Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 28 29 30 31 32 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

det är kultursidona jag läser.
Oiiiih så pervigt!
skriver insändare på kultursidorna också.
Ahaa. Är det du som är signaturen O. Bengtsson, Örkelljunga?
stämmer bra det.
Misstänkte det eftersom du heter Ostfralla i förnamn, Bengtsson i efternamn, samt bor i Örkelljunga.
Smart du ä. Hade jag alri lista ut.
Ja. Jag är smartast på SärVux! (stolt)
Hade inte du en helt egen avdelning?
"Hade". Den fick stänga efter ett tag då den klassades som... vad var det dom kallade det nu igen? "Sanningstär olegenhett", vad nu det är.
Syster Märta säger att det betyder ungefär att rummet inte var värdigt dig. Du förtjänar bättre .
Vad gör man på en bastuklubb?
Ostis-gubben... Vad händer om syster Märta får reda på att du tittar i insmugglade 'Piff' under täcket i cellen?
Det blir förmodligen en omgång extra batonterapi, en timme i svängbädd och långbad med bajs..tänker efter..hmm. vänta aha då förstår jag.
Ser min rumpa stor ut i den här vuxenblöjan? *mannekängar*
När du använder Dom rosa Pampers Adult Gay PRO limited edition så ser rumpan mycket stor ut. Detta är anledningen till att ragga vid kissrannan på Mossads Pizza och kebab går så dåligt som det gö. Du bör byta till Försvarets vuxenkommandoblöja (VUKOBLJ) model B59 med dubbla resårer. Dom må vara statliga och tråkiga men Du blir både trendig och får en slapp och fin bak.
Ååh så du kan! Då ska jag försöka få ta i VUXOBLJ. Känns ju helt klart mera macho och brutalt med en sådan. Tack för din åsikt min lille human-toilette.
När syster Märta och syster Latexia går ronden så brukar dom tissla och tassla och skriva nånting i journalen. Vad är det dom säger?
Att du ska få dina fiskar varma och att du har satt din sista potatis.
Pust, då kan jag lugna mig, tycker inte om varken trädgårdsarbete eller att fiska.
Alltså... Det betyder... Eller... Det var inget. Det är precis som du skrev. 
Bleppsingen, uppfattar icke fittkrampare vårat skapande mästerverk i tn5oh så här?
https://youtu.be/jeOevu4zC5o?t=24
Precis så ja. Dom fattar ju liksom inte ba'.
Va läskigt dom inte förstår. För det är väl stor konst vi skapar va? *lite osäker stämma*
Sidor Föregående 1 … 28 29 30 31 32 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt