101 Senaste redigerad av Bleppe (2011-03-06 22:27:02)

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Nedräkning till fredagsmys

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Oj! Nu hände det nyss något oväntat. Det ringde på dörren, och utanför stod dessa herrar
http://farm4.static.flickr.com/3433/3867324529_1e32461e86.jpg
och en identifierade sig med den här:
http://i53.tinypic.com/25jvy89.gif

Dom berättade att det pågick pillesnopp-kontroll i området och att det bara var att dra ner byxorna.
Aldrig någonsin hört talas om detta tidigare, men jag vågade ju självklart inte säga emot då dessa var
äkta myndighetspersoner, vilket ju stärktes av det övertygande id-kortet.

Efter mycket klämmande och kännande av samtliga under svettiga stön och stånk så konstaterade dom
att jag inte var godkänd, utan att dom nu vart tvungna att komma tillbaks på fredag för ny kontroll.

Syster Märta brukar göra pillesnoppkontroll på mig, hon smörjer oftast in sitt pekfinger med norskt klövervaselin för att sedan trycka in den i urinröret.  Hon säger det är nödvändigtför att kontrollera att jag inte har fått njursten.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Fan vad bra du har det Ostis. En glad nyhet är att jag nu på fredag ska testa mitt nya fredagsmys med "Fistamåla Speedway & Bastuklubbförening", vilka jag fick kontakt med på din fest i fredags. Det var ett gäng fryntliga skäggiga och rundlagda herrar som gillar att sladda runt både här och där. Så jag kommer ta med öl, bastukorv, mycket björkris, vurpollon, och ett TDK C60 blandband med kramgoa dagcenterlåtar.

Går det att tipsa pillesnopp-polisen anonymt? Funderar på att anmäla mig själv.

Thumbs up Thumbs down

Det kan man göra Rabies. Fast kommer dom på dig med detta... jaa... då kan det bli en lååång och utdragen undersökning.

6 timmar till fredagsmys igen.. kanske ska prova lite retrosex med frälsis?

Thumbs up Thumbs down

Det tycker jag du ska prova. Men vad tror du syster Märta kommer att säga om det då? Hon hade visst marinerat din nya tvångströja i kiss & bajs hela veckan bara för din skull berättade hon för mig tidigare idag.

Jasså Bleppe, jag trodde Syster märta hade tystnadsplikt? Dags för mig att ge henne en  "tillrättavisning" för en gång skull.

Thumbs up Thumbs down

Så var det fredagsmys igen och har börjat värma upp med att dikta.

Sperman är seg
ljuvlig som deg
det smaskar så gott
så fint och så vått
kladdigt som bara den
när jag känner på min lem

Thumbs up Thumbs down

- Inte när hon har druckit.

- *klapp klapp klapp klapp*

Just haft besök igen av PS-Polisen som kom idag igen som dom lovade. Nu när det är avklarat så kan jag börja förbereda mig för min afton ute i Fistamåla som jag skrev om här ovan. Öppnat en BiB Chillout, tagit på mig den virkade koftan, tänt några doftljus och krupit upp i soffan till tonerna av Mauro Scocco och mumsar på några chokladpraliner! Iiiiiiiihihiii, jag är såå buselibusig. You go gurl!

113 Senaste redigerad av Ostfralla (2011-03-12 01:38:03)

Retrosexet gick riktigt bra. Hade fullbordat samlag med tre ägglossande jungfrur från damkören i sann 1600-tals bondestil -utan preventivmedel så klart- . Kanske det blir att bilda en skön sexsekt med avhoppare från kulturföreningen dunderklumpen nu som annast brukar ha fredagsträffar på folkets hus.

Thumbs up Thumbs down

Stora humorpriset utdelas för Läderlabans ID-handling .Undrar om man kommer in på fistingvalen på den ?

Thumbs up Thumbs down

Harkel: bara du fistar lugnt kommer du in. Drick gärna fistis apelsin i gammaldags tetra för coolare look.

Thumbs up Thumbs down

Harkel: Du får gå före allt, överallt, alltid. Samt får rabatt på OB-Fleur och Tena For Men i ditt lokala snabbköp.

Ostis: Dig + en sådan Tetra och med Walkmanen i midjan lyssnandes på tysk synthpop = välbehagliga rysningar. Aivan/smile

-Jag är en fistis!
http://img192.imageshack.us/img192/1695/fistis.jpg

Thumbs up Thumbs down

Gav vakten en Fistis .Då mjuknade han o det var bara att pysa in .Det var kul att träffa Mooniker ,Saadisten, Såsego ,Playtongues o dom andra på efterfistisen

Thumbs up Thumbs down

Något mysigt skvaller från efterfisten att komma med, Harkel?

Saadisten gav på Moonikers butt och sjöng Schocke-tocke-tocke-tocke-boom-boom-bom .Och det gillade Björkman så mycket så han beställde in ett ton vitt pulver som han stödde ut i strängar över golvet.Sen kröp alla runt med Swingfly i spetsen och sjöng boom chicka boom and a zoom zoom zoom .Ungefär som väntat alltså.
Det var mer fart förr i tiden.

Thumbs up Thumbs down

Mnjaa, det lät ju inget vidare. Hade det varit Fittkramps-festivalen hade det ta mig fan utlysts undantagtillstånd, och cirkusen i stan hade efterlyst sina djur och hjälpmedelsförråden hade blivit plundrade på permobiler. Jodå...

Så ja... Då har man börjat myset lite lätt med att ligga och kissa och bajsa i sängen hela förmiddagen. Mmmmm...

Va skönt. Analpluggen åkte in i går kväll. Tänkte samla ihop en go brun hög till i kväll men en olycka hände i dag på badhuset när jag simmade. Av någon anledning blev jag ensam i bassängen.

Thumbs up Thumbs down

Jag skulle gärna ha gjort bomben från hopptornet ner i härligheten så det stänkt ner allt och alla om jag hade varit där.

Bleppen: tänk att hoppa från tornet och lägga en kabel i luften samtidigt. Va fräckt..

Thumbs up Thumbs down