Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Är det några nya lagar som inträtt nu 2019 som jag bör känna till?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 54 55 56 57 58 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Är det några nya lagar som inträtt nu 2019 som jag bör känna till?
Fittraketer på pinne kommer att bli olagliga 
Nääj! Finns ju som tårta men det är ju inte riktigt detsamma som på pinne. 
Dom har slopat batongterapilicens, nu blir det obligatorisk batongterapiskatt i stället. Det spelar nog ingen roll för dig Bleppe som jag gissar är batongsmitare?
*scccch*
SYSTER MÄÄÄÄÄRTA!!!
*skvaller skvaller*
SYSTER MÄÄÄÄÄRTA!!!
*skvaller skvaller*

Lär bli en spännande jakt efter Bleppsingen.
Utomstående spermatisörer planerar redan en filmatisering baserad på verkliga händelser.

Den vill jag se! Vet inte varför, förmodligen någon slags pervoförnimmelse, men nu kommer jag att passa i min nya fina hatt extra bra känner jag på mig. Och vilken fin träback jag har har plötsligt.
Kan Gud som är allsmäktig skapa en bajskorv som är så hård att han inte själv mäktar med att klämma ut den?
Det måste vara en mytomspunnen bs-minusetta du fantiserar om. Det sägs att orsaken till att det gamla E-blocket förintades var för att en korpulent herre lyckades klämma en minusetta i ett av rummen hösten -34. Korven hade en densitet likt en neutronstjärna, vilket ledde till att hela E-blocket trycktes ihop av korvens gravitationskraft. *Flaffa.*
Ååh tack Mortis. Vad du kan!
*flaffa flaffa flaffa*
Så har det hänt igen. Skulle dra till runkbåset, men funderade på om jag hade hamnat fel igen. Snubbar gick runt i masker, och det gnistrade rejält från båsen. Självklart så drog jag på mig en mask inne i båset, mörkret omslöt mig, jag började dra i yoghurtbössan. Friktionen blev så extrem att gnistor sköt. "Ahaa. Jag har kommit rätt!" tänkte jag.
Sedär. Gloryhole fanns det också i båset.
Därefter drog jag till svetsbåset på USvideo för att sätta ihop en buttplug.
Vilket spännande och fartfyllt liv du lever.
Javisst. Men när jag kom till US så fanns där ingen svetsutrustning, varför inte det?
Inte ens en lödkolv som man kan köra upp i farbror brun på kollegorna lite skojfriskt.
Det äro ju skandal på min ära! *fnys*
Är bananerna fina idag?
Idag dom är väldigt stora å hårda ja.
Jaaah! *ler glatt*
Är det korrekt att man böjer ordet "bygga" på det här viset?
"Bygga, byggde, bög"?
Är väldigt viktigt för mig att få veta då jag håller på att sammanställa ett CV för ett högbetalt toppjobb. Så bara seriösa svar, tack.
Njaa, jag är ganska säker på att det är "bygga, byggde, bögat", eftersom man böjer i presens, preteritum, perfekt.
Bygga Bögade bögögnat säger syster Latrina att det ska vara.
Ok. Tack ska ni ha. Jag skriver båda så ser det ut proffisgare ut. 
Hur förbereder jag mig inför Tinderdejten i afton? 
Jaa du, dejter nu för tiden är alltid så jävla krävande. När man fixar upp sig så blir det ett misslyckande, eftersom att dejten tycker att man är för fixad. Nästa gång man är ute så blir det raka motsatsen. *Suck.*
Nejdu Bleppe, det bästa sättet att förbereda sig på inför en dejt är att inte förbereda sig alls: Åk dit fulltankad på 154:an och fullastad vb, ge dejten snurrepiller och SÖMK, kör sedan hem denne med spermobilen, därefter kan inget gå fel! 
Sidor Föregående 1 … 54 55 56 57 58 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt