Sv: Modetråden

Funkar skitbra!

Det är annars väldigt inne att man struntar i vb, och istället bär självlysande kondom+kukring med tillhörande buttplug från Fjällröven. Väldigt mysigt och sprider glädje vintermörkret! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Åh, tack. Då kör jag på ditt tips.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Hej alla modelejon!

Jag undrar om jeansshorts fungerar sommaren 2021?

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fvreten10.se%2Ffoto%2Fpiwigo%2Fupload%2F2013%2F04%2F07%2F20130407232415-68736ef2.jpg&f=1&nofb=1
Typ såna här hade jag tänkt mig.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Hej!

Klart som fan att det funkar, jeansshorts äro tidlösa. Går även bra ihop med cowboyboots och en alldeles för liten jeansväst.
PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Åhåhååå! Så där kommer jag se ut med sådana shorts på när jag tittar mig i spegeln.

Tack du vise långnäste trendguru där! *flaff*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Vill bara meddela att jag hört via min ÖIA-kontakt att det hetaste plagget våren 2021 kommer att bli "Den spermatiserade gubbtrosan".

Dessa sys i Borås utav avdankade småalkade vaniljo-tanter 65+ som även inte är sena att tillföra dessa plagg lite utav dess innehållsförteckning genom att bjuda in mysiga gubbar från det lokala torget till syateljén för just detta ändamål.

/Källa: O.B.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Jag förstår. Bara att börja shoppa då, sedan jävlar är det runkdags! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

ÅÅH AAAH OOOOOOH!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Har funderat på en sådan här som ute-sommarplagg hela 2021, men är lite orolig att jag kommer att se tjock ut i den.

https://xam.nu/f/ellos1.jpg

Vad tror modelejonen här på forat om'att? Inbillar jag mig bara? Om det nu är så; skulle det gå att dölja?

/Bleppe.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Corona har lett till minskad aktivitet på gymmen, det är alltså inne att ha en så sfärformad kropp som möjligt denna sommar. Meningen är alltså att man ska se tjock ut i den!

Trenden från förra sommarens strandmode håller även i sig, så det är bara att dra på sig sumo-modellen från Perv Performance eller läderstringen från Grina Trikåt över sin klotformade kropp. Hett som satan!
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Då kör jag på det. Tack. Aivan/cool

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Vintermodet är här!
I år är det macho men busigt som gäller! I minusgraderna skall man komma gåendes i cowboyboots med flames från Cumverse, samtidigt klunkandes på en flaska seglardricka för att visa vart skåpet ska stå. Päls? Polo? PJOSK! Det enda utöver bootsen du ska bära är en igelkottsnoppvärmare från Runk Lauren, en spännande, busig liten detalj som bjuder in till mys.

Är du man nog att bära denna outfit?
Är du man nog att klämma dig förbi igelkottens barrliknande piggar i juletider och känna på paketet som döljer sig därunder?

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Ååh så fint! Jag tror jag skulle bära upp detta bra. Har ju fått en så fin hatt utavf dig Mortis som garanterat matchar detta! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

https://i.ibb.co/KW842Hw/lidl.jpg

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Bleppe skrev:

Ååh så fint! Jag tror jag skulle bära upp detta bra. Har ju fått en så fin hatt utavf dig Mortis som garanterat matchar detta! Aivan/smile

Ja, hatten!
Den användes ursprungligen till inspelningen av "Den kåte, den pervige, och den kladdige". Därefter blev jag dock av med ett antal sparade figurer och annat, därför fick jag återanvända lite mer saker och... Nja... På något sätt blev hatten kvar sedan dess. Men den blir ibland övertäckt med en tomteluva. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Snoppvärmaren vill jag ha, den behövs när jag skall ut på ball-kongen och run... röka i kylan brrrr! "Gå"-bort tröjan från Tattar-Lidl är nästan gifven men jag har en fråga. Är det så att säga over the homotop att bära en fluga i läder till tröjan?

Tjillepitten

Sv: Modetråden

Snoppvärmaren ä bra! Då kan dessutom inte hästsvansarna komma springandes och anklaga en för att "ha blottat sig" när man puffar på ute på ballen. Om det är ToF-poliser som istället dyker upp så blir de däremot avis! Aivan/wink

Ja, fluga i läder går väl an till tröjan. Gärna en rosa eller brun.
En färg som jag absolut vill varna för är grönt. På vaniljoställen där det festas loss och sups så brukar man köra dejtingleken "rädd lajt, grin lajt". Det innebär att man har på sig kläder och ansiktsmålningar i grönt, gult eller rött. Är man röd så är man upptagen, är man gul så är det komplicerat, men om man är grön så skyltar man med att man är singel, och då riskerar man att bli överrumplad av sliddjur från alla håll och kanter utan förvarning. HUGA! UNDVIKS TILL VARJE PRIS! Default/ai

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Hujeda mig vilket meckande med färger som du beskrifer Mortis. Själv försöker jag lista ut de olika ljussignalerna homona på Himpa har som signaler, i detta ingår även spermobilplaceringen har jag märkt. Men jag uppscattar tipsen om färgval på flugan, jag missade detaljen att jag brukar bära en dels runt min feta nacke men ävfen en på snoppisen!

Tjillepitten

Sv: Modetråden

Ett tillägg: Säg att man är en ToF-klädd militär i Sperm-90 uniform dvs "Löv/rövbuske" och går runkt i Bögskogen i Himpa... Skulle det vara en signal till att man är redo att bli "tagen" av de bilintresserade singelgubbsen tro? Och i (kuk)förlängningen så säg att du, Bleppe och Bussis får tag i ett grönt 20-homotält från Bögsvaret och vi slår upp det i Bögskogen, vi eldar i kaminen vilket denna kulna årstid borde locka in dessa singelherrar... Men vi ligger i bakhåll och så fort ett homo går in i det bajsluktande tältet så jeflar blir det brutal gangbang, fisting och med happy BU-ending jaaaah!!!!!!!!!!!!

Tjillepitten

Sv: Modetråden

Jaa!
Men det är ju i hemlighet anledningen till att ToF-militärer går runt i gröna kläder! Det hela är i själva verket en enda stor böglek/knulljakt: Alla deltagare är klädda i grönt för att visa att man är redo för betäckning eller för att bli betäckt. Risken för att bli betäckt av ett vaniljo i skogen är minimal då dagens vaniljos föredrar att sitta på fik framför sina laptops framför att vara ute i naturen. Ibland smyger man runt i det gröna och vill inte synas för att man t.ex. har ont i stjärten, vill hellre titta på "Let's Dance" i mobilen eller för att man bara är trött. Ibland springer man istället till attack för att knulla allt som rör sig med dragen yoghurtbössa, även den är såklart grönmålad!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Man knullade allt som andades då, Mortis! Eller vänta nu.... Uuuhuuh? .... Det gör jag ju iofs. fortfarande, samt innan lumpartiden, eeehe... Både pra å dålisch att inte mobilkameror fanns då. Haha! Faaan... Hade internet och smartphones funnits när jag var 10-22 år så hade jag nog suttit på Kumla istället för PIVA och ÖIA, hahaa! Med tanke på hur... uuuhuhm... "fritänkande" man var hela sin uppväxt! Det var hela tiden bus och jävelskap som gällde, jaaah!

Har nog berättat detta innan, men en person... kanske inte i mitt bögkompani... *ahum*  men som liksom en annan snodde en hel del prylar, framför allt elektroniska knullskott, vilka skulle simulera ljudet från en stridsvagns långa hårda kanon, vilka var populära att sno då dessa small HÖGT SOM FAAA-AAAN då man kopplade den väldigt tunna plus-&-minuskabeln på 25 meter till ett ordinärt 9 V-batteri.

En person på bögluckan tog kort på sig själv hemma i Fjollträsk (OBS!!! Nu pratar vi innan digitaliseringen! Bara fysiska kort) när han halvlåg helnöjd lite erotiskt i sin säng med allt sitt byte från Kronan framför sig. (gasmasker, knallskott, dolkar, selar, kalsonger, rökgranater, ammunition 5,56, m.m.) Var bara det att dessa foton som denna herre tagit med sig tillbaka till ön och visades på luckan för alla oss andra pervs aldrig låstes in i hans skåp, och en dag när vi hade kukrunkarexcercis ute på bajsfältet så gjorde befälen en liten raid på luckan efter kontraband och hittade denna hög med fotografier liggandes mitt på det centrala kukrunkarbordet som visade just det jag beskrevf innan.

Dä blevf ett jevla hallå, ToF-polisanmälan och militärt afsked medelst kompani-fist Utan hallonsylt!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Flaffa! Hade han tagit med sig tillräckligt mycket så hade han kunnat starta en ToF-militärkupp och bildat ett nytt land där bara pervs fick bli medborgare! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Default/ai J... Jjj... Ja.. Jjjjjjaaaah! *flaffa* Vilka bra idéer du "kommer" med!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Om ett vaniljo försöker klättra över muren in till vårt pervoland så blir denne inspärrad i en av alla våra BDSM-dungeons under en lååång tid! När vi äntligen släpper ut vaniljot så är han så pervofierad att han kommer att böna och be om att bli medborgare i vårat land! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Precis!!! *barskt uttal*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>