Tråd: Dagens Ord: Bajskork

Beskrivning: Den första biten utav dagen-efter-bajset som är väldigt hårt och kan liknas med en kork. När korken lämnar kroppen är det inte ovanligt att personen som fött den utger en lättad suck.
Det efterföljande bajset har ej samma konsistens utan forsar istället ut likt en flod (se mississippi).

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Bajskork

Jag har ofta lidit - slash - njutit av bajskork. Eftersom jag bor i Berlin vill jag dela med mig av mina uppleveleser härifrån. Efter en hård natt natt med Bratwurst som eftersläckning så förlöser i alla fall jag bajskorken med en explosion. Den följs av det gruglande ljud som bara förvarningen om tjugo öl kan ge. Jag har inte riktigt upplevt samma sak i Stockholm, så det kan vara värt en tanke för den ressugne. Däremot har jag aldrig någonsin någonstans upplevt den fasansfullt starka och påträngnade typen av bajskork som uppstår efter en rejäl Vindaloo på någon av Stockholms sköna sukindier. Detta kan varmt rekommenderas till alla som ser bjaskorken som en konst.

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

dverj, tack!
du har inte några mp3'or med detta unika ljud?

borde inte bajskorken kunna ses som någon slags sexleksak för homosexuella?
typ "älskling, kan vi inte äta en massa bratwurst ikväll så vi båda kan njuta av en enorm bajskork imorrnbitti?"

Thumbs up Thumbs down

Hej daniel. Som dukanske vet är vissa typer av ljud totalförbjudna i Tyskland. Till exempel Horst Wessel sången. Men jag skall se vad jag kan göra. Jag skulle under tiden kunna lägga upp Bernd Das Brot vidriga  och tyska barnvisa, bara jag visste hur jaf skulle göra. Hur bifogar man filer?

Din tanke om att använda bajskorken rent homosexuellt verkar intressant. Jag kan dra ner till de djupa bögkvarteren i Schöneberg och kolla med läderkillarna och björnkillarna. Jag antar att detta inte är något för fjollor, utan riktiga män.

Dverj

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.