Sv: Dagens Ord: Slutrunkad
Beskrivning: När du runkat så mycket att den bara inte vill stå längre.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Slutrunkad
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: När du runkat så mycket att den bara inte vill stå längre.
Kan det ens ske? Absolut inte med en BearMagazine i ena näven iaf.
Nej runka kan man inte göra för mycket. På tal om BearMagazine så här "kommer" ett nytt nummer:
https://bearworldmag.com/eighteen-years … lebration/
Och så lite muzik om runkande på dä: https://www.youtube.com/watch?v=7bpJQ-RaYjo
Åååh vilken härlig cumbo!
Jaah det är ju trots allt freitag och allt!
Dä ä dä! Skål håmo!
Klockis här!
Jaså ditt lilla pervo! Hmm, jag runkerar på en tripp till den där butiken med Grön skylt fucktiskt. Ska sippa kaffrer lite bögigt så får vi se. Men skål då för i hilvede! *Höjer kaffrerkoppen*
Skål! (smyger busigt i lite Klockis och "B12 vitamin" i Bussis kaffrer)
*SURPLE, SURPLE!*, hmm jag brunkar inte ha socker i javat men trots det är det några vita kristaller i koppen? *KNASTER, TUGGA TUGGA* Vad konstigt strösocker, det smakar ju salt? Nåja jag häller upp en ny balja. Det var nog den skitiga koppen som inte sett diskmedel sedan Hedenbögs tid.
Ti-hi! Hoppas det smakar. 
På tal om BearMagazine så här "kommer" ett nytt nummer:
MMH-MMMH!
*Fjång!*
Dä ä dä! Skål håmo!
Klockis här!
Jah, schkåål!
Skååål håmo!
Vad dricks det själv?
Bärsabira. Stygg-mästarens Premium Gold(en shower) 5,7% bögöl.
Treeefvligt! 
Vinglar in mä 10st av nysnattad Bleppisk sportdricka! KRA-LACK! Fördelen med att det är fittkallt är att dom hinner svalna på vägen lem om man "går" vilket jag gjorde taktfast! Nästan Germanskt om jag får säda det själv. SIM HALL!
SIM HALL!!! Pra val, håmo!
SKÅL PERVO!!! Sneglade bort mot pissyn men så fitt jag ett bögonblick af padel över mig. "Det är ju en dag i morgon också". Nävars men Fajbjoj Stärtolog lär väl ha synpungter om man "trikka sej finskt full".
Ja öl är ju såååå mycket snällare...
Jaah det kan säkert discumteras men jag vet ju hur det "kommer" att sluta mä en kvarting och 10 birabärsor innanför nätbrynjan. *Fniss* Har dessutom inte borstat så friskt på myyycket länge så att det hade nog slutat mä både det ena och andra. Men ett bra sätt att få cumtakt mä blåhattarna, igen.
Rähähä! Rätta takter, håmo! SKÅÅÅL! *snopp-fight som i TopGay*
Mmm, TopGay jaah... Nu längtar man till våren och halvnakna kärlar i svettiga röverkroppar som spelar bitch-volleyballe.
Ooooh jaaaah!
Jaah så ska det se ut! Som ett möte FK:are mellan liksom ba!
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Slutrunkad