Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla
Det förklarar saken.
...Men du ska bli knullad av daddybears ändå! 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Jak elsker Charlåt Sjalla
Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det förklarar saken.
...Men du ska bli knullad av daddybears ändå! 
Huga! Hoppla!
Oj oj oj vilken pervoparad ni skickade hem till mig. Lite öm i stjärtsingen fortfarande... 
Känner mig mera homo nu fucktiskt.
Vet inte riktigt vad det betyder, men jaaa! 
Nå, ser inte Charlåt Sjallas biologiska daddybear-farsa ljusår pökvänligare ut än Charlåt? 

GAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man får väl anta att han har en hel ryamatta på bröstet? Gärna på ryggen också men inget måste ti-hi!
GAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sedär! Efter att ha jagat något skidglidande sliddjur i 8½ år så börjar det äntligen vända!
Jag bör ju få Nobelpriset för detta.
Man får väl anta att han har en hel ryamatta på bröstet? Gärna på ryggen också men inget måste ti-hi!
Jo, gissar på att hans hår är tätare kring pung, stjärt och brynja än på huvudet. 
Efter att ha jagat något skidglidande sliddjur i 8½ år så börjar det äntligen vända!
Jag bör ju få Nobelpriset för detta.
På tal om Nobelpriset... Varför fick inte Jag det i litteratur för mina +10 års in"satser" med "tn5oh" för? Lika besviken i år igen... *tröstsupah*
Verkligen!
Jag anser att vi borde få dela på detta pris för våra gemensamma in"sats"er i "The neverending 5-ordsDIKT". 
(Borde samla alla dikter därifrån och släppa en bok av den för övrigt, sedan typ gömma en massa exemplar i gamla loppisar, second hand-butiker och bibliotek över hela landet.)
Jaah! Klart vi ska dela på'att. Så själviskt tänkt av mig.
Bra idé!
Nu blir'e trånk skitdress för Bleppe, hähää! *öppnar kartongen från Temu*
(trillar ur spermobilen) Nu gjorde du min dag, Mortis!
En serie baserad på verkliga händelser ur Bleppes sexliv. 
Joo... *fniss* 
*hnngh* *gnyyyl* TRÅNK SKITDRESS!!! *FLAFFA FLAFFA FLAFFFFAAA*
Mm, vore något att fylla ut med en stöddig bajsutlösning!
Mmm så gott du pratar herr Mus!
Nu blevf jag sugen att ta på mig en viss sorts dräkt... Ti-Hi!

Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Jak elsker Charlåt Sjalla