Sv: Dagens Ord: Kiss och bajs-bögarna
Beskrivning: En underground-grupp med porrskådisar som var mycket aktiva under 90-talets första hälft, vars specialiteter var golden showers, koprofili och det som kan föras in och ut ur tarmen.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Kiss och bajs-bögarna
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En underground-grupp med porrskådisar som var mycket aktiva under 90-talets första hälft, vars specialiteter var golden showers, koprofili och det som kan föras in och ut ur tarmen.
Länge leve Kånkels värld!
Länge leve Kånkels värld!
Jaaaaah!
Verkligen!
Mystiken kring låten "Itmah Hutmah Hutt 'n' Homo, Stjärtplågaren"har vi bl.a. diskuterat tidigare. Vad betyder egentligen "Tokaj, tokaj"? Betyder det "okej", eller är det en hyllning till gitarrmärket Tokai? Eller är det för att ordet i princip blir "jag kåt" baklänges? Och vad är grejen med de tvekande "njaaaa, jaaa"-rösterna i bakgrunden? Vad betyder "Knullamba"? Vad säger Onkel i det som låter typ "whowanttopula"?
...Så många frågor, men inga svar. 
"Tokaj, tokaj" tror jag fortfarande syftar på tändare av märket Tokai som dom använde för att tända haschpipan med vid skivinspelningarna.
"Njaaaa, jaaa"-rösterna tror jag ska simulera att dom befinner sig i något orientaliskt land där någon form av pervers magdans/ormdans pågår.
"Whowanttopula" är nog Onkelska för "Vem vill böga?".
Låter som ganska rimliga teorier. 
Jaaaah!
Skål!
SKÅ... Javisst ja. Nästan tomt. 
Får smyga ut i förrådet. Vilken tur att det finns ett litet förråd med bortglömda dryckeshjon där. 
Braaaaahaaah! Rajdirajdiraaaaaj...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Kiss och bajs-bögarna