1,751

Sv: Vem är skyldig?

Jaah gubbtrosor ska det juh va!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Japp, ett par redigt infisna y-frontare som hängt med sedan 1977. Btw minns du också såna sexiga gubb-badbyxor herrarna hade på sig förr förr Bleppe?

Tjillepitten

1,753

Sv: Vem är skyldig?

Jaaah, jag tror jag vet vilka du menar. Men bild, tack. *flaffa flaffa flaffa*

Jag vet att jag hade ljusgröna Adihasch i nylon att bada i på det glada åttiotalet iaf. Ni kan ju bara tänka er hur söt jag såg ut i dom.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Jag tror du var alldeles bedårande i dina simplagg Bleppe! Men hittade inte exakt de bögiga badbrallor gubbsen hade förr, snarlikt är ju dessa dock. https://digitaltmuseum.se/021017316617/ … -badkillar

Tjillepitten

1,755

Sv: Vem är skyldig?

Default/ba https://www.blepp.se/f/wanker.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Mums!
*Dundrar penis och pung i golvet till utlösning.*

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Vem är skyldig?

Någon som vill kännas vid detta fynd? Tänk att dåtidens Fittkrampare som inte hade Nokias, Windows 95 eller Intranät bytte ut sina pängah mot dricka redan då! Om arkeologerna rotar vidare så lär dom finna ett gammalt forntida Glasis i trakten. Som det enkla UE-pervo jag är så blir jag ännu stjärtkåtare av slika ting: https://omni.se/enorm-vikingatida-skatt … t/a/BxrnbG

Tjillepitten

1,758

Sv: Vem är skyldig?

Mikket upphetsande! Skulle du Bussis behållt dessa själv eller inte om du hittat dessa?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Jag hade behållit slantarna i hopp om att hitta någon som vill petala bra för dessa. Ger man scatter man hittat till Stasi vill jag minnas att man inte får ett öre för sitt fynd.

Tjillepitten

1,760

Sv: Vem är skyldig?

Nää, man får ju inte det.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Klart som faan att man behåller scatten eller kränger den till någon när man inte får ett skit av Stasi!

"Aah, du hittade en fyra ton tung guldscatt! Vad sa du? Hittelön? Hittelönen är att du slipper något straff eftersom att du lämnade in scatten direkt till oss! ...Va? Äger du tomten? Det spelar ingen roll! Tack ska du ha! Och glöm inte att fortsätta betala alla dina egna scatter, så ser vi till att fortsätta ge dig så lite som möjligt tillbaks! ...Såsom att vägra att skicka en ambulans någon gång när du behöver den som mest! Då blir du ombedd att ringa 1177 istället, ta en till panodil och vänta i en timme! Hej-heej!"

Skaparen av Mortiscism.