17,926

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas, undergivna sub-gubbar hissas upp i...

Skaparen av Mortiscism.

17,928

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas, undergivna sub-gubbar hissas upp i takbjälkarna där sedan pisset och...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas, undergivna sub-gubbar hissas upp i takbjälkarna där sedan pisset och sperman nu fylla deras trånga...

Tjillepitten

17,930

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas, undergivna sub-gubbar hissas upp i takbjälkarna där sedan pisset och sperman nu fylla deras trånga skrymslen och vrår. Se där...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas, undergivna sub-gubbar hissas upp i takbjälkarna där sedan pisset och sperman nu fylla deras trånga skrymslen och vrår. Se där hur en daddybear bjuder upp...

Tjillepitten

17,932

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas, undergivna sub-gubbar hissas upp i takbjälkarna där sedan pisset och sperman nu fylla deras trånga skrymslen och vrår. Se där hur en daddybear bjuder upp till het och passionerad tango...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas, undergivna sub-gubbar hissas upp i takbjälkarna där sedan pisset och sperman nu fylla deras trånga skrymslen och vrår. Se där hur en daddybear bjuder upp till het och passionerad tango, hans pung svajar i takt...

Skaparen av Mortiscism.

17,934

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas, undergivna sub-gubbar hissas upp i takbjälkarna där sedan pisset och sperman nu fylla deras trånga skrymslen och vrår. Se där hur en daddybear bjuder upp till het och passionerad tango, hans pung svajar i takt till Roland Cedermarks muntra toner...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas, undergivna sub-gubbar hissas upp i takbjälkarna där sedan pisset och sperman nu fylla deras trånga skrymslen och vrår. Se där hur en daddybear bjuder upp till het och passionerad tango, hans pung svajar i takt till Roland Cedermarks muntra toner, kåtlystna bögon möter varandra medans...

Tjillepitten

17,936

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas, undergivna sub-gubbar hissas upp i takbjälkarna där sedan pisset och sperman nu fylla deras trånga skrymslen och vrår. Se där hur en daddybear bjuder upp till het och passionerad tango, hans pung svajar i takt till Roland Cedermarks muntra toner, kåtlystna bögon möter varandra medans discokulans ljuspunkter snurrar runt runt...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av, strumpebandshållarna nu som bondagerep användas, undergivna sub-gubbar hissas upp i takbjälkarna där sedan pisset och sperman nu fylla deras trånga skrymslen och vrår. Se där hur en daddybear bjuder upp till het och passionerad tango, hans pung svajar i takt till Roland Cedermarks muntra toner, kåtlystna bögon möter varandra medans discokulans ljuspunkter snurrar runt runt tills natten blir till dag.

NNNYYYYYYHH!

Skaparen av Mortiscism.

17,938

Den solblekta blåa dörren på glänt.

Ute på promenad med puppygimpen...

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen...

Tjillepitten

17,940

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se...

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt...

Tjillepitten

17,942

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för,...

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett...

Tjillepitten

17,944

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar...

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan...

Tjillepitten

17,946

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd...

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex...

Tjillepitten

17,948

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av...

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt...

Tjillepitten

17,950

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med...