Sv: Här postar vi allt möjligt
Runka! https://youtu.be/VGJNK3y1Mik?t=74
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 416 417 418 419 420 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Runka! https://youtu.be/VGJNK3y1Mik?t=74
Runka så kådisen får punka!
Men... Sliddjur? Då måste Bleppis vara full. 
Jaaaaah... *snurrle*
Jahapp... Här var man och gjorde bort sig igen ser jag...
Hua! Folk kan ju böga tro att man blivit vaniljoslan! Dags att göra något extra pervigt och storslaget!!!
Jaså? Vad har du i runkärmen?
Det ska jag snart visa då det har blivit dags för... [sjunga]måndagsmorgonmyyyyyyys...[/sjunga] 

Nu börjar det susa uppe i vindskupan, jaaaah!
Gött så! Här snurrar det på rätt bra även men måste ut"gå" för att möta upp en homovän.
Åååhåååh! Men då är det ju risk att träffa på grannar *brrrr* som vill börja surra. Hoppas ni får det trevfligt.
Eller förrhästen... Inga som Vill surra med mig när jag tänker efter. (vilket jag sällan gör enligt PIVA)
Bussis fick skjuta upp bögmötet med en timme cirka då vingelvattnet från i natt gör sig påmint. Två Peenis Blå 7,2 senare så börjar saker att ordna upp sig. Nja typ...
Aaaaah! Bin dere, don datt...
Hujaaah! Fy fan, man bögar bli gammal och det känns i snoppisen. Nåjaaah, bäst att samla sina runkkrafter så man inte missar skjutsen upp till fistplatzen uppe på ett bögberg och där i radhusmiljö så får jag väl se om det är gay nog för mig.
Åååhååå.... Det lät lite kryptiskt... Vill herr rattrunkare utveckla? 
Ääähuum... Jag har råkat låsa fast mig själv på mitt nya bondagekors... Vill någon hjälpa mig loss?
Nja vet ej vad som skola utvecklas, en gammal homovän från "byn" hörde af sig igår kväll med budskapet om att han skulle förära trakten med sin närvaro. Bussis satt och söp hela natten och tog på sig det punga ansvaret att möta upp denne homovän. Vi skall sammanstråla i cp-centrum och få skjuts uppför bögberget i trakten af ett sliddjur. Den förbannade backen upp har Bussis "gått" i uppför i fornhomo dagar med ungefär samma promillehalt som nu. Men då för ett par år sedan var pungen lättare att bära så att sagga. Dessutom måste jag "gå" förbi Glasbanken innan dess.
Åååhåååh! Det låter väldigt ToF!
Lät gött. Här ska dä också åkas iväg på supkalas med tre andra ToF-herrar. Di är verksamma inom industrin, så de har förhoppningsvis rejäla arbetarkarl-nävar att fista med. Men först: Blypungsgatan!
Hujeda mig ett sådant fyllslag det blef och skapligt bakfull i runkande stund är jag.
Ifall någon i herrskapet är sugna på två stycken light-homon så: https://www.qx.se/noje/242017/jonas-och-mark-separerar/
För light...
Åhomo... Fick brassa till grannbyns glasbank idag då jag vaknade 14:22. Det skulle Greta veta...
How dare you! *Fniss* Men jaaah de där två bajspackarna är inte så pass ToF enligt min perversa mening.
Sidor Föregående 1 … 416 417 418 419 420 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt