Tråd: ÄNTLIGEN..
.. en dating-site där man kan välja vilken Health Condition man letar efter!
http://www.disabilitymatch.co.uk/
I'm a man looking for a amputee woman.
UNDERBART!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » ÄNTLIGEN..
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
.. en dating-site där man kan välja vilken Health Condition man letar efter!
http://www.disabilitymatch.co.uk/
I'm a man looking for a amputee woman.
UNDERBART!
Jag blev onekligen väldigt sugen på en charmerande dam med rejäl bipolar disorder.
*drar cp-reglaget till 100%* *klick* (sök)
Lite för få alternativ, men ändå bättre än Mötesplatsen.
Såg en herre på stan idag som såg ut att sakna vänster underarm (eller om det kanske bara var en synvilla genom han bar ett gäng påsar på ett lustigt sätt), fick en bild i huvudet hur han kunde använda sig av överarmen samt biceps om dennes partner inte skulle bli tillfreds med yoghurtbössan. 
*fantasin skenar*
Såg en herre på stan idag som såg ut att sakna vänster underarm (eller om det kanske bara var en synvilla genom han bar ett gäng påsar på ett lustigt sätt), fick en bild i huvudet hur han kunde använda sig av överarmen samt biceps om dennes partner inte skulle bli tillfreds med yoghurtbössan.
Var det möjligen denne herre du såg Mortis? Homobasker på och en baguette i stjärten! https://www.youtube.com/watch?v=YgtO5sebA9U
Jag har både homobasker (Adihasch) och gillar baguetter! Kan jag platsa här då kanske?
Hmm, njaa... Du får göra ett inträdesprov först.
Jaså? Vad består det provet utav då?
Du ska springa ett lopp med en baguette i stjärtisen! Varje gång baguetten ramlar ut så måste du ta en tugga av den och börja om från början! 

Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » ÄNTLIGEN..