Sv: Köptips!

Jaah gör det! Finns några med någon tjocklad-sperma på som är ännu godare men dom var slut. Men ser du dessa bör du "tjacka" dessa, mikket goda.

Tjillepitten

*penis upp*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Idag när jag var till Glasis så sneglade jag ännu en gång på Oktober-bögölen och kuken vattnades. När Bussis själv får välja så faller hans val på denna goding. https://www.systembolaget.se/produkt/ol … er-152601/

Tjillepitten

Mmm! Aivan/blum Har för mig jag druckit den. Men minnet kan ju svajja lite ibland... Ti-hi!

Jaah det kan ju göra det. Känner igen mig av någon anledning ti-hi! Första gången jag drog i mig denna var på Grand Bög-bordell i Norrpöking. Var en f.d arbetslägers-cumrat som bjussa på en sädan och efter den dagen så blev jag ännu mera tysk läderbög. Efter kanske 5-6 till av dessa så vinglade vi bort till "Skeppet" och söp billigare birabärsa. Haket stängde och nu hade vi båda ledsyn och var i behov av varsin rullator. Hästsvansarna kom åkandes och nu var det fara å färde. Som tur(k) var kom där en FT och trots att det var en cumkurrent så var det inte att tveka på.

Tjillepitten

"Ända"målen helgar glidmedlen!

Perviga visdomsord håmo! Jaah man vill ju inte rövernatta hos hästsvansarna. Det var ett pervrakel att vi hade torkat upp till måndagens NV också. Detta skedde på en lördag kan tilläggas. En av de svårare fitt-bakfyllorna genom tiderna.

Tjillepitten

Jah sådana har man ju haft några. Extra sköj om man bott på hotell och Måste checka ut 11:00, för att sädan påböga den plågsamma resan hem i det skicket.

Talar du om vanliga hortell så har jag en "gång" nere i Malmö fucktiskt ringt ner till rapeceptionen och bokat ett dygn till pga mitt vätskeintag. Vad gäller hortell Gripen så är ju servicen usel där. Galoonmadrass, CP-stark och icke mysbelysning. Bara vanligt padelvatten att dricka osv. Men en jättefin toalett har dom. Annars låg standard, ingen hortellfrukost och man blir utkickad efter 6 timmar oavsett tid på dygnet. Under all kritik.

Tjillepitten

Det är ju för dåligt.

Jaah, en macka från CG kan dom väl skicka med ihop med en kanna kaffrer? När man blir utlåst därifrån är man som regel CP-bakis och i behov av föda. Trans-porrt hem NEIN! men det "gick" bra att köra in vraket Bussis till erat padel-hortell. Iofs så kravallade jag som fan första gången jag hanmade där så jag hamnade på en annan platz. Där fitt jag fucktiskt två smörgåsar och en kopp kaffrer då jag var "obstinat" kan man väl säda.

Tjillepitten

Vill varna för denna produkt mina herrar. Jag köpte 299 st för att återskapa scener ur filmen "300" men med en mera bögig touch. Jag blev jätteledsen och besviken fucktiskt. Förpackningen var ju jättefin men resten då? https://www.sextoy.com/products/gladiat … fqM5eCXuzE

Tjillepitten

Gissar att gladiatorn exploderade efter en sisådär 2-3 juck?

Skaparen av Mortiscism.

Mmm... Riktig skitkvalité. Och jag som hade tänkt att genomföra Äggskallebyns största bögslag sädan slaget om Bögvalla. Fitta också, aldrig får man vara glad...

Tjillepitten

Bra sida nu när julen närmare sig. https://prankposten.se/collections/all? … 56pF3tqhtx

Tjillepitten

Tack för tipset, håmo! Aivan/smile

Inga pråbs! Själv fastnade jag för denna: https://prankposten.se/products/gay-kryssning

Tjillepitten

KÖP KÖP KÖP!!!

Ska vi dela hytt? Ti-hi!

Tjillepitten

Ja...

Ptja varför inte? https://dryandcool.se/products/army-ink … O8EALw_wcB

Tjillepitten

Mjooo... Men tacka vet jag min VB från 2019...

Inte illa! Måste vara en rejält tilltagen tingest du har?

Tjillepitten

Jodå... Den är bra den. Vridit ur den några gånger nu kan man lätt säda...

Hur får du den att sluta tätt? Fogskum? Silvertejp? Jag upplever att bajset smetas ut på ryggen när man lagt sig tillrätta på EUR-pallarna.

Tjillepitten