Sv: Här postar vi allt möjligt
Ååh! Skicka bilden! Hoppas att han jazzar runt bland sliddjuren i string! 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 323 324 325 326 327 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det gjorde han också!
(Sliddjur i string)

På tal om Nässeh, efterlyser Åsa-Nissefilmer i form av torrenter.
Jag har en: Åsa-Nisse Jubilerar från 1959.
Och posters måste du ju ha också! >>
Hittade en ny:
Tjohej, tjohomo! Och vilka trefvliga bilder! Månge takk! 
Jaaaaah! Ser redigt bögtröghöga ut på postern!
Jag har anal-yserat scenerna, och visst fanns det en del runkvänligt material! 
Ta t.ex. första scenen där Nisse och Klabbis kommer springandes. Båda är uppenbart SVINKÅTA av någon anledning.
Eller 13:20 när Klabbis landar med plytet rätt ner i en skottkärra med spermutt! 
26:47 är också runkvänligt. Nisse provar damhattar, spanar in sig själv i spegeln och beskriver hur söt han är. Självklart så har han rätt. När han värmer upp inför vattenskidåkningen vid 39:30 så var nog inte en enda kuk slak i biosalongerna när filmen hade premiär. Om man inte får automatisk megautlösning vid 54:48 så är man vaniljo. Nisse och Klabbis håller nämligen om varandra på homoerotiskt vis, Sjöfisten ser detta och blir märkbart kåt. Vid 1:07:00 försöker Klabbis och amerikanen Bill att bilda en böghög efter att ha dansat. Tyvärr så blir det inget större än en tvåmanna-böghög.
Du kan du Mortis, du kan du...
Säg gärna till om du hittar fler! 
Jag har kissat i "sängen" nu precis!
Här kan man beställa homoposters exempelvis "Åsa-Fiste i porrform" att spika upp på väggen och runka till: https://www.nordicposters.se/filmaffisc … en-posters
Vore nåt att ha i runkbåset!
Nässääääääääähähähäää! *flaffa flaffa flaffa*
Någon mer här som har problem med att få flashback.org att fungera ö.h.t.?
- Först ville sidan inte fungera i telefonen med Dolphin som webläsare.
- Fungerade när jag istället använde Samsungs webläsare i telefonen.
- Sen ville inte det heller fungera.
- Nu vill det sig inte med vare sig Chrome eller Explorer på datorn.
Lite kan det fungera, men inga bilder/avatarer visas. Just nu vill det sig inte alls!
Har inte installerat eller ändrat på något, utan det har bara blifvit så här. Är det ryssen tro?
Funkar brah på bögsafari samt med homochrome? Ryska hårdhomos som vill se vad för porrigt du har i din Nokia samt nerspermade datamaskin?
Aha. Ok. Har åter"gått" till Samsung då min Nokia åkte i golvet i 320km/h i ett bleppeleptiskt vredesutbrott när den inte ville som jag ville en gång för mycket.
Jaaah då vette'faan vad det kan bero på... 
Uppdatering 13:22:
Nu fungerar det. Hela burken var visst full med spermutt som gjorde CP-processorn överhettad och extra cepig. Slickade ur allt och då blef det brah igen. Jaaaaah!
Kan lätt bli så när man i sitt försök att dödsrunka lagt en oral BU ihop med våldsam megasats på databurken. Det sker i regel när man ser Bingo-Berra eller någon annan sexikon, jag har (ut)löst det med kisskydd runt maskinen.
Här du Mortis, Ståhlbögs spermakvarn skall bli något vaniljo tyvärr... "Nu finns det stora planer för Ståhlboms kvarn i kvarteret Mjölnaren på Västgötebacken; lägenheter, café och klätterhall." Varför inte göra hela rasket till bögklubb eller något mer pervo? https://nt.se/bli-prenumerant/artikel/jodk7zyr
Jo, läste om det imorse. En fläskig gayklubb hade minsann varit något! 
Har dock aldrig varit där inne då det är betydligt större risk att bli ertappad om man besöker något ställe där det vistas väldigt mycket vaniljos runtomkring. Antar att det krävs rätt tajming (d.v.s, tillfället från att någon pundare har brutit sig in, till att något vaniljo upptäckt att det är öppet och larmat ToF-polisen). 
Innan hela homohamnen blir vaniljo finns ju resningsmål kvar, några har jag nämt redan. Bögbunkern och punglyftarkranen.
Jag vet inte vad ni pratar om, men ändå blir jag väldigt upphetsad av vad jag läser. Tror ni jag skulle bli en bra UE:are?
Vi kan nog lära upp dig Bleppe! Vill du vara en olydig elev?
Hurraaaaaa! Jaaaaaah! Ja, jag vill vara olydig elev och ofta behöfva smisk på VB:n!
Okay! I fortsättningen skall Bleppe dyka upp på UE-lektionerna i tid, iförd japansk skolflickeuniform. VB:n kan du lämna hemma, då stygga elever inte får bära någonting under kjolen. Detta för att kunna orsaka mer smärta när smisk delas ut. 
Ooo... ooooooh... ooookeeeej! 
Det kan gå åt många liter vaselin under lektionerna, typ om man ska ta sig igenom trånga skrymslen. Alla elever som glömmer vaselinet till lektionerna får smisk! 
Sidor Föregående 1 … 323 324 325 326 327 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt