Sv: Här postar vi allt möjligt
Så här kan det se ut när någon från Idiotanstalten i Örkelljunga får komma ut en stund: 
http://www.youtube.com/watch?v=HnTA3FZeR_o
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 15 16 17 18 19 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Så här kan det se ut när någon från Idiotanstalten i Örkelljunga får komma ut en stund: 
http://www.youtube.com/watch?v=HnTA3FZeR_o
Snart framme hos dig... *pust pes* Nämen guu' vad trefvligt med en sådan runkvänlig film. Ta fram industrirullen med torkpapper.
Och så hittade jag ett flak Norrlands Gul Dynamit i bagaget som vi kan dricka.
Åh.. vilken mysig och kladdig kväll det blir!
Gott med lite riktigt dricka också, har bara druckit 22 ful-folköl idag.
Kalla å goe, derekt fra bagagaaa.... uuuh...
Det här kommer jag inte riktigt ihåg...

Någon som kan bringa lite ljus över det hela?
Du hade en tur i trakten och nasade hemkört Norrland Gul kamouflerat med en back Heineken. Kan det vara så att jag skulle köpa en flaska av dig och råkade ha sönder den när jag packade ner den i sadelfacket. Du tände en NegerGanja för du va så tilfreds med affären, du fick ju tre kottar för flaskan och poff så började min moppe brinna. Var förresten syster Märtas EUmoppe och hon lär nog se till att det blir några extra omgångar batongterapi när hon ser vad som hände med moppen.
Tack så mycket för den informationen. Blir så lätt lite luckor här och där p.g.a. snurrepillerna.
Skickar ny dricka till dig på anstalten inbakad i en brödlimpa. Bifogar även lite ståltråd, Autosol och ett Musse Pigg-plåster som kommer att få moppen som ny i ett nafs. För du vill väl inte att Märta upptäcker vad som hänt, eller?
Känner du den här killen Bleppe? Lite lik dig, kanske en okänd släkting. Var och hälsade på honom förra helgen ute i förorten. Himla trevligt var det!

Oh ja. Det där är Mr. Downs från Kongo som bor här ute i hooden. Mycket stor artist på många sätt.
...och så här såg bilen ut i morse när jag kom ut och skulle köra till glasbanken. (igen)

Kommer inte riktigt ihåg, men jag vill minnas att den faktiskt var nytvättad och inte smutsig när jag körde med den sist.
Hmm?
Oj jobbigt! Brukar bli så där ibland.
Värsta är när polisen ringer dagen efter och undrar varför ens bil står felparkerad mitt på torget med dörrarna öppna och stereon på full volym med Tore Skog-Man.
"Fö att den inte fick plats i räva på däj!" säger man då och lägger på. 
"Fö att den inte fick plats i räva på däj!" säger man då och lägger på.
HAHAHA... *hålller mig för magen* 
http://www.youtube.com/watch?v=s5DG3_XhmQs
Flaffa!
Lite måndagsmys...

Skål! 
Installation nr. 103 @ "Moderna":
Ostfralla två sekunder från totalejakulation.

Pris: 149.900kr.
Wow! Fick nästan ejakulation själv. Hmmm... nu måste jag börja spara känner jag.
Var ute och storhandlade idag, lite svårt att hitta i den stora affären, men jag tror att jag fick med det viktigaste.

Edit: Har du flyttat Bleppe, kände inte igen köket. 
Ja det där ser ut att stämma med vad jag minns jag lärde mig angående matpyramiden i skolan.
- Vilket oerhört rent och fint kylskåp du har förresten... 
- Ååh så observant.
Det gillar jag! Ja, jag har flyttat. Har tyvärr ingen gillestuga längre. Nu är det en flådig tvåa, bostads... *hrrm* Menar en hyres-etta med pentry och stå-sovalkov på markplan som det snälla samhället gett mig.
Ja det där ser ut att stämma med vad jag minns jag lärde mig angående matpyramiden i skolan.
- Vilket oerhört rent och fint kylskåp du har förresten...
Jo det är nytt, har inte hunnit grisa ner det än.
Angående matpyramiden, jag har förresten lite kattmat i skafferiet, så att jag får i mig alla mina proteiner.
- Ååh så observant.
Det gillar jag! Ja, jag har flyttat. Har tyvärr ingen gillestuga längre. Nu är det en flådig tvåa, bostads... *hrrm* Menar en hyres-etta med pentry och stå-sovalkov på markplan som det snälla samhället gett mig.
Ingen gillestuga?? Vafalls, hur ska det gå?! Den där stå-alkoven, är det så att du har fått köpa loss en sån där grön soptunna att ha bara för dig själv?
Så här mysig har jag det nu med lite fajja och bira. Dock har jag en Mongotronic 2000-mobil med lika cepig kamera, och det eftersom min ordinarie inte tålde att förvaras i blöjan och gick sönder och att jag inte hunnit snat... köpa en ny.

Jo det är nytt, har inte hunnit grisa ner det än.
Angående matpyramiden, jag har förresten lite kattmat i skafferiet, så att jag får i mig alla mina proteiner.
Du med? Jag kör stenhårt på Shebas. Känner mig piggare av det än Whiskas t.ex.
Ingen gillestuga?? Vafalls, hur ska det gå?! Den där stå-alkoven, är det så att du har fått köpa loss en sån där grön soptunna att ha bara för dig själv?
Nä. Nu har Bleppisen inte hus längre, utan bor med folk över sig och vid sidorna. Dock på markplan p.g.a. spermobilen. Detta har redan lett till många kontakter med grannarna. Folket i uniform är redan vana... Har dock en stor walk-in-closet som jag kan gå in i och komma ut ifrån.
Jag snodde med mig min gröna tunna från huset och skyllde på att hyresfolket i fastigheten mittemot hade snott den. Det gick hem. 
Sidor Föregående 1 … 15 16 17 18 19 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt