Sv: Dagens Ord: Runkdrönare
Beskrivning: En flygande farkost som kan beställas hem för personlig tillfredsställelse genom sin utfällbara inoljade gummiarm
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Runkdrönare
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En flygande farkost som kan beställas hem för personlig tillfredsställelse genom sin utfällbara inoljade gummiarm
Ligger här och hoppas på att ryssen ”kommer” hit med en sådan flygmaskin.
Det är kanske därför herrarna sägs ligga och sola nakna på berget vid rallybanan? De ligger i själva verket och hoppas på att ett gäng runkdrönare ska komma flygandes? 
Mhm, såna sexfantasier man får nu. Tänk att ligga där med vrålstånd vid E4:an på berget och så "kommer" Nils Karlsson Fistling hovrandes ovanför...
Åh, mmh! 
"En kåt och genomslapp och lagom tjock kuksugare i sina bästa år"
“Spruta ska det göra och intimt vill jag ha, annars är jag inte me’!”
Är det ok om det sprutar ur stjärten?
Jadå. Tror iofs. vi alla blandar ihop "Nils Karlsson Fistling" med "Bögkarlsson På Spermataket" i denna homotråd.
Korrekt, kan bli lite snurrigt vid 2,7 promille och man är kåt.
Jag vet, Bussis. Jag vet... 
Såg att det flög förbi några hundra såna här alldeles nyss i nordlig riktning >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
*Åker med raketfart mot Himpa, "glömmer" byxorna hemma.*
*Börjar springa runt på rallybanan Ankeborg-style.*
"Fniss! Ååh neej, hjäälp! Runkdrönarna "kommer"! Hoppas att de inte kommer ifatt miiig!" 
Tänker mig att vi springer där likt Leif och Daniel med blottade kön och försöker und"komma" de ryska runkdrönarna.. "Iiii dom tar oss!"
Ooh aaah! Hittar inte dom på JewTube nu. 
Fixar jag serrö! https://www.youtube.com/watch?v=JniyhACpqjs
NÄMEEEEN.... ?!?!?!? 
Inte riktigt ToF men vem skulle tacka nej till en skäggig och brutal viking?
Inte jag inte. *tihi* Du som kan trolla fram klipp bara så där... Kan du fixa fram det med "Tomtefar" också? (frågar åt en kompis)
Hmm, tomtefar? Onkels låt eller något avsnitt med Leif och Daniel jag missat?
Leif & Daniel.
Sitter och knattrar på min databurk så fingrar och penis blöder men just den verkar inte "stå" att finna MEN denna är ju rätt upphetsande: https://www.youtube.com/watch?v=7-ElHjsSSVM
OOOH, ÅÅÅH, AAAAAAAAH!!! Ja, ja det är det Verkligen!
"Kom" att tänka på en sån HomoLungRunknings-kurs för en tid sedan. Den skulle hållas av Brandförsvaret men hur besviken blev man inte när en tjejig brandsoldat leder hela rasket? Där hade man sett fram emot att få åka lite på någons stång, duscha ihop med grabbarna osv.
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Runkdrönare