Sv: Fira jul i Polen?

...eller Estland.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fira jul i Polen?

Bleppe skrev:

Flaffa! I år får det banne mig bli av: https://youtu.be/qs6oU5KQ9mE

http://xam.nu/f/bleppe.aker.till.polen.png

Här ser vi mig idag 9/12 på väg på en övningskryssning innan det är dags för skarpt läge.

I år ska det banne mig bli av!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fira jul i Polen?

Men skynda på! ...Och ta med dig seglardrickan!

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fira jul i Polen?

Ojsan! Var jag här inne och spamm... eeh... spermade igår också? Aivan/biggrin

Åh du har fixat lyxhytt också ser jag! *flaffa*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fira jul i Polen?

Lyxhytt? Nejnej *fjollvink*. Är bara och kollar in sexshoppen. Själv sover jag så gott nere på bildäck när personalen tittar åt ett annat håll.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fira jul i Polen?

Ahaa! Typ som mig på tåg = boskapsvagnen.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fira jul i Polen?

I år ska jag banne mig dit och hinka visent-sperma-vodka!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fira jul i Polen?

Blir det boskapsvagnen eller tågsurfa?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fira jul i Polen?

Tågsurfar boskapsvagnen.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fira jul i Polen?

Rebell. Aivan/shout

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fira jul i Polen?

Aivan/cool Like a pervoboss...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fira jul i Polen?

Bleppe skrev:
Bleppe skrev:

Flaffa! I år får det banne mig bli av: https://youtu.be/qs6oU5KQ9mE

http://xam.nu/f/bleppe.aker.till.polen.png

Här ser vi mig idag 9/12 på väg på en övningskryssning innan det är dags för skarpt läge.

I år ska det banne mig bli av!

...igen!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fira jul i Polen?

Har en skitsmart plan: Vi struntar i att boka hytt och ockuperar alla livbåtar istället! När det blir läck i skutan så blir vi de enda överlevande! Default/bp

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fira jul i Polen?

JAAAAAAH!!! Lyyysande, Mortis!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>