Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Nu är det dags!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 249 250 251 252 253 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nu är det dags!
Rajdirajdiraaaaj...
Just hemkommen från pizzerians pissoar där jag legat under rännan på det gulnade vita och spruckna klinkergolvet och raggat på allt som andats. Det är skönt att få stryk...
Men nu är jag hemma i bostadsr... eeeh... fyllpervokvarten för påfyllning av seglardricka, HÖMK och vaselin. Ska sedan ut en vända och dansa korvdans i soprummet till Thore Skogman, sedan blir det till att förära en lokal nattklubb en visit och perva loss. Det tror jag blir uppskattat. Nu har dom ju släppt på di därninga retrisk... restirk... redist... ÄÄÄH! förbuden iom. den där kinesiska fladdermus-soppe-snuvan. Men trots det har jag ändå munskydd, en så kallad "munblöja", fast en riktig sådan... begagnad från mitt sköte givetvis. Fungerar fin-fint!
Rinner lite gult och brunt, men jag tror dom flesta ser förbi det och förstår att ändåmålet helgar medlen. 
Skål på er, pervokamrater!
Du vet verkligen hur man lever livet Bleppe! Angående blöjan så ser jag endast fördelar med en välfylld blöja över ansiktet. Förutom att den smakar/luktar gott så har avföringen en tätande effekt. Även om Tegnell är väldigt sexig så föreslår jag att du Bleppe tar över Folkpervomyndigheten.
Du vet verkligen hur man lever livet Bleppe!
Äsch då... 
Även om Tegnell är väldigt sexig så föreslår jag att du Bleppe tar över Folkpervomyndigheten.
Me... mena... menar du det?!?!?
Ja ja ja jaaaaa!!! Det gör jag gärna!
Något måste ju göras, dags att ta gagballen ur munnen/röven och gå homoman ur horhuse!
SANT!!! NÄ NU JÄVL.... Ååhå... Sprit!
*klunk klunk klunk*
Så där ja! Äntligen hemma i sin inrökta men kåta vrå. Av med uniformen och på med de grenlösa läderchapsen! Lite whisky och öl får avnjutas efter kvällens arbete. Mina kollegor kör runt med nån tjejig skylt där det står: "Endast avstigning". Pyttsan, på min står det "Endast avsugning" vilket även fungerar som betalning samt bevis på att den man släpper in är ett äkta homo. Inga kvinnor kommer ombord.

Nu är man igång! Vad ska ni göra för äckligt och perverst idag då? 
Lyssna på tysk marschmusik och klura ut vad jag ska klä ut mig till på Homoween. Lutar just nu åt att klä mig som general-anal Custer. Behöver en röd scarf, cowbowboots och en sån fräsig hatt med kavallerimärke på sen är man klädd så att säga.
Härligt att höra, pervokamrat Bussis. Du kommer väl på ÖIA's pervoweenfest? Du kommer garanterat att göra succé där med en sådan utstyrsel! Grenlösa läderchaps har du ju redan har jag läst.
Trefligt! Vad gör herr Bleppe idag då? PS: Har mina chaps på mig nu ihop med en fullsketen VB.
MMM-MMMMH!!! Så upphetsande att höra!
Jag har dansat korvdans ute i soprummet hela morgonen och förmiddagen innan jag sladdade ner på stan för att käka thaibuffé och raida glasbanken under vilt fekalt sprutande. Just nu är jag hemma i kvarten och laddar upp med HÖMK, seglis, Moserfilm och snurrepiller innan jag drar iväg till pizzerians pissoar för lite ragg. Sen får vi se vad som händer.
Amen to that min bajsiga broder! På tal om inget så tror jag man lyckats filma Mortis på hans utlandsresa. Fruktansvärt upphetsande att se! Det som talar emot detta är att han torkar sig? https://www.youtube.com/watch?v=p1EBNP1txvY
Ja torka sig skulle ju aldrig pervokamrat Mortis göra. Detta kan nog vara samma person som bajsade i min spermobilcarport här om sistens... https://www.fittkramp.se/forum/viewtopi … 483#p88483
Du har helt rätt där Bleppe! Ser även ett sånt runkpapper som man i regel finner nära Himpa och framför allt i bögskogen.
Värmer upp med lite musik nu när jag tröttnat på den Tyska marschmusiken. https://www.youtube.com/watch?v=-XNFokmDKrE
Den är bra den. *flaffa* Här är en annan svängig klassisk bit: https://youtu.be/Y3QXK2iUJn0
Nämen! Och vem gillar inte bukkake?! *våldsrunkar nu
*flaffa flaffa flaffa*
Nej, det är inte jag på filmen. Bajsutlösningen var dessutom alldeles för klen. 
När jag ska bajsa offentligt så ser jag till att det blir ett rejält resultat som både hörs och syns av så många som möjligt, man vet att man har lyckats om Flafftonbladet och Sexpressen skriver om det dagen efter! 
Idag har jag minsann ett "litet" antal flaskor från systemet som skall förtäras. Får se vad som händer sedan. Åka runt och klämma herrar på pungarna? Pervoweenkostymen är redan grejad förresten, ska vara homopirat och leta efter gossar i sjömanskostym att "röva". 
Menar du en sån sjömanskostym som Kalle Anka har? I så fall sitter jag här med bar underkropp och väntar!
Typ sån här fantiserar jag om!
https://youtu.be/bScQcM0tzW4?t=165
Så vackert! Synd bara att gossen bar "byxor"... Men lite eggande är det att se hur tyget spänner om organet och stjärten...
Mmm!
Sidor Föregående 1 … 249 250 251 252 253 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?