Sv: Här postar vi allt möjligt
Det har jag. Ti-hi! Dom kexen jah... Jo, jag är ju allt lite barnslig jag.
Tycker dom är goda. Förtärs dock inte tillsammans med det rövriga på bilden.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 923 924 925 926 927 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det har jag. Ti-hi! Dom kexen jah... Jo, jag är ju allt lite barnslig jag.
Tycker dom är goda. Förtärs dock inte tillsammans med det rövriga på bilden.
Aha, jo dom är goa. Trodde du hade ”kommit” på någon ny pervers cumbo dock.
Ahaa. Nä, men det är ju aldrig försent att skapa. 
Det är ju oftast under intag av rusdrycker man ”kommit” på många knullinariska rätter. I skenet av kökslampans ljus står man runkt 04:23 och tillagar något av ting man hittat i ”kylskåpet” eller skafferiet.
Kokat makaroner i kaffebryggare har man ju gjort...
Mhm och snoppnudlar i vattenkukare ti-hi! Ätit Billys Pan Pissor utan att ha värmt dessa men dränkt dom i någon ”sås”. Kallskuret alá alkoholist jaah.
Rähähä! Rätta fögbyllotakter! Hälla i tärnad farlig körv i kastrullen med kokande nudlar var något jag ofta gjorde förr...
Ti-hi, kukat grillkorv i samma pisswasser som man kukar makaronerna i. Ibland ihop med Onkel BögBens neger-ris. Och så klart klassikern att inte orka steka falukörven utan den äts rå med fittchup och CP-nap.
Jaaah! Eller som en f.d. gubbkollega ofta gjorde i utfodringsrummet på värksamheten var att öppna ett paket Dennis Hotdogs och spritsa på Balles kaviar på körv efter körv.
Jaah den minns jag du perättat om. Lite som en cumkurrerande FT-herre gjorde på CG. Då han saknade tänder så köpte han sig en tub smältost och smaskade i sig till kaffrert.
Mmm, jaaah! Dom skulle man allt vilja köra en "långtradare" med sen och slaska.
Oh jaah. Sädan brunkade Fet-Inger joina in på nattfikat. Hon rattade en röd SAAB 9-5 cumbi på denna tid. Idag är det nog oklart om hon lever. Men man fick intrycket av att SAAB byggt bilen kring denna ”nätta” donna. Hennes kroppshydda var något i hästväg och det arslet var som inte bara en ladugårdsvägg utan hela jävla socknens byggnader. Jisses vilket vrak.
Aahahahaha! Låter precis som "Taxi-Åsa" här i Nybbet. Hon var som en fulltankad vandrande IBC-tank! 
Även "Kubiken" kallad...
Brrr… jag kan tänka mig. Tur att man blevf ett håmo istället. Fy fan för att behöva komma hem till ett sädant härke efter en joppig vecka. Gyttorps röda eller ett rep och ranglig fotpall hade definitivt varit i mina tankar.
Mmhm! Sett henne på Fjantum ett antal gånger på senare år då hon var där och shoppade med familjen. Kundvagnen innehöll typ femtioelva stora flaskor Kuka-Cola och resten diverse snacks i form av chips.
Hon kallades så eftersom hon körde taxi i Nybbet tidigare. Här låg "Taxi" som det kallades då: https://maps.app.goo.gl/NBNYmesnAghNNgEz8 En liten mack med cumbinerat litet taxi-cuntor som var bemannat 24/7 och där man ofta köpte folköl och snus typ klockan 03:37 genom lucka.
Låter som hon fortsatt ett heil-sosamt leverne. Men vad praktiskt att ha livets goda på ett ställe plus att man kan få åka FT hem med sina nödbloss.
Jah. Glömde att skriva att det var en liten affär i macken, sädan där inne var det en dörr in till taxis cuntor, växel, fikarum som var för dem. Fan... Fanns ju en hel del mackar och småaffärer här i denna håla för "bara" 35 år sädan...
Jah håmobroder. Som det ”gått” utför. Butiksbögen har slagit hårt mot våra orter och även om jag är invandrad hit på senare år (runkt 2014) så ser jag samma fitt-trend. Spiken i gloryholet vore om Glasis flydde bonnhålan ELLER bara flyttade bort till CÖÖP och Viböga-området. Det sista har varit på medaljongtapeten vet jag. HAIWAN!
Hua!
Hur många pisserior har ni?
Praa fråga. Jag gissar på 10st. Meri, Porrfect, Mathaket, Maestro, Matpalatset, Angela, Babylon och till de jag ”kommer” på finns slushki-hak två stycken. ”Cockens” och McDullahs, Vibögas lunchrestaurang och säkert något mer jag glömt. CG och OKQ8 är väl också att runkna med.
Pra där! Då beböger du ju inte "gå" runkig.
Här har vi McDullahs, Baroness Pisseria, Amigo Pisseria, Nybro Pisseria, Joy Sushi, Rose Lotus, Deli Sushi, Dolce Vita, Pisseria Viktoria, Mix Kolgrill, Paradiset Pissa, Viking Pisseria, Sibylla Parkgrillen, Thaibilen, Nilssons Mat, Massa Pisseria.
...samt Circle Gay öppet till 23:59.
Samma tider på CG som här då. Öppnar 05:30 på vaniljodagar och 08 på heilerna. Och nein utböget på just pissa är exkremt här. Porrfect är den bästa enligt mig och de flesta bonnfittläppar. Men viktigaste i en ort är fortfarande att Glasis finnes!
Det är CP att Circle Gay i Käälmah stänger 22:00 mot 23:59 i mindre Nybbet. Här är Baroness enligt mig den bästa pisserian. Alltid pervfekt tunna och lagom gräddade med mycket topping eller fyllning i kebab. Btw... Deras kebap i pita är gigantisch! Mycket kärlek!
Sidor Föregående 1 … 923 924 925 926 927 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt