Sv: Dagens Ord: Prostatestera

Beskrivning: När ett gäng herrar i övre medelåldern vill genomföra en så genomslagskraftig protest som möjligt så kan de välja att prostatestera. Det innebär att samtliga deltagare i prostatesten klär av sig nakna på en offentlig plats och stimulerar varandras prostator genom att föra in vibratorer, prostatamassörer eller andra objekt i varandras ändtarmar. Prostatester uppkom under en tid när homosexualitet var olagligt i Sverige, vilket fick de hårt arbetande gayhororna i landet att göra uppror på gator och torg. Prostatesterarna var inspirerade av hungerprotester, vilket innebär att en prostatestaktion kan pågå i flera veckor eller månader i somliga fall.

Thumbs up Thumbs down

DET ska jag bli när jag blir gammal!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Vad har du för planer att prostatestera mot?

Skaparen av Mortiscism.

Jag tänker prostatesera mot de höga bränslepriserna! Min dieseldrivna analryttarmaskin håller på att ruinera mig!

Tjillepitten

Låter rimligt, Bussis!
Själv skulle jag nog prostatestera mot att man inte kan köpa seglis eller kall Norrlands Gul var som helst och när som helst, samt det där med att man inte får kombinera supandet med spermobilkörning. Östbögatrafiken är ju förjävliga i dessa dagar då hållplatser och linjer slutar att existera överallt, att vingla hem på spermobilen är i så fall mycket smidigare och säkrare.

Skaparen av Mortiscism.

Du borde bli infrastrukturminister i våran regering, Mortis!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Kanske dä!
Då skulle ja "satsa" på att ge yrkesrunkchaffisarna högsta möjliga komfort under arbetstid för att bli så effektiva som möjligt, t.ex:

• Självkörande fordon så att man kan sitta i förarhytten och sysselsätta sig med andra viktiga saker om man vill, såsom att supa, fittkrampa, bajsa, runka, böga, o.s.v.

• Se till så att samtliga yrkesfordon får en standardutrustning bestående av säng, runkmaskin, ett kylskåp för ölförvaring, en kraftig stereo, och ett underhållningssystem som är fullt av Åsa-Nissefilmer samt bögporr.

• Bygga om vägar med ändamålet att samtliga yrkesfordon skall kunna framföras i en obegränsad hastighet, gärna så att chaffisar ska kunna rejsa med varandra på allmän väg. Detta för att förebygga chaufförernas eventuella tristess eller dämpa eventuell ångest över att man ej blev rallyförare som man önskade när man var liten.

• Samtliga yrkesfordon måste kunna nå en hastighet av minst 300 km/h för att anse kunna stilla denna tristess, samtliga yrkesfordon måste därför utrustas med kraftiga motorer för att kunna uppfylla detta krav.

Skaparen av Mortiscism.

Dessa förslag borde du telegrafera till trans-portstyrelsen så de kan göra de förändringar som behövs.

Tjillepitten

Jupp-jupp!
Och inom kollektivtrafiken så ska man kunna betala i natura, därför är det extra viktigt med självkörande bussar så att busschauffören ska kunna knulla passagerare i stjärten samtidigt som fordonet framförs. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Då jag var homopionjär inom det du beskriver så var inte samhället moget för mina nybögigheter tyvärr. Men nu kanske det kan bli andra runkbullar iom nytt ledarskap i landet?

Tjillepitten

Jag hade Prostatesterat mot kvinnors existens, de borde enbart finnas i reproduktionsfabriker likt Matrix.
Samt att vissa få utvalda kvinnor skulle få finnas ute i vanliga samhället, dessa kvinnors huvudsakliga uppgift vore att vårda oss interner/brukare. Batobgterapi osv.
Jag menar hur kul hade det varit att försöka rymma från ÖiA om ens omhändertagande personal var sexiga män?

Över och ut! In i röven Å njut. *Vi syns i machallens skugga*...

Thumbs up Thumbs down

Bussföraren skrev:

Då jag var homopionjär inom det du beskriver så var inte samhället moget för mina nybögigheter tyvärr. Men nu kanske det kan bli andra runkbullar iom nytt ledarskap i landet?

Dä blir dä!

KiltKent skrev:

Jag hade Prostatesterat mot kvinnors existens, de borde enbart finnas i reproduktionsfabriker likt Matrix.
Samt att vissa få utvalda kvinnor skulle få finnas ute i vanliga samhället, dessa kvinnors huvudsakliga uppgift vore att vårda oss interner/brukare. Batobgterapi osv.
Jag menar hur kul hade det varit att försöka rymma från ÖiA om ens omhändertagande personal var sexiga män?

Låter bra!
Ja, då hade vi nog stannat kvar inomhus som lydiga gossar. Aivan/rolleyes

Skaparen av Mortiscism.