Sv: Här postar vi allt möjligt

Trevfliga waffen hela böghögen! Och yes du skickade ju några upphetsande klipp när du pangade, mycket ToF och uppscattat! Bussis hade som tjänstevapen Glocken, mycket bra picka det. Men det var 1998 och som DB-vakt. AK47 samt M16 fitt vi prova på under samma epok, finns något som kallades "utländska vapen". En låda med diverse utländska vapen i. AK47 var tungt och relativt pissig att skjuta med, M16 var motsatsen, lätt men kändes billig på något sätt. M4-karbinen har jag bara hållit i och det var samma år då några daddybears från Amerikat "kom" till Almnäs. Dom ville klämma och känna på en AK5:a och jämföra den mot en M4. Jag hade hjärna bytt kan jag säda. Kompakt, lätt vikt och mycket trevlig. AK5:an har däremot den fördelen att man kan vika ihop kolven vilket gör den mer hanterbar. Speciellt när man som jag var rattrunkare redan då.

Tjillepitten

20,877

Mmmmhm! Inte testat M16, men kan tänka mig att RK-62 är en bra hybrid utavf dessa: https://youtu.be/R3grtN7OxbM?si=1nb_iYIWwobvyGSw

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jaah det är en klon av en Ak47 i princip. Ak47:an är däremot ett robust vapen som tål mycket stryk och kommer att fungera. Ergonomiskt sett är den inte kul att panga med, sparkar på riktigt bra. Det är ett under att exempelvis Gulingarna, soldater ur Pappa Kims armé och kebabblare i hela mellanöstern har dessa som vapen. Jag har väl berättat om Ho(mo) Chi Min-tunnlarna som jag själv inte varit men sett bilder på från en frammis på den tiden jag var hetero?

Tjillepitten

20,879

Det har du nog. Men berätta igen då jag "kommer" att finna det upphetsande, samt alla andra nya pervs som anlänt sädan dess och inte tagit del utav denna story.

Ja grejen var den att jag vänstrade med en välsvarvad frammis som åkte till Vietnam på semester. Om hon vägde 45 pannor med träsor och ryggsäck vet jag inte. Men hon ålade ner sig i en sån tunnel nära den Kambodjanska gränsen. Jag då och definitivt idag hade INTE kunnat trycka ner min feta lekamen där i. Det var tunnlar som en med DB-kropp inte kan ta sig in i. Nu var ju dessa tunnlar ett museum men då det begav sig på 60-talet så hade rismagarna fällor och sånt i tunnlarna. Det kunde vara fallgropar med fekalieinsmorda pinnar (Punji-sticks), minor och ibland ormar eller giftspindlar och annat bös. Helt klart en platz där man får cellskräck.

Tjillepitten

20,881

Vilket DB-:igt ställe det lät som!

Det kunde det ha varit men då får man nog bygga ställett krig en daddybear snarare än att han ska åla in där. Lite som en viss FT-SAAB 95 cumbi från Taxi Filur i Norrpöking var byggd kring en av landets fetaste och drygaste FT-förare. "Fet-Inger", osympatisk och vidrig individ.

Tjillepitten

20,883

Ha-haaa! ...... "Fet-Inger"? Aivan/biggrin

Japp så kallades hon, en vidrig syn. De få gånger hon ålade sig ur den där jävla taxin och uppenbarade sig på CG i Norrpökingsrondellen så ville man spy. Byggd som en kubiktank, luktade fisk och piss. Vaggandes gick hon runit i en lång kjol som blottade hennes kritvita och feta vader. Om du tänker dig Jabba the Hut men på två "ben" så är man nära. Cg där var en naturligt platz för oss rattrunkare att samlas på nattetid, det blevf väldigt tomt så fort den där jävla SAABEN rullade in.

Tjillepitten

20,885

Ååååh fyy faan så lycklig jag blir... Är ju preciiiiis samma som "Taxi-Åsa" här i byn som stämmer in på din beskrivning som var aktiv här i Nybbet runkt 1986-1995 c:a. som taxichaffis.

"Taxi-Åsa", MMM!!! Låter som Fet-Inger här i länet. Vart hon sädan tog vägen vet jag inte men hon är också en legend som faktiskt sket ner sin egna bil med kunder i. Man kan tro att det är en skröna men jag har pervsonligen kört de två kunderna inom färdtjänsten som kunde bekräfta denna story. Dom var utkastade på Repslagaregatan runkt 2005 eftersom Fet-inger skitit på sig. Men det finns mer kring denna "quinna" att berätta. Trots att hon var/är så vidrig så lyckades hon landa en karl till sist. Den mannen kallas än idag för "Cola" och är kanske den största mytomanen samt sämsta taxiföraren genom tiderna. Att han kallas Cola beror inte på att han snortar eller så utan att han är byggd som en glasflaska Kuka-Cola. Cola är för övrigt en man som varit elitsoldat fast han egentligen var kock på ett av Kronans fartyg. Han är en fullständig idiot och som sagt mytoman. Han skall heller inte förväxlas med "Pepsi" som är en annan f.d FT-förare från denna tid. Vill man beskåda Pepsi så vet jag att Mortis brunkar köpa pissa på ett ställe i Haga, mittemot bor Pepsi och han samlar på glastroll OCH tavlor med gråtande barn. Det låter som ljug men jag vet att så är fallet.

Tjillepitten

20,887

Du äro en ärkeklenod...

Nej jag är mest CP fucktiskt, något jag är med håmoära!

Tjillepitten

20,889

Bra där! Skål!

"Båttoms butt" eller vad dom säger där tvärs röver pölen!

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Ja grejen var den att jag vänstrade med en välsvarvad frammis som åkte till Vietnam på semester. Om hon vägde 45 pannor med träsor och ryggsäck vet jag inte. Men hon ålade ner sig i en sån tunnel nära den Kambodjanska gränsen. Jag då och definitivt idag hade INTE kunnat trycka ner min feta lekamen där i. Det var tunnlar som en med DB-kropp inte kan ta sig in i. Nu var ju dessa tunnlar ett museum men då det begav sig på 60-talet så hade rismagarna fällor och sånt i tunnlarna. Det kunde vara fallgropar med fekalieinsmorda pinnar (Punji-sticks), minor och ibland ormar eller giftspindlar och annat bös. Helt klart en platz där man får cellskräck.

Där vill man smyga runkt! Någon dag kanske jag beger mig dit. Boende och käk lär ju vara billigt, speciellt om man inte har några böghöga krav. Hoppas på att hamna i någon liknande sits (18:57 - 20:18)! Aivan/biggrin https://youtu.be/zoHV0LLV_DQ?t=1137

Skaparen av Mortiscism.

Så är det ju Mortis. Men du som också likt jag ägnar din åt bögbergrum och bögehus. Har du varit vid Mormorsgrottan och sånt?

Tjillepitten

Nja, det har varit dåligt med grottor å gruvor. Jag och runkpolaren föredrar mest byggnader och allt som är ToF-militärt.

Skaparen av Mortiscism.

Hmm, bajs då. Finspångs gamla hospital har jag ju själv dragit upp. Varit där ännu Mortis?

Tjillepitten

Inte varit där sädan det lades ner.
Hur är säkerheten där? Några budget-hästisar som patt-rullerar eller liknande?

Skaparen av Mortiscism.

Var där under natten, 4-5 timmar cirka och vi fann nya spännande runkrum. Främst under marken, mycket gemytslich. Fritt från hästsvansar och annat bös. Någon troligtvis cummunen hade varit där och efterlämnat sig spadar, hinkar och en helvetes massa spackel. Läste på tuberna, "skyddsrumsspackel" stod det. Har aldrig sett förut.

Tjillepitten

20,897

Påminner ju om mitt ställe jag måste beböga i Holmetorp på NV:n där man Värkligen känner sig gastkramad. Du Bussis vet ju vad jag pratar om...

Ja det har du uppvisat och yes det finns platzer där man inte riktigt känner sig bekväm men däremot uppvaktad av bögspöken. Det gäller för det gamla hospitalet exempelvis och då ska vi inte tala om Bona f.d mentalkukhus. Sädan finns det vanliga mindre bögehus osv som heller inte inbjuder en DB till dans. Mången volk tror att det är fittepå men yes där finns platzer där man kan känna av bögspöken eller något annat väsen. Riktigt leskigt fucktiskt och det spelar heller ingen roll om man är ensam eller i håmogrupp. Det bara är något där liksom. Rökslids gamla galgbacke/avrättningsplatz är ett exempel och där räcker det med att åka förbi i spermobil för att uppleva detta fenomen. Porrkerar man där så "ligger" Sätragruvan där ihop med ett gammalt anusrikningverk från tidigt 1900-tal. Mest ruiner men gruvan är värd ett bebög om man är där. Välj den bögra tunneln in bara om du inte vill blöta ner dina mamelucker bara. Ett annat resningsmål i trakterna kan vara "Trollkärringe-skogen", ganska fridfullt och vanlig skog kan man tro. Där är du INTE ensam kan jag lovfa, dag eller nattetid spelar heller ingen roll det är bara fittig-vidrigt där.

Tjillepitten

Äsch, är lite för ToF i sinnet för att vara rädd för bögspöken. Med snoppisen i vädret och fittlampan i hand kliver jag in i mörkret!
Andra skumma människor, väktare eller snutadrular på platzen kan däremot vara skrämmande!

Skaparen av Mortiscism.

Rätta takter Mortis. Men du borde varit mä under denna natt. Du hade uppscattat beböget. Iofs hade du också velat varit mä på andra bebög på lite konstiga platzer. UE är ToF helt enkelt.

Tjillepitten