Sv: Här postar vi allt möjligt

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 128 129 130 131 132 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

Hmmm... Lärorikt. https://www.youtube.com/watch?v=inYUh3Z-Fo4
Det var ett konstigt svar på en konstig fråga.
Vilken tur att Doktor Mortis kunde rätta till felen och svarva ihop en alternativ video! 
https://www.youtube.com/watch?v=EA8B4A8kIRA
Flaffa! 
Så kom ihåg barn: Ha inga fantasier alls. Och kladda gärna på folk utan deras tillstånd! *Flaffa!*
Oj oj oj vad jag är bajsnödig nu!
Spännande! Berätta!
Har du någon särskild måltavla för utförandet, eller blir det i en vb? Vilket bs-resultat gissar du på att prestera fram? 
Tror min spermobil-dyna får bli målet. Känns som en bs-mix av 68% nr.4, 21% nr.5 och resterande procent nr.7.
Intressant. Själv släppte jag en 50/50 bs-1 och bs-8 nyss, mycket märkligt. Bs-ettan var som att skita ut en tegelsten som uppenbarligen fått agera buttplug till den instängda bs-åttan. Ut från fönstret, ned på marken, och förhoppningsvis på en intet ont anande perv fick bli målet.
Intressant. Själv släppte jag en 50/50 bs-1 och bs-8 nyss, mycket märkligt. Bs-ettan var som att skita ut en tegelsten som uppenbarligen fått agera buttplug till den instängda bs-åttan. Ut från fönstret, ned på marken, och förhoppningsvis på en intet ont anande perv fick bli målet.
Jaså var det du din lille filur?
Var nämligen jag som passerade under fönstret på väg till en brun dejt på Örkelljunga avloppsverk som fick den i munnen. Så man tackar så mycket för den. Rökte upp den och låtsades att det var en jättedyr cigarr där vi satt på bassängkanten och dinglade med benen i det varma...uuhm... vattnet, och han vart då mycket imponerad. Var nog tack vare den som jag fick gå till "second base" om du förstår vad jag menar? 
Jag dricker seglardricka nu.
Näää, va fuskit'! Det är ju inte ens lill-lördag! Ja vill också haa! 
Onsdagar är ju lill-lördag, så idag är det ju faktiskt lill-fredag så jag tycker du ska ta Chevrospermen och genast åka och införskaffa seglardricka och Piff.
Har ni kommit ihåg att lämna in listorna idag?

Hann inte med listan, var ju tvungen att besöka glasbanken:
Aah, det så klart! Men syster Märta kommer nog inte gilla det. Ser f.ö. ut som om du var där efter stängningsdags...
Åhhhh. Så pinsamt, har både bajsat och kissat på mig när jag satt i karuselen på tivolit. Hade finaste gå-bort-byxorna i gabardin.
Nu är det dags för veckans höjdpunkt. Det obligatoriska terapibajsbadet.

Både kissterapi och bajsterapi!?!? Ni har det ju nästan lite för bra på ÖIA verkar det som.
Ja jisses, ser ju riktigt mysigt ut. Tur att man har sin hemliga swimmingpool i källaren istället, så att man slipper systrarna.
Både kissterapi och bajsterapi!?!? Ni har det ju nästan lite för bra på ÖIA verkar det som.
Bra och bra, ibland undrar jag om all denna terapi verkligen behövs men syster Märta är så bestämd på den punkten.
Aaah!
Flaffalicious Ellos!
http://www.pictame.com/tag/EllosKatalog
MEGASQUIRTLE
Kebabsås i byxan idag igen då.

Sidor Föregående 1 … 128 129 130 131 132 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt