Sv: Modetråden
Sommaren "kommer" och i år är det inne med pungskydd i starka färger eller en klassisk sjömanslook!
Spana in den nya sjömansdressen från Trångi Pillfinger till exempel! Eller pungskydden från Pulla:

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Modetråden
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Sommaren "kommer" och i år är det inne med pungskydd i starka färger eller en klassisk sjömanslook!
Spana in den nya sjömansdressen från Trångi Pillfinger till exempel! Eller pungskydden från Pulla:

Åhå! En sån sjömansdräkt vore något att tassa runt i när man besöker Glasis! Vilka blickar man skulle få av en avundsjuk skara på sin strapats!
Verkligen! Bara att skriva ner på önskelistan inför lördagens Knullafton! 
Undra vilken sommar vb-jag ska välja? Hihi!
Jag är ju inte så insatt i VB-världen men kör på en begagnad trenchcoat från din lokala snoppis, kanske vill du sätta lite färg på det hela så finns säkert några armpuffar med "My little Pervoplay" på. Ett set med strandsexleksaker, typ "clone a willy" som du kan sitta på stranden med och bygga snoppar i sand? En Barbie-tält att slagga i om så anus faller på? Trehjuling?
Jaföfaaaen! Bara skicka lite sexiga bilder på min mail så.............
En VB i masonit från runkviks masonit är tidlöst, men det har blivit inne att pimpa masoniten med målarfärg eller såna klistermärken på hästar som går att snat-... Öh, köpa billigt inne på typ CÖÖP eller fittICA. 
Amen guu' så gulligt dä blir dååå!
Fråga? Även om vädret är lite padel just nu och sommaren värkar utebli så vad tror ni om denna kreation? För vågad? Visar den för mycket (för)hud? Vad säder ni homograbbar: https://www.youtube.com/watch?v=Kd9qsFRyHOw
Det där runkerar fint i staden, men kan även bäras på stranden.
Åh tack där sötis, tihi! Var så nervös att jag inte skulle platza in men nu vet jag. Tackar! Kramizar! Hoppas denna out-fitt finns i XXL bara.
Finns nog på Homo & Mauritz.
Jaah, brah tips. Dom brunkar ju "stå" för jämnställdhet så dit får jag fara!
Fråga? Även om vädret är lite padel just nu och sommaren värkar utebli så vad tror ni om denna kreation? För vågad? Visar den för mycket (för)hud? Vad säder ni homograbbar: https://www.youtube.com/watch?v=Kd9qsFRyHOw
MMH-MMMH!
Något modeböglejon här som kan tipsa om vad man ska bära på stranden sommaren 2025 för att göra succé?
Något modeböglejon här som kan tipsa om vad man ska bära på stranden sommaren 2025 för att göra succé?
Micro G-strings från FAP i diskreta färger tycks vara inne i år!
Och för herrar som planerar att fira Christmas in July så är det thongs från Fjållröven som gäller! 

NÄÄÄÄÄEJJJ!!! Bilden runkerar inte! 
Ja, jag hann se dom. Men nu är dom borta. Mycket bra och upphetsande tips.
Jaah! 
Men vad i helvete försvinner bilderna för?! Fnö! 
Sommaren "kommer" med stormsteg!
Då är det BDSM-kläder från Herpés som gäller för alla hårdhomos.
Annars så är sjömansstring från Pillafjång och gayskor från Fjolla ett hett val för heta nätter.

FLAFFAAAAA!!! 
Sjömansstringen från Pillafjång tänkte jag nog glassa run(k)t i den här sommaren.
Åååh så töt!
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Modetråden