Sv: Här postar vi allt möjligt
Javisst ja, bilden på Bleppe i paraden kulle ju bli baksidan på vår kommande LP. 

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 130 131 132 133 134 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Javisst ja, bilden på Bleppe i paraden kulle ju bli baksidan på vår kommande LP. 

Vackert! 
Verkligen! Måste tryckas upp i fler exemplar än Pelles gröna.
Fy faaan! 10 dagar utan Bleppisen 
Syster Märta gav han utegångsförbud och indraget "lördagsgodis" för en tid framöver.
Jisses, nu står det att han kommer tillbaks redan den 1/2, precis i tid till fredagsmüset! 
*Flaffa!*

BLEPPE!!!
*Klunk, sniff, flaffa!*
*kladdkram*
Kan även meddela att arbetet med ÖIA's hemsida gått en bra bit framåt nu under tiden jag suttit på PIVA.
r o s a v u x e n b l ö j o r . . .
HJÄÄÄÄLP!!! Jag har blivit insnöad med spermobilen och måste hem tills klockan 22:00 då en klassisk Moserfilm visas på en mycket okänd tysk liten tv-kanal. 
Nu är jag ju lite för sent ute, men provade du att lägga en bs-åtta framför spermobilen för att smälta bort snön? Brukar funka för mig.
Jo. Men av gammal vana sprutade jag mig i ansiktet istället för framåt. Det var härligt och värmande. Men jag satt fortfarande fast. Sen kom det plötsligt någon snäll gubbe och drog upp mig...

Jisses! Men får verkligen Ostis köra bärgningsbil för syster Märta? 
syster Märta är medlem i Lottakåren och kör på fritiden Pervovagn 208B jag snod.. lånade en bil i helgen för att okynnesköra lite. Tror inte Syster Märta kommer märka nått förutom spermafläckarna runt tanklocket.
Tack för hjälpen, min lille pervogubbe där!
Kom hem precis lagom i tid för att se filmen och gå in på jag.se och "värma upp" innan så att säga... *ahum*
Nämen... Ny bild?
Tycker även se mig en doktor i bakgrunden...
Nä hörni snuskgubbar... Nu tar vi nya pervotag! 
Update: ÖIA's sida är "nääästan" färdig har cyberteamet på ÖIA meddelat mig via telex nyss...
Jisses, kan bli spännande detta!
Är det nån som vet om det finns nån dansk fittkrampsida?
Är det nån som vet om det finns nån dansk fittkrampsida?
Nä.
Tyckte mig se att ÖIA's hemsida var igång igen...
Aha, jag vill ju se danska tjocka piger som äter korvar.

Tyckte mig se att ÖIA's hemsida var igång igen...
Oj är det så batongterapin går till? Jag brukar vara rätt så omtöcknad så minns sällan nånting.
Sidor Föregående 1 … 130 131 132 133 134 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt