Sv: Evenemangskalendern
Tack för igår. Kul att ni kunde komma. Men jag vill minnas att jag hade en 65" tv på väggen här? Hmmm... 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern
Sidor Föregående 1 … 12 13 14 15 16 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tack för igår. Kul att ni kunde komma. Men jag vill minnas att jag hade en 65" tv på väggen här? Hmmm... 
Det var skoj! Inte ofta man vaknar upp hemma med ett nytt, svart, blankt BDSM-bord förresten. Måste skaffa några bordsben bara.
Jaha, det var roligt att höra. Hmm... Får fortsätta leta. Kanske glömde den på "jobbet"?
------HOMOJUL--------
Var? Rum 316, ÖIA.
När? 24 december.
Vem får komma? Alla homos som gillar snoppar, kebabsås och bajs.
Klädsel? Helst ingen alls.
------HOMOJUL--------
Var? Rum 316, ÖIA.
När? 24 december.
Vem får komma? Alla homos som gillar snoppar, kebabsås och bajs.
Klädsel? Helst ingen alls.

Tack Mortis. Det var müsigt. Fick bra kontakt med den där äldre jättetjocka bajsblöjbögen från Rotterdam som drog limerickar och samtidigt prostatakittlade folket som lyssnade.
Vet du vad han hette?
Ja, det var lyckat.
...Du menar Hans-Günter? Synd att du drog iväg så tidigt, Hans-Günter har nämligen haft samma vb sedan förra julen, och efter att du stack så gjorde vi seglardricka-glögg som silats genom denna vb. Mücket mümsigt!
Meh! Åååååh... 
Sedan plockade vi fram idolbilder på Bleppe och alla trånade "Ååh! Tänk om Bleppe hade varit kvar! Han hade fått göra vad han vill med oss!" Sedan lekte vi tåget. 
Ja jag drog ju på soprumsfest i Norrliden, men kommer inte ihåg så mycket. Ååh! Varför stannade jag inte?
Någon som ska ha nyårsfest man får komma på?
Någon som ska ha nyårsfest man får komma på?
Humm. Hääär ska vi seee... 

Tar med och kompletterar med en ÖB-kasse snurrepiller och en Dollarstore-kasse med gryniga Moser-VHS:er också...
Har du någon bra uppspelningsmedia för en större pervopublik?
Ojoj! Det låter utmärkt!
Javisst, min pervjektor kan lira alla vhs-kassetter, såsom betamax och spermorullband. Om man lirar porr med den (exempelvis Åsa-Nisse, Thore Skogman o.s.v.) så aktiveras även anti-stopp, en manick som gör att filmen inte går att stänga av förrän den är slut. Dessutom så HÖJS VOLYMEN TILL MAX AUTOMATISKT, så hoppas att inte syster Märta råkar vara i korridoren när vi kikar Moserfilm.
Ujujuj vad spännande det låter! Pirrar ordentligt i vuxenblöjan här ska du veta.
Nå, är ni redo inför imorgon?
Ha penisarna och seglardrickan framme redan vid dörren tycker jag. Akta er för fällorna i korridoren bara, dessa är tänkta att skydda oss mot systrar som vill förstöra stämningen.
Alltid redo!
Får jag ta med mig en kompis?
Ja. Så länge det inte är ett sliddjur, bara kukar och håriga arslen är välkomna 
(Rakade arslen går också bra, men då får man bara ta emot, inte ge.) 
Ok. 
Får jag ta med mig en kompis?
Terapidockan Kram-Lisa är MIN kompis så låt bli den.
Jisses! Festen fortsätter!
Hörrö, Bleppe! Passa SHÖMK:et!
Tysta nu! Jag hör Märta komma i korridoren!
Fram mä snopparna! Vi sprutar ner na'!

Oh, vilket party! 
Här Mortis! Testa mitt überztarka vb-marinerade dunder-SHÖMK. Du ser iofs. redan ut att ha testat det, haha!
Ostis: Jaså? Det ska vi nog bli två om. *hrmpfh*
Sidor Föregående 1 … 12 13 14 15 16 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern