Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bleppe 04:27 på morgonen.

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene...

Skaparen av Mortiscism.

11,377

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var...

Skaparen av Mortiscism.

11,380

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag...

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som...

Skaparen av Mortiscism.

11,382

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och...

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och den vackra hög av psykofarmaka..

Thumbs up Thumbs down

11,384

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och den vackra hög av psykofarmaka så härlig härlig god. Diarré...

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och den vackra hög av psykofarmaka så härlig härlig god. Diarré på golvet jag täcka över...

Skaparen av Mortiscism.

11,386

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och den vackra hög av psykofarmaka så härlig härlig god. Diarré på golvet jag täcka över med dammigt täcke, ååh så...

Vaknar i kissblöt säng, tänder ljuset, kramar ut den gyllene drycken ur dom fekaliserade lakanens fläckiga minnen från en svunnen tid då vuxenblöjorna aldrig var så tråkigt läckagesäkra som idag, intar min tidiga frukost som består av härsken kefir och den vackra hög av psykofarmaka så härlig härlig god. Diarré på golvet jag täcka över med dammigt täcke, ååh så härligt asbestdammet kittlar mina lungor.

NJYEH!

Skaparen av Mortiscism.

11,388

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan...

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt...

Skaparen av Mortiscism.

11,390

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så...

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och...

Bajs é najs!

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna...

Skaparen av Mortiscism.

11,393

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med...

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med  Gud som en glittrande fest...

Thumbs up Thumbs down

11,395

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen...

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen bryts ned av de obarmhärtiga...

Skaparen av Mortiscism.

11,397

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen bryts ned av de obarmhärtiga bruna bajskorvarnas majestätiska konstruktion, bara...

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen bryts ned av de obarmhärtiga bruna bajskorvarnas majestätiska konstruktion, bara den gästen som proffesionellt kunde...

Skaparen av Mortiscism.

11,399

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen bryts ned av de obarmhärtiga bruna bajskorvarnas majestätiska konstruktion, bara den gästen som proffesionellt kunde känna smärtan i hjärtat, ack...

Bajskalaset.

Inbjudningarna utskickade och finaste kalasblöjan på, som aldrig håller tätt, ha haa, magen knorrar så intensivt, ut kommer bajs och in genom bakdörren kommer gästerna när kaos är granne med Gud som en glittrande fest där egots brunkladdiga död sakteligen bryts ned av de obarmhärtiga bruna bajskorvarnas majestätiska konstruktion, bara den gästen som professionellt kunde känna smärtan i hjärtat, ack min för evigt slappa ändtarm...

Skaparen av Mortiscism.