Sv: Juletid
Bra bra! K(n)ollade också denna (a)nal innaj ga åkte...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Juletid
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bra bra! K(n)ollade också denna (a)nal innaj ga åkte...
Här var man mindre nykter igår jah... Stavar så fint.
Än roligare är det om man vaknar upp i sina fyllångor och pissdoft och inser att man gaymailat sin DV eller slavdrivare under sitt rus ti-hi!
Det är ju en klassiker.
Som när jag skrefv till min kontaktperson hos arbetsförnedringen och bad denne att dra åt helvete för ett par år sedan. 
Rähähä! Rätta ToF-takter det!
Jaaah sånt brunkar uppscattas bland cumtorsvolk och myndighetsidioter, rätta takter Mortis! Annars kan man göra cp-inlägg på exempelvis Fistbook på lyran för att sädan 13 timmar senare se vad man fått för reaktioner och cummentarer.
Det har man ju också gjort. Därför Blepp inte har FB längre... 
Det är därför som man enbart håller sig till fittkramp när man vill skriva något efter en sisådär 17-18 liter bärsabira!
Du är vis du Musis, sanna mina ord...
Hur brunkar ni snuskgubbar julpynta hemma?
Själv hänger jag begagnade vb:s, tomma ölburkar, seglisflarror blåvita avspermningsband, sillar, pubeshår och bilder på "Loket" i den helbruna julgranen som överallt i övriga "hemmet", samt fjäll från diverse fiskar som används som glitter, bara för att nämna några av mina fina juldekorationer. 
Drar fram en minigran och ställer på traven lastpallar jag använder som vardagsrunksbord/säng. Gamla intorkade kådisar hängs i granen samt en bajsig röd buttplugg blir själva kronan på värket. Jag tillverkar egna ljuslyktor av tomma långburkar och värmeljus för att skapa en homomysig atmosfär. Strösslar runt lite mjäll för att skapa en vintrig känsla medans jag slörunkar till bilder/klipp på Arne Bajse m.fl julvärdar. Efter ett par stänkare så blir man lite röd om näsan, jaaah förutom ollat som man plågat till döds.
Mmmm, det lät majsigt å trefvligt det, Bussis!
Hur jag julpyntar hemma?
Det brukar man ju kunna se i "The Three Pervs"-julspecialfilmerna. 
Jaah det har noterats! Och så fina tavlor du har uppsatta på väggarna!
Hur jag julpyntar hemma?
Det brukar man ju kunna se i "The Three Pervs"-julspecialfilmerna.
Ti-hi! Jaaah så fiiiint! 
Uppesittarkväll hos Bleppe i afton med allt vad det innebär. Dricka och tilltugg finnes. Men ta gärna med en massa sådant själva! Röveraskning utlovas också... Välcummna! 
Jisses, det vore nåt! Jag hade tagit med mig duplo-säcken och ett gäng festliga fittraketer!
MMM-MHM!!!
Jag vill kukskriva mig från NV:n och göra dig sällskap Bleppe! Skulle jag åka nu hade jag varit framme vid midnatt för att müsa jaah! 3:40 skall det ta enligt Gurglemups.
Oj vad trefvligt vi hade igår... tror jag... 
Sönderknullad julgran? Tomhylsor överallt? Bajs på väggar och tak? 
Sönderknullad julgran? Tomhylsor överallt? Bajs på väggar och tak?
Mhm! *nickar glatt*
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Juletid