Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Sambolivet.
Perversioner döljs, smygrökning av HÖMK, smussel tassande dofterna av bajs ofta saknas. Gråtrunk i duschen, sociala trycket så obarmhärtigt och...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 156 157 158 159 160 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Sambolivet.
Perversioner döljs, smygrökning av HÖMK, smussel tassande dofterna av bajs ofta saknas. Gråtrunk i duschen, sociala trycket så obarmhärtigt och...
Sambolivet.
Perversioner döljs, smygrökning av HÖMK, smussel tassande dofterna av bajs ofta saknas. Gråtrunk i duschen, sociala trycket så obarmhärtigt och samtidigt falskt som pizzerians oxfilé...
Sambolivet.
Perversioner döljs, smygrökning av HÖMK, smussel tassande dofterna av bajs ofta saknas. Gråtrunk i duschen, sociala trycket så obarmhärtigt och samtidigt falskt som pizzerians oxfilé, sakanaden av kissvarma vuxenblöjor, förträngda...
Sambolivet.
Perversioner döljs, smygrökning av HÖMK, smussel tassande dofterna av bajs ofta saknas. Gråtrunk i duschen, sociala trycket så obarmhärtigt och samtidigt falskt som pizzerians oxfilé, sakanaden av kissvarma vuxenblöjor, förträngda minnen från gillestugans fredagsmys, filmer...
Sambolivet.
Perversioner döljs, smygrökning av HÖMK, smussel tassande dofterna av bajs ofta saknas. Gråtrunk i duschen, sociala trycket så obarmhärtigt och samtidigt falskt som pizzerians oxfilé, sakanaden av kissvarma vuxenblöjor, förträngda minnen från gillestugans fredagsmys, filmer, fekaliedikter, spermakladd och sång. Parmiddagar...
Sambolivet.
Perversioner döljs, smygrökning av HÖMK, smussel tassande dofterna av bajs ofta saknas. Gråtrunk i duschen, sociala trycket så obarmhärtigt och samtidigt falskt som pizzerians oxfilé, sakanaden av kissvarma vuxenblöjor, förträngda minnen från gillestugans fredagsmys, filmer, fekaliedikter, spermakladd och sång. Parmiddagar med prat om barn, jobb...
Sambolivet.
Perversioner döljs, smygrökning av HÖMK, smussel tassande dofterna av bajs ofta saknas. Gråtrunk i duschen, sociala trycket så obarmhärtigt och samtidigt falskt som pizzerians oxfilé, sakanaden av kissvarma vuxenblöjor, förträngda minnen från gillestugans fredagsmys, filmer, fekaliedikter, spermakladd och sång. Parmiddagar med prat om barn, jobb och sommarstuga ger kårar så kalla..
Sambolivet.
Perversioner döljs, smygrökning av HÖMK, smussel tassande dofterna av bajs ofta saknas. Gråtrunk i duschen, sociala trycket så obarmhärtigt och samtidigt falskt som pizzerians oxfilé, sakanaden av kissvarma vuxenblöjor, förträngda minnen från gillestugans fredagsmys, filmer, fekaliedikter, spermakladd och sång. Parmiddagar med prat om barn, jobb och sommarstuga ger kårar så kalla. I pladdrandet drömmar om internetforum...
Sambolivet.
Perversioner döljs, smygrökning av HÖMK, smussel tassande dofterna av bajs ofta saknas. Gråtrunk i duschen, sociala trycket så obarmhärtigt och samtidigt falskt som pizzerians oxfilé, sakanaden av kissvarma vuxenblöjor, förträngda minnen från gillestugans fredagsmys, filmer, fekaliedikter, spermakladd och sång. Parmiddagar med prat om barn, jobb och sommarstuga ger kårar så kalla. I pladdrandet drömmar om internetforum där livet kan blomma ut.
Avslöjandet
..glömda fläckar i soffan, redskap...
Avslöjandet
..glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar...
Avslöjandet
..glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar. en sambo som anar, funderar...
Avslöjandet.
Glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar. en sambo som anar, funderar: Vem är jag ihop med?
Avslöjandet.
Glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar. en sambo som anar, funderar: Vem är jag ihop med? Breven från Ostis så kladdiga...
Avslöjandet.
Glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar. en sambo som anar, funderar: Vem är jag ihop med? Breven från Ostis så kladdiga och odiskreta med påritade kukar...
Avslöjandet.
Glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar. en sambo som anar, funderar: Vem är jag ihop med? Breven från Ostis så kladdiga och odiskreta med påritade kukar och de rödlysande läppstiftsavtrycken som...
Avslöjandet.
Glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar. en sambo som anar, funderar: Vem är jag ihop med? Breven från Ostis så kladdiga och odiskreta med påritade kukar och de rödlysande läppstiftsavtrycken som homopervoerotisk stämning skapar, böldfyllda analer...
Avslöjandet.
Glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar. en sambo som anar, funderar: Vem är jag ihop med? Breven från Ostis så kladdiga och odiskreta med påritade kukar och de rödlysande läppstiftsavtrycken som homopervoerotisk stämning skapar, böldfyllda analer kan ej döljas mer. Korsförhör...
Avslöjandet.
Glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar. en sambo som anar, funderar: Vem är jag ihop med? Breven från Ostis så kladdiga och odiskreta med påritade kukar och de rödlysande läppstiftsavtrycken som homopervoerotisk stämning skapar, böldfyllda analer kan ej döljas mer. Korsförhör med hela släkten. Avslöjandet nu...
Avslöjandet.
Glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar. en sambo som anar, funderar: Vem är jag ihop med? Breven från Ostis så kladdiga och odiskreta med påritade kukar och de rödlysande läppstiftsavtrycken som homopervoerotisk stämning skapar, böldfyllda analer kan ej döljas mer. Korsförhör med hela släkten. Avslöjandet nu lägger sordin för passion, perversion...
Avslöjandet.
Glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar. en sambo som anar, funderar: Vem är jag ihop med? Breven från Ostis så kladdiga och odiskreta med påritade kukar och de rödlysande läppstiftsavtrycken som homopervoerotisk stämning skapar, böldfyllda analer kan ej döljas mer. Korsförhör med hela släkten. Avslöjandet nu lägger sordin för passion, perversion och det sanna levernet partnern...
Avslöjandet.
Glömda fläckar i soffan, redskap i stjärten, härliga pungsug, fekaliekräkningar. en sambo som anar, funderar: Vem är jag ihop med? Breven från Ostis så kladdiga och odiskreta med påritade kukar och de rödlysande läppstiftsavtrycken som homopervoerotisk stämning skapar, böldfyllda analer kan ej döljas mer. Korsförhör med hela släkten. Avslöjandet nu lägger sordin för passion, perversion och det sanna levernet partnern har fått sitt analfistade besked.
Ny
Filmkväll.
Chipsen upphällda, ölen kyld. Kuken...
Filmkväll.
Chipsen upphällda, ölen kyld. Kuken vill ha sitt. Betamax, spermadax...
Filmkväll.
Chipsen upphällda, ölen kyld. Kuken vill ha sitt. Betamax, spermadax. Myset vet inga gränser. Bajsporr...
Sidor Föregående 1 … 156 157 158 159 160 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT