Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Ostfralla skrev:

Goddag Kamrater, ni vet väl alla om att det i dag är 20200202   vilket innebär att vi kan vända på oss upp och ner och fortfarande bajsa, eller hur det nu var. Minns inte riktigt vad syster Latrina sa.

Hmm. Det låter som att du har rätt. Måste testa!

Skaparen av Mortiscism.

1,502

Ostfralla skrev:

Goddag Kamrater, ni vet väl alla om att det i dag är 20200202   vilket innebär att vi kan vända på oss upp och ner och fortfarande bajsa, eller hur det nu var. Minns inte riktigt vad syster Latrina sa.

Ååhå, är det sådan därninga hipp numrelog... nurmolo... numroglog... nrumoglogl... ÄÄSCH! Sån där siffermasturbation som pansexuella hipsters på nedre södermalm ägnar sig åt när dom inte brygger ekologisk bajsöl? Aivan/smile

Ska genast testa om jag kan vända mig upp och ner och få ut en brun best. *pust pes* *klätter klätter akrobatik* Åååååh hej! *HNNNNGH* *SPROOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT*

Ja se ta mig tusan. Det gick!!! Aivan/biggrin

Tack för tipset, Ostis, min lille häradsbetäckare där. *dask framtill på självkramartröjans gren-rem*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Hej! Ööh. Hur beställer man hem poffertjes? ...Frågar åt en kompis. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

1,504

Hej kamrat Mortimer!

Nu har faktiskt Stjärt & Pungfonden börjat tillhandahålla denna eminenta service efter stor efterfrågan från alla pervs som fått uppleva detta i Pervsterdam och nu vill ha samma mysiga service här hemma i Absurdistan.

Hoppas din kompis blev nöjd med svaret. Aivan/smile

/Bleppe.

HURRAa-... Aivan/biggrin Öh-eh! Aivan/shout Jag menar, min kompis tackar så hjärtligt för beskedet. (*Phew.*) Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

1,506

Tips på romantisk weekendresa inom europa för en (1) pervers person? Kostnad egal...

Vad nu? Tröttnat på Pervsterdam?
Aja, här är några förslag:

Thailand:
Gott om ladyboys som gör allt och lite till för att tillfredsställa en pervig herre från Skandinavien. Lite väl långt bort om man bara ska iväg på en weekend, men seglardrickan är nästan gratis på krogarna som dessutom har öppet till sent på natten. Inte så svårt att få tag på snurrepiller och SHÖMK dessutom.

Polen, eller nästan vilket land som helst i Östeuropa:
Kliv in på första bästa ställe i Östeuropa och ropa "MEHKLUBBA!" och inget kan gå fel. Att hitta något bögbusigt ställe kan vara lite knepigt, men inte omöjligt. Billig sprit, speciellt den inhemska sorten som serveras direkt ur dunken. Att supa på offentlig plats är dessutom inga problem alls i Östeuropa, eftersom nästan alla går runt och är svinfulla 24/7, inklusive snuten.

Venedig, Wien, Florence, Rom, eller något annat svindyr vaniljheterostad där finkulturen frodas:
Detta är ett resemål som man kan välja om man bara är ute efter att berika en stad, bebruna, lämna ett avtryck, visa vart skåpet ska stå. Tänk dig att ett par jönsare har sparat pengar i flera år enbart för att kunna ta en kopp kaffe på en fittdyr uteservering i en europeisk finkulturstad. DÅ! Då kommer en svinfull herre sladdandes i en spermobil utan ljuddämpare, han smetar bajs och gör livet svårt för alla vaniljheteron på plats. Rullar in på närmaste konstmuseum och ger alla Rembrandt's och Van Gogh's en varsin BS-7 rätt i plytet, stjäl med sig alla könsorgan från nakenstatyerna... Man ger dessa individer en show de aldrig kommer att glömma, trots de hundratusentals kronor som de lär behöva lägga på terapi och psykologer under lång tid efter hemresan.

Skaparen av Mortiscism.

1,508

Tack du vise Mortimer! Ja jag gillar att sladda framför ängsliga betavaniljheteroslan och spruta mitt kladd på dessa!

Polen får det bli! Nära å pra!

1,509

Hej.

Har hört att det är något slags virus som florerar i världen nu. Hur skyddar man sig mot det, och vad händer med en om man blir smittad?

Humm...
Tänk om man kan bekämpa viruset genom att skaffa på sig en massa andra virus, så att det blir som en samling? Aivan/shout Aivan/biggrin
Om man kunde skaffa lite AIDS, rabies och ebola så tror jag att det där nya viruset inte har en chans att tränga igenom virussamlingen som man redan har i kroppen. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

1,511

Ååh! Smart! Aivan/smile Då gör jag det. Ett kondom-löst knulle i Gambia börjar vi med.

Bleppe skrev:

Ååh! Smart! Aivan/smile Då gör jag det. Ett kondom-löst knulle i Gambia börjar vi med.

Jag hittade några  begagnade kanyler på toaletten på centralen i Stockholm förra veckan då jag hade övervakad permission.  Sprutor och sånt brukar ju användas för att bli frisk har jag hört. Kan skicka dom  i ett brev.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

1,513

Ja tack snälla du.

Bleppe skrev:

Ja tack snälla du.

Så lite så, Jag lät förresten Ngnoto Mbamb från Kongo som sköter posten på ÖIA, nysa i försändelsen, han hade viss om nån kompis Ebola eller vad det nu var som han kände. Det ska tydligen bringa lycka med dessa nysningar.

Thumbs up Thumbs down

1,515

Ostfralla skrev:
Bleppe skrev:

Ja tack snälla du.

Så lite så, Jag lät förresten Ngnoto Mbamb från Kongo som sköter posten på ÖIA, nysa i försändelsen, han hade viss om nån kompis Ebola eller vad det nu var som han kände. Det ska tydligen bringa lycka med dessa nysningar.

Jaså minsann? Vad spännande det låter. Aivan/smile Kan knappt bärga mig tills måndag förmiddag då postis brukar dyka upp vid 10:47. Ska banne mig rulla ut och möta upp honom. Så ivrig är jag nu.

Återkommer och berättar mer senare...

Bleppe skrev:
Ostfralla skrev:
Bleppe skrev:

Ja tack snälla du.

Jaså minsann? Vad spännande det låter. Aivan/smile Kan knappt bärga mig tills måndag förmiddag då postis brukar dyka upp vid 10:47. Ska banne mig rulla ut och möta upp honom. Så ivrig är jag nu.

Återkommer och berättar mer senare...

*ivrig*
han var vänlig nog att slicka igen kuvertet och frimärket. Om du blöter upp frimärket med din tunga så kan du nog pilla bort det och spara.

Thumbs up Thumbs down

1,517

Låter bra det. Men inga fler med upp-å-nerflygande flygplan, tack. Vill gärna ha något med mänskligt motiv att onanera till.

1,518

Har ÖIA gått i stabsläge eller liknande nu p.g.a. det därninga viruset jag glömt bort namnet på, eller är det kbt som vanligt?

Batongerna bär 3 lager dunderkondomer för att minska smittspridningen, men ja annars är allt som vanligt.
Ser för övrigt fram emot morgondagens käk, Kockis har varit i fjärran östern och dragit på sig en faslig hosta på någon matmarknad, men han tänker ändå servera Kockis halsmandel-wrap special med fladdermuspungar och spermasylt.

Skaparen av Mortiscism.

1,520

Bra säkerhetstänk!

Var maten till belåtelse idag då? Aivan/smile

Jorå! Smakade ju pung om detdär!
*Host, hack!* Får en att må prima en måndag som denna! *HOST! HICK!*

Skaparen av Mortiscism.

1,522

Okääj. Aivan/smile

Fick du något i halsen?

Nejdå, mår sketbra! Heh!
*Host! Hack!*
*Svett, snurr, dås.*

Blev plötsligt sugen på mexikansk öl med lime i.

Skaparen av Mortiscism.

1,524

Aha. Ööööl... Aivan/blum

1,525

Har någon sett min vuxenblöja? Tror jag tappade den igår efter att jag bjöd Mortis på NGD på pizzerian som tack för att han räddade mig på havet. Blev lite fuller... Hittelön utlovas.