Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr...

Skaparen av Mortiscism.

15,977

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar...

Skaparen av Mortiscism.

15,979

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta,...

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande...

Skaparen av Mortiscism.

15,981

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga...

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken...

Skaparen av Mortiscism.

15,983

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut...

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare...

Skaparen av Mortiscism.

15,985

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa...

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet,...

Skaparen av Mortiscism.

15,987

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå...

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och...

Skaparen av Mortiscism.

15,989

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut,...

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står,...

Skaparen av Mortiscism.

15,991

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten...

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens...

Skaparen av Mortiscism.

15,993

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka...

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning...

Skaparen av Mortiscism.

15,995

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla...

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla göra likadant under sina kappor...

Skaparen av Mortiscism.

15,997

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla göra likadant under sina kappor så gröna och blanka, inte...

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla göra likadant under sina kappor så gröna och blanka, inte trodde jag äventyret kunde fortsätta...

Skaparen av Mortiscism.

15,999

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla göra likadant under sina kappor så gröna och blanka, inte trodde jag äventyret kunde fortsätta tills nu, men då hösten...

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla göra likadant under sina kappor så gröna och blanka, inte trodde jag äventyret kunde fortsätta tills nu, men då hösten tydligen leda till offentliga smygrunk...

Skaparen av Mortiscism.