Vaknade nerkissad i soprummet 09:52 i ett grönt SULO-kärl (680 L) under några blöjor, plåster, fiskrens, Femina och härsken bearnaisesås innan jag snabbt tog mig till Glasis där Polsk Håmovodka och Sju"komma"tvåor sna... eehe... "införskaffades". Sädan snett över gatan till Fjantum där Gaymonster Munch, marinerade vitrövsklyftor, 8 Calzonge pissa och några andra färdigrätter från Dafbögs också "införskaffades".
Sädan en vansinnesfärd hem i spermobilen till LSS-kvarten där jag nu "kommer" att supah, ronka och äckla mig resten av dagen. Hoppas ni andra håmos snart ansluter i det glada könsumgänget!
SKÅL!
* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * * Tid kvar tills fredagsmüs >>