Sv: Dagens Ord: Sveriges Mästercuck

Beskrivning: Underhållningsprogram där herrar tävlar om att "cucka" programmets jurymedlemmar på olika sätt. Varje deltagare får i uppdrag att ha sex med en jurymedlems fru eller man inför jurymedlemmen. Deltagaren tilldelas därefter poäng beroende på hur han inredde rummet för sexakten och hur bra han var i sängen, d.v.s. hur bra han var på att "cucka" jurymedlemmen.

Thumbs up Thumbs down

Lät ju festligt. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Och så mysigt det där skjulet lät! Skall stj... ehh anskaffa ett par EUR-pallar till detta bygge.

Tjillepitten

Tyvärr inte Disney-tema men torde funka som cock-stol åt oss spermobilister. 300 spänn är väl inom budgeten? https://www.blocket.se/annons/uppsala/b … 1214001180

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Tyvärr inte Disney-tema men torde funka som cock-stol åt oss spermobilister. 300 spänn är väl inom budgeten? https://www.blocket.se/annons/uppsala/b … 1214001180

En pervfekt cuck-stol! Men 300 var lite saftigt.

Skaparen av Mortiscism.

Finns säkert en prut(t)mån på tingesten skall du se. "Wallah brur jak ta den för 150kr itag okej, jag skicka min kousin att hämta. Komma pengar på din konto om doo ge mej uppgifter och koden bara. Svär på min mammas fitta doo får pängah inshallah.". Så nu när vi vet var denna cuck-stol finns så stjäl vi den helt sonika. Kofot eller "universalnyckel" som den också kallades ino Försvaret blev padel skall användas. Japp den var med ibland inom FM som en del av utrustningen. Pansarskott likaså om det var lite jobbigare dörrar. I1 Underlivsgardet "anytime bajsby!".

Tjillepitten

Returpunkten är väl annars rena guldgruvan när det gäller cuck-stolar, gärna utnötta och bajsfläckiga tingestar.

Skaparen av Mortiscism.

Kan kolla detta via min inavlade släkting. Något specíellt du eftersöker Mortis?

Tjillepitten

Vore snällt!
Det får gärna vara något som är förnedrande att tvingas sitta i för en "normal vuxen" såsom barnstolar. Annars kan sittplatsen vara någonting väldigt opraktiskt, obekvämt eller trasigt som gör det lite svårt eller kanske t.o.m. farligt för cucken att dra en runk i. Tänk en mycket vinglig kontorsstol som man måste balansera på sittandes som även gnisslar ljudligt.

Skaparen av Mortiscism.

150kr, mindre stabil konstruktion i plast och aluminium-ben. Tar man bort ett utav benen så blir det väldigt vanskligt att sitta i den och onanera. https://www.blocket.se/annons/skane/bar … 1213738084

Tjillepitten

Pervfekt!
Därefter så måste cucken spendera resten av dagen med att försöka ta sig ur stolen. Helst utan att behöva ringa efter hjälp, vilket annars skulle resultera i någon liknande tidningsnotis:

Fastnade i barnstol - Fick hjälp av brandkåren
En naken man i medelåldern fastnade i en barnstol under gårdagen och lyckades inte ta sig loss. Eventuellt så kontaktades SOS Alarm varpå brandkåren fick rycka ut och hjälpa mannen som tillslut kom loss efter att stolen sågats upp. Det är inte fastställt hur eller varför mannen tog sig i stolen till att börja med.

Skaparen av Mortiscism.

Bussis skrattar gott åt din tidningsartikel hahahaha! Det har ju fucktiskt funnits liknande men då har det varit ett hetero-par som bojat fast sig i EUR-pallarna och efter några timmar tvingats ringa polisen för att låsa upp bojorna.

Tjillepitten

Rähähäh!
En annan grej man läser om ibland är folk som fastnar i gungor av liknande modeller: https://static-cdn.sr.se/images/106/82d … ormat=webp

Skaparen av Mortiscism.

Ti-hi! Jaah det stämmer. Men det finns en orsak till det också. De skyböga priserna på just sexgungor. Se bara: https://www.sinful.se/p/strict-extreme- … m_content=

Tjillepitten

Åh, hilvide vad dyrt! Default/ai

Man hade ju kunnat bygga någonting bättre och billigare hemmavid relativt enkelt med återvunnet runkvirke.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah fy fääeen! Vet en skola här i närheten som snart skall rivas. Där har vi möjligheten att stj... ehh förvärva gungställningar. Spermavirke och annat byggmaterial lär ju stå att finna också. Ta med värktygslådan och en Ma-skita porrdragare så snickrar vi ihop något bögigt vetja! Och som bonus kan vi titta på grovarbetarna som svettiga river ner CP-skolan.

Tjillepitten

Jaah!

Har släktingar som "gick" i den sär-särskolan, dom har berättat om hur ett gäng CP-elever bru(n)kade roa sig med att spränga toaletter(!). Synd att jag inte har deras namn, dom hade säkert blivit pervfekta fittkrampare!

Skaparen av Mortiscism.

Spränga toaletter? Antingen med Tiger-bögskott eller så gör man det the hardhåmo-way med bajsutlösningar!

Tjillepitten

Det hela skedde med smällare, eleverna var alldeles för twinkiga för att lyckas skita sönder toaletterna!

Skaparen av Mortiscism.

Smällare äro godkänt det också! Har själv aldrig provat men det låter som en bra idé. Ju färre toaletter desto fler humantoilets behövs då.

Tjillepitten

Mmmm... H.T.'s.

Jaah, plockar man bort frammisarna så finns ju även ett behov av gloryholes när skitholken blivit knollad: https://www.youtube.com/watch?v=diYS8jyOcFc

Tjillepitten

Ååhåå! Tänk att få bli avsugen av en clown! *flaffa*

Helst "Pennywise" som sitter och runkar i gatubrunnar. Men Rånald McDånald i värsta fall. Så vill jag dö. På den tiden fanns ju bögbollbad och annat skit för ADHD-barn på sockerkickar att CP:a i. Jag vill att Rånald stoppar upp varje plastboll i min röv som en del av showen. Anordnades ju även CP-kalas för Cewin-barn där och då på den tiden. Jag tror det temat är borta.

Tjillepitten

Ååh så braiga idéer! Tänkte också på GB-clownen.