Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Ostfralla skrev:

Hm... vet inte varför jag får en spöklik kännsla av att jag läser ett avsnitt från något av Lindengrens verk?

Flaffa!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Ynf! Inget jag kan göra för att underlätta för dig? pushar på lite och hoppar ivrigt i min madrasserade cell med penisen som en propeller. Fått iväg det än? Kan du inte slänga ut din låtsas-sambo så du får frid och tid över att sitta i soffan och bajsa i lugn och ro?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Det kommer det kommer. Är en rätt avancerad process för Bleppsingen det här. Du skulle faktisk kunna ta och pusha genom att posta en bild på ditt vaselinförråd.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Här kommer bilden:

http://xam.nu/f/hav_skum.jpg

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Flaffffaaaaaaa... *lugn*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Ynf!

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Ynfar glatt..och bajsar på mig i den nya tvångströjan av spänningen..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Hur går postandet? Ynf!

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Kommit halvvägs. Blir ju så lätt distraherad och påbörjar något annat helt plötsligt.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Åhh va spännande, Du är ju en riktig karlarar som fixar allt.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Jominsann. *stolt* En dag ska jag lära mig gå på toaletten också.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Åhh så högt behöver du väl inte sikta. bara du lyckas posta brevet Aivan/smile

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Brev å brev... Ser mest ut som en boll av snöre, papp, tejp och trälim.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Åhå du är så duktig!

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Tack så mycket, min lille snuskgubbe där.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Något säger mig att du behöver lite extra hjälp med att posta musmattan.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

------[[::: p E r V o P a T i :::]]------

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

http://www.superpoop.com/120208/telepathy-helmet.jpg

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Så söta. *flaffa* Men vi behöver ju inte hjälmar. Kanske telepati-stereopenisrör. Men inte hjälmar...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

var väl mest att jag inte riktigt orkade retusch..  hmm  öhh typ rama in fotot fint..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Du är så pysslig så. En liten Pervo-Ernst... Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

mmm jo sant. Men tror du inte Krystmarodörens store skapare väntar otåligt på musmattan?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

*pust pes* Jag ska jag ska! Får bli detta: http://www.posten.se/sv/Privat/K%C3%B6p … -latt.aspx

Sätter du in 27 kronor på mitt konto då?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Sprang snabbt till Abdul bakom bensinmacken. Han brukar fixa allt möjligt åt mig, har 100% förtroende för han så jag vek upp plånboken så fick han ta så mycket pengar han behövde, har ju så svårt att räkna, men eftersom jag fick ett arv efter Stiv Jåbs eller vad han nu hette, vet inte vad det var för typ ,nån ammrikanare tror ja. Var tydligen nån okänd son av nått slag fattar inte riktigt jaja men ändå, fick ett arv iaf. Så hade jag tydligen några kronor enligt syster Märta .  Abdul lovade att fixa så du skulle få dina 27 kronor efter  Abduls  expeditions och hanteringsavgfter. Han fick mitt kreditkort också så klart så han inte skulle  så där  utan täckning när han måste fixa alla komplicerade transaktioner han så övertygande berättade behövdes för så avancerade pengaöverföringar det var fråga om. Jag fattade ingenting men det blir nog bra.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Det låter bra det. Så mycket koder å grejjer att hålla reda på nu för tiden så jag har allt tydligt nerskrivet på ett solkigt A4 jag har tejpat fast på magen där det står typ:

Mästercard kod:
6803

Viza kod:
0029

Fittkramp.se lösenord:
jagardum

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>