Sv: Dagens bs-resultat

Inget här det senaste dygnet. Trist. Aivan/hmm

Måste bege mig ut och snatt... Öh, köpa lite chili och andra godsaker någon dag. Då kanske det blir repris på den makabra bajsutlösningen jag utförde på hotellrummet i London för två veckor sedan! Aivan/good

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:

Inget här det senaste dygnet. Trist. Aivan/hmm

Måste bege mig ut och snatt... Öh, köpa lite chili och andra godsaker någon dag. Då kanske det blir repris på den makabra bajsutlösningen jag utförde på hotellrummet i London för två veckor sedan! Aivan/good

Har det redan gått två veckor sen dess?!?!?!? Jajävlar. Aivan/shok

Här har du en trefvlig sås du får införskaffa dig. Finns (fanns?) på CityGross USA-avdelning.

https://xam.nu/f/chili_lillbajs.png

Mycket intressanta bajsutlösningar får man efter att ha klunkat i sig kan jag lova. Aivan/smile Asbestbehandlad ringmuskel är att rekommendera!

Och mitt resultat idag blev 4207 gram prima bs-7 efter att ha besökt ett av dom lokala kinahaken för lunch idag.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Ojojoj! Det finns ju ett såntdäringa CityGross precis i närheten! Amerikat-hyllan skall genomsökas! Default/bp

Ja, kinahak kan ge duktiga resultat ibland, för att inte tala om indiskt.
...Jag undrar vad som skulle hända om man åt afrikanskt? Aivan/shok

Skaparen av Mortiscism.

Imorgon blire Ajvarkyckling te lunch! Om man skulle dra till CityGross först och leta efter Da Bomb? Aivan/smile

Har också hört att oxalsyra kan leda till våldsamma bajsutlösningar. En växt som innehåller mycket oxalsyra är persilja. Sedan brukar även tuggummi och gummibjörnar ha laxerande effekt. Så förhoppningsvis blir det en lunch bestående av Ajvarkyckling, rikligt kryddad med persilja och Da Bomb-sås. Till efterrätt blir det gumminallar och tuggummi.

Om detta inte framkallar en bajsutlösning eller två imorgon så vet jag inte vad jag gör.

Skaparen av Mortiscism.

MMM-MMMMH!!! Du skriver så upphetsande, herr Mus. *flaffa* Det lät gott. Mycket brunaktigt sås i den rätten. Hittade du Da' Bomb?
Ska genast testa dessa livsmedel i forskningssyfte. Läkerol i stora mängder ska också ha denna effekt har jag (tyvärr bara) läst.

Ååh, idag har det blivit två rejäla omgångar bs-7, och jag har dessutom inte använt vare sig Da Bomb, persilja, tuggummi eller gummibjörnar. Aivan/smile ...Men jag undrar vad som hade hänt om jag hade gjort det? Aivan/neutral
Nåväl, tänkte åka och snatt... köp... Ööh... Skaffa seglardricka! Blir väl ett stopp vid CityGross också.

Skaparen av Mortiscism.

Bra bra!

Förresten... Vilken glasbank utav dom där båda som ligger så tätt inpå varandra är bäst?

Da Bomb fanns inte på CityGross. Default/bn

Blygatan 27 är helt klart den bästa glasbanken!
Eftersom Coop (som låg precis bredvid) är borta sedan några år så är parkeringen för denna glasbank enorm. Det blir aldrig trångt för spermobilisterna, inte ens när det är rusningstrafik för att skaffa sprit. Det är lite större utbud i denna butik och eftersom att det ligger mer avskilt än alla andra så brukar det bli mindre urplockat här. Denna glasbank är också närmast hemifrån, sedan finns det en herre i kassan som jag är buksvåger med sedan lång tid tillbaks. PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

D'oh! Då vet jag! Aha! Han med "handlebar mustasche"?

Nej, det är en snubbe som brukade röka väldigt mycket SHÖMK förr om åren. Aivan/smile
...Idag är han bara ett helt vanligt vaniljo vad jag vet. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Instämmer med Mortis där, Blygatan 27 is the skit! MEN det beror på din perversion just för stunden. Den andra brevid Willys på Kromgatan är dit du som spermolog vill åka. Där finns mer action, allt från "hej hej-personer", gapande psyksjuka, såna klaner av folk som varit aktuella främst genom TV-programmet Efterlyst osv osv. Men vill man sperma fritt så är Blygatan dit du vill ta dig, större utbud förutom redan nämnd jätteparkering du kan göra ett par "spermouts" eller lägga ett par skapliga "bajs-burnouts" på.

Tjillepitten

Tack för infon mina perversa vänner. Aivan/smile

Jag både burnar och driftar med min spermobil mest hela tiden...

http://www.orkelljungaidiotanstalt.se/bilder/oo.png

Hoppas på att det blir som 2018, en redierr säsong. Aivan/smile

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Oooh jaaaaa! Hahaaa! Faan så najs, Mortis! Aivan/biggrin Precis så var'e ju! Vi "satsar" allt på 2022.

*Pust, flås, pes!*

Rövhålet fick sig minsann en rejäl workout nyss då jag släppte en bakisbajs, trots att jag inte har varit bakis. Det var nämligen festligheter igår, bland annat så kom Farbor Torsten och Onkel Göte på besök för att supa.
Resultatet blev väl inget imponerande, bs-1 till bs-3, dock i ofantliga mängder.

Skaparen av Mortiscism.

Farbror Torsten kan han!

Idag blev det 7380 gram ljusgul bs-4 som tenderade att bli klassificerad som en bs-5:a.

Nämen då!

Skaparen av Mortiscism.

Mycket svårdefinierad bajs idag. En bakisbajs av rang, den var inte riktigt vattning men doftade alkohol. I samband med sittningen tröck jag ur mig bärnstensfärgad urin som luktade njurfel m.m.

Tjillepitten

Låter mycket likt det jag gjorde idag, kabeln som kom ut var dessutom så fiberrik att internethastigheten ökade rejält för alla som har fiber i området.

Skaparen av Mortiscism.

18039ml. bs-7 idag efter en lunch på en lokal asiatisk inrättning, vilket jag tror hjälpte till en del. Aivan/smile

Det lät spännande! Aivan/smile Här är det totalstopp i trafiken i tarmen. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Aj fan? Allvarligt eller? Annars är ju en Chicken Vindaloo på sunkstället ett säkert kort.

Nja, får vänta. Man vill ju inte känna sig som Hyland dock. https://youtu.be/OKH5WMy6QrQ

Skaparen av Mortiscism.