Sv: Var fan är jag?
Var fan är jag?

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 25 26 27 28 29 … 48 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Badhusgatan 8, Linköping.
Tycks vara lätt att gå fel där...
RÄÄTTT! 
Ja, det är inte så lätt. Kan vara ett tolkbås man besöker, men kanske ett runkbås o.s.v. 
Jestanes, detta får jag leta efter imorgon! Har en massa öl som måste drickas först! 
Öl ä braaah, aaaahahhaa.... öh?
Typ något Nederländst rike.... Runka... baaajs! Fulll.. CPCPCPCP!
Sprit är bra...
DoubleTree by Hilton Hotel, Amsterdam.

Rätt!
Där kunde man kasta bajs från hög höjd. Och oj vad Fuller man blev igår.
Nu vill jag se vart herr Mus har varit på senaste! 
Hmmm? Det här ska jag strax undersöka. Ska bara åka och sn... köpa lite tänkardricka först. 
Då ska vi se... Hmm? Där har vi en gitarraffär, och bredvid den finns det en annan verksamhet som tycks sälja sperma, och en annan med möbler...
Om man kastar om bokstäverna i "Inta baken & drama o" så får man ihop nåt som stämmer lite mer överens med verkligheten om en säjjer dåh. 
...Nåt AB som har både antikt och modernt typ.
Roslagsgatan 7, Stockholm.
RRRÄTT! 
Var där inne en gång som fjortonårig gosse och fick syn på en Gibson från tidigt 70-tal som hängde bakom disken. Självklart så fick jag ståfjong direkt. En snubbe i personalen satt där och lirade dataspel, så jag frågade honom om jag fick provspela, vilket jag fick. Gick bakom disken, tog gitarren och satte mig för att lira gitarr. När jag skulle lämna tillbaks gitarren så var snubben bakom disken borta, men jag hängde tillbaks den på samma plats helt enkelt.
"Å vad gör du bakom disken?" frågade någon annan gubbe i personalen som dök upp från ingenstans.
"Lämnar tillbaks gitarren, men jag kan gärna ta den med mig istället om du vill!" svarade jag.
Affären hade många andra dyrgripar, men hade kunnat gissa att åtminstone hälften av personalstyrkan tycktes vara inhyrd från Samhall! 

Rätttttttteeh!
Lade märke till att du faktiskt hittade till rätt butik därefter av spermobilspåren att döma. Bjögga fick nog dubbelt upp. 
Ja det blev rätt tillslut. Bjögga är nu mera en burgen man!
Förmodligen så har odörerna från alla saneringsjobb nästlat sig in i Bjöggas kroppshydda permanent. Måhända att han är burgen, men luktar numera bajs 24/7. 
Sidor Föregående 1 … 25 26 27 28 29 … 48 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?