Sv: Vem är skyldig?
Nämen sedär! Börjar dra mig till minnes att jag också kröp runt näck någonstans igår. 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Vem är skyldig?
Sidor Föregående 1 … 31 32 33 34 35 … 71 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nämen sedär! Börjar dra mig till minnes att jag också kröp runt näck någonstans igår. 
Voff voff!
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vaste … skelleftea
Får verkligen hoppas att det var tysk bajsbögporr som visades!
JAAAAHHH!!! Gärna med lite reklamsnuttar med Åsa Nisse!
Ooooh, aaaaaaah!!! *squirt*
Tysk bajsbögporr på offentliga platser är framtiden! Att neka det är homofobi, vilket leder till ett jävla liv. 
Vaniljopolisen har ju såna hetro-mobila fartkameror på hjul. ToF polisen hade ställt ut längs vägarna släp med Full-HD gay-midget-scat porr i ett fungerande pervo-samhälle.
Sanna dina ord, Bussis, sanna dina ord...
Nu är det f.ö. tvärdrag och snurrar bra i vindskupan här sa'ni veta!
HÖMK, Seglis och röda snurrepiller gör sitt!
*snurrrrr*
Någon som Garanterat runkade ball för hårt (om man nu ens "kan" göra det?)
Javisst! Den massiva runkfriktionen ledde till atomklyvning samt utlösning, turbinen pallade inte trycket och läckage uppstod. 
Du råkar inte veta något om detta Mortis? https://polisen.se/aktuellt/handelser/2 … orrkoping/
*Ähum!* Nääeej. 
("Vaniljot skall handen mista om han förhindrar ett perv att snatta seglardricka.")
Helt rätt inställning Mortis! Vem är det hetrot att förvägra en av Guds skapelser rusdrycker? Utgången hade blivit en helt annan om vakten varit mer ToF tror jag.
Jag hade fått ett bleppeleptiskt anfall om jag blifvit förvägrad det!
Vem har besudlat min vaniljo-kalender som jag använder för att... Ööh... Hålla koll på systembolagets öppettider?! 

...Åh, javisst ja. Det var ju jag. 
Såg i en annons att ni sökte personal, Daniel. Tänkte söka. Kul om man blev anställd och långt senare avslöjar sig som Bleppe. Det vore väl kisskorvigt så säg?
Såg i en annons att ni sökte personal, Daniel. Tänkte söka. Kul om man blev anställd och långt senare avslöjar sig som Bleppe. Det vore väl kisskorvigt så säg?
Ska vara extra noggrann med alla som identifierar sig som gender fluid!
Ååhhåååh! Är det bra eller dåligt för mig om man vill bli anställd?
Vem har besudlat min vaniljo-kalender som jag använder för att... Ööh... Hålla koll på systembolagets öppettider?!
...Åh, javisst ja. Det var ju jag.
Nämen guuu' va chic! *tiiihii-hi, tiihhii-iih* Den hade jag Helt å hållet missat, pervokamrat Mus!
Bleppe skrev:Såg i en annons att ni sökte personal, Daniel. Tänkte söka. Kul om man blev anställd och långt senare avslöjar sig som Bleppe. Det vore väl kisskorvigt så säg?
Ska vara extra noggrann med alla som identifierar sig som gender fluid!
G-g-gender f-fl-fluid? ...Könsvätska? Får man identifiera sig som sperma nu för tiden?! 
jaKK varrA spärMMa, äääh`?
Sidor Föregående 1 … 31 32 33 34 35 … 71 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Vem är skyldig?