Sv: Här postar vi allt möjligt
Ajsing bajsing! Bra å dunka på dä innan rimjobfrosten kommer, man bor ju trots allt i ett land som folk i amerikat tror är befolkat av isbjörnar. 
B-B-BÖGSPÖKEN?! 
Gick dä bra? Eller vaknade du med ektoplasma i ändan?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 202 203 204 205 206 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ajsing bajsing! Bra å dunka på dä innan rimjobfrosten kommer, man bor ju trots allt i ett land som folk i amerikat tror är befolkat av isbjörnar. 
B-B-BÖGSPÖKEN?! 
Gick dä bra? Eller vaknade du med ektoplasma i ändan?
*Sitter och nynnar på Gaybusters* Men i vaniljofilmen får man inte korsa spermastrålarna?! I en pervo-remake så skulle jag helst se att man korsar snopparna när man ska bura in ett bögspöke. Spöket Slime suger kukar på inte ont sovande pervs osv osv... *Kåt
https://www.youtube.com/watch?v=vms-a7418zY
Här tycks vi ha en redigt käck och sjövan skeppsgosse som man gärna vill åka gummibåt tillsammans med! >>
- Samt en video på någon okänd ÖIA-patient på semester i manjana-land: >>
- Och ska det nu vara en tjej (bläää!) så skulle väl denna kunna vara ett vettigt alternativ och keeper: >>
- Bara 5 kilo?!?!? *pffffh* Aaahahaa! A ja...
>>
- Och sedan lite hederligt och rejält fredagsmys: >>
Mhm den sista videon.. FLAFFA!!! Gubbpung och allt!
Mmmmmmm....
Kör denna på repeat och onanerar. Kul att andra länder tagit efter ÖIA:s behandlingsmetoder! https://www.youtube.com/watch?v=2Bbdoy9OF6Q
Vilket klipp, Bussis!!! Började också 
Honom vill man ju köra tåget med.
Åhhh så flaffalicious! Visste väl att något perv skulle gilla tåg, tyvärr har vi bara såna vaniljotåg mellan Norrböging-Linpöking med mellan-bajs-stopp i Klittstad.
Jag var precis på väg till glasbanken då jag såg i min finska kommunikationspod att det var söndag. 
Ajsing bajsing! 
Hur löste du det problemet?
Handsprit + sodastreamer.
Hittade på ett ord på fyllan en gång som jag tyckte var SKITROLIGT, men som inte var så värst begripligt när jag nyktrat till.
Hoppas på att det blir utnämnt till "årets julklapp" någon gång i framtiden i alla fall:

*slänger fram kottar och kapsyler*
Bra jö! Mot Elon!!! (inte Musk)
Precis en sån behöver jag!!! Är så trist att bara känna kisset tycker jag.
Mmmm! https://youtu.be/fVZp-rAJZOc
Åh en sån trevlig godnattvisa, hmm man kanske skulle ta sig en liten tupplur med kiss.
Det tycker jag du ska göra, Bussis. Du kanske t.o.m. har ett säte i bussen som något bögfyllo kissat ner idag som du kan ta hem och vrida ur i sängen för att boosta hela upplevelsen?
Byxan lull, kissa sängen full, det "kommer" tre pervon på vägen... Den ene, ack så halt, Den andre, o så kåt,
Den tredje suger alls ingenting... / Pervert Taube.
Det tycker jag du ska göra, Bussis. Du kanske t.o.m. har ett säte i bussen som något bögfyllo kissat ner idag som du kan ta hem och vrida ur i sängen för att boosta hela upplevelsen?
Får invänta helgen, då brukar det vara lite mer kiss i sätena ihop med spyor och inte helt sällan kvarglömda ölburkar. Just burkar är liten suprise, ibland är det öl, ibland är det kiss.
Åh vilken jobbförmån! Dricka öl och kiss på arbetstid liksom...
Japp, jag föredrar kisset då vi har såna där tråkiga alkolås tyvärr.
Ok. Är munstyckena kukformade?
Japp mitt är det, specialbeställt från Wish.
Lyxlirare där... 
Sidor Föregående 1 … 202 203 204 205 206 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt