommer" att bli min kabeltattare att göra all el i mitt cummande hus!
Jah han kan nog dra el till mången sexleksaker. Gratis intranät som gör att vi kan titta på fri gayporr och sånt.
Det hoppas jag. 
Mortimer Mus skrev:Mmmh-mmmh!
Om vi säder så här Mortis du som också uppscattar ToF-platzer. Strax utanför piss-byn "Där dom inte är många men trånga" finns en platz vid namn Gettorp. Här får du senare använda dina skills via Gurgle mupps som har en kraftigt retuscherad bild, jämför den med Fornsöks karta så får du något helt annat. Tar du dig dit och faktiskt hittar en bergknulle så under en hög med mossa hittar du runkt cirka 8-10 tomhylsor som självaste Bussis lagt där. 7,62mm. Väster om Gettorp finns ett berg med ett djur-namn du lär känna igen men av helt andra orsaker men som också har med UE att göra. Happy hunting ;-)
Flämt! Mången tack, Bussis! 
Mortis "kommer" att bli min kabeltattare att göra all el i mitt cummande hus!
Drar här å där från grannarna tills du har en elräkning som går att täcka genom att panta en bråkdel av dina ölburkar. Succé! 
Det låter pra dä Mortis. Bara lösa det där med vatten och sopor kvar då...
Vatten: Letar upp något grannhus där det bor en ensam daddybear. Drar sedan dennes avlopp till din vattenkran.
Sopor: Bygger ett hemtrefvligt soprum åt dig om du vill samla dina sopor. Bygger även en jättestor toa-liknande grej där du kan spola bort sopor som du inte vill spara. Dessa spolas ut i närmaste sjö så att vattnet får en hemtrevlig färg med en tillhörande fantastisk doft.
Tänk "The Great Stink 2.0 Swedish Edition".
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Kabelläggare