20,401

Sv: Här postar vi allt möjligt

Däckat...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Han har däckat! Ti-hihih! Kom Bussis! Vi ritar på honom! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Jaah! *Ritar dit en Farbror Hille must-asch* Ti-hi!

Tjillepitten

Jaah! Hihihi!
*Krafs, krafs.*
Och ögonbryn. Och läppstift. Och fittmössa. Hihihi!

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Men så sööööt! Ti-hi! Hoppas han inte blir arg på oss bara. Vore ju hemskt om han gav oss lite smisk. *Fniss*

Tjillepitten

Ooh, nej så hemskt det vore!
...Vänta lite. *Krafs, klotter.*

Så. Aivan/smile

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Ti-hihihihi! Så busigt!

Tjillepitten

Bögscatti Gejron, en av världens dyraste spermobiler. Framförd av en... FRAMMIS! HAIWAN! https://www.youtube.com/shorts/C1B_p6AQPzY

Tjillepitten

20,409

Åh fy! Säder som Borat om kvinnliga bilister: "It's like giving a loaded gun to a monkey!"

Tar det steget längre vad gäller Borat. Att ge kvinnor/utvecklingsstörda rösträtt: https://www.youtube.com/watch?v=PNX3r4V7dh8

Tjillepitten

20,411

Aivan/rofl

20,412

BUÄÄÄÄÄÄÄÄH-ÄÄÄ-HÄÄÄH!!! Jag VILL inte gå till värksamheten ikväll! Aivan/capriz

JAA VEET! Vi hjälper Bleppe att hitta på den bästa ursäkten till att sjukskriva sig! Aivan/biggrin

Hmm. Det måste vara något finurligt...
En idé: Åk till joppet, men när du väl är framme så ska du bajsa i byxorna kraftigt och ljudligt. Gärna en bs-sjua så att det rinner ner från byxbenet och ut på golvet. Sedan åker du hem. (Se till så att minst en eller två arbeitscumrater är på platz och kan bekräfta händelsen till cheifen om denne frågar. Är cheifen själv på plats så är det ju också jättebra.) Väl hemma ringer du och säger att du är magsjuk. Nu kan du stanna hemma och supa! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

20,414

Helt fantastiskt bra och genital idé herr Mus! Aivan/smile

20,415 Senaste redigerad av Bussföraren (2025-09-28 21:52:08)

Helgens cumbat. Som är brunkligt i Finspång så vart det handgemäng. Vi var två pervon mot tre ZOE-förare, urkukat vänsterben pga en riktig fullträff av den jevfla horungen. Just då kändes det inte, några timmar senare jaaah! Mindre blåklocka samt några rövben som tog en del stryk. Cumraten till mig som bögade slåss med en padelspelare fick mera spö innan jag ens fattade vad som pågick och så "kom" de där två andra farandes. Jag skickade den förste av dessa två i backen men nästa utmanare kunde slåss och skickar på årets jävla spark rätt över knät på Bussis. Sädan fitt jag tag i fanskapet, jag åkte på en box iofs men skickade tillbaka ett okänt antal tillbaka. Och nein det var inte tre Haiwaneser utan några AFA-ish mongon. Min cumrat är hur skall vi säda... Mera böger än Hille, Bombarjacka och sånt man mest såg på 90-talet.

Tjillepitten

AFA-mongon vs. en Farbror Hille-cumrat och Bussis i slagge! Jisses!
Hoppas att knät inte blev alldeles för sönderknullat. Känner en individ som fick rejäla problem med knät under flera år efter att han blev sparkad där av en tjackpundare som började bråka.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah fy fääeen, det var länge sädan man var med i sädant vevande. Hilvede vad hela snoppen värker men trots det känns det bra trots allt. Hoppas våra motståndare ligger och jämrar sig också ti-hi! Knät mår fucktiskt bättre nu i runkande stund och blir jag bara af med blåklockan så "kommer" inte en käft att veta vad som skett. Men så har jag det där med rövbenen, FITTA! vad dom gör ont. HAIWAN! SHARMOTA! Här ägde fighten rum BTW: https://www.google.com/maps/place/Finsp … FQAw%3D%3D

Tjillepitten

20,418

Jaah hoppas di ligger och jämrar sig nu hemma i pojkrummet hos mamma. Rähähä! Det lät ju som riktigt hålligång. Lite flytande medicin och du är tillbaka på nolltid!

Jovars! Men blir man uppbjuden till dans så vore det ju otroligt oartigt att inte tacka ja. Jevfla padelspelare!

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

...och blir jag bara af med blåklockan så "kommer" inte en käft att veta vad som skett.

Rocka blåklockan på joppet präxis som i "Fight Club"!

Skaparen av Mortiscism.

20,421

Hä en pra rulle dä!

https://www.youtube.com/watch?v=VKJxJemRM-s

Skaparen av Mortiscism.

20,423

Stenhårt!

Kände mig nästan så när jag vinglade in på CÖÖP i böggrevens tid för att snatta röka nyss.

Tjillepitten

20,425

Mmm... Långa Winston... Dom var goda som du bjöd mig digitalt på. Aivan/smile