Tråd: Fittkramps novell & lyrik-tråd

*tar på svarta baskern, tänder en Gitanes, harklar, greppar sherryglaset och kör igång...*

Bajs är brunt, kiss e gult, nu ska jag åka till ett sjuk-hus. Där ska jag fixa mig en mus, det är att leva i sus å dus.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

2 Senaste redigerad av Ostfralla (2012-02-14 21:37:47)

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Det kändes som hösten hade tagit tagit sina första grepp om den dagen hon stod där med sin glansiga batong. Hon hette Märta och var syster trån topp till tå. Man kan säga hon var en riktig klasisk fullblodssyster med en uniform som vuxit ihop med den sträva kroppen.  Det var tid för terapin och jag visste vad det innebar. Det var en sinnena som kom i rörelse när hon bankade hårt med batongen i handflatan. Ljudet av det mjukhårda gummit som smackade med ett distinkt smackande och doften av vaselin nådde mig där jag låg fastspänd. Jag borde ha lärt mig terapins grundformer vid det här laget men Doktor Bryno Gelbsts knaggliga tysk-svenska brytning  gav en känlsa av  tilltro till den tyska metoden.


(Bleppe vad tror du om att skapa historisk epos med en never ending 50-ordshistoria också? Kanske ger det större poetisk frihet)

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Du kan din terapi du. Tycker vi kör på med en sådan också, fast i lyrikformat...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

En trekulad pungs rytmiska daskande i månsken
morgonluft med doft av urin
Den morgongula strålens välsignesle
bajsets sträva arom fyller  sinnerna
En varm spermasås rinner sakta nedför en lagårdsdörr
närvaron i en evighet
nyrunkad och slak.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Ostfralla skrev:

En trekulad pungs rytmiska daskande i månsken
morgonluft med doft av urin
Den morgongula strålens välsignesle
bajsets sträva arom fyller  sinnerna
En varm spermasås rinner sakta nedför en lagårdsdörr
närvaron i en evighet
nyrunkad och slak.

Poetisch!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Den bruna bajskorven skimrade likt en hägring på det dammiga golvet då morgonens första solstrålar träffade dess skrovliga yta
och dom tomma urinflaskorna klingade tomma på golvet som en påminnelse om gårdagens lättjefulla liv.
En lång sträng av smegma, pizzaost och utspilld öl uppbenbarade sig mellan mig och golvet då jag reste mig upp.
Väl uppe satte jag mig i köket och rotade fram en fimp ur den ölreklambeprydda askkoppen som stod på bordet. Gul Blend. Det var rökat nr.1 det.

Utanför det solkiga gardinlösa fönstret som pryddes med en död hyacint och en kaktus vräkte det snöblandade regnet ner.
Det var januari. Vilken skitmånad tänkte jag. I skenet av den nakna 100 wattaren som hängde ner utan skärm över matbordet med
Perstorpsskiva skymtade tomflaskorna med Explorer som stod uppradade på diskbänken bland soppåsarna, pizzakartongerna och travarna med disk.
Jag drog ett djupt bloss och blickade ut över dom gråa husen och den halvtomma parkeringen och tänkte på Liselott från igår. Vem var hon egentligen?

Blåsan gjorde sig påmind och jag vaknade till ur mina funderingar. Väl inne på muggen snavade jag över traven med porrisar.
En Lektyr, en Piff, några Hustler. Passade på att dra en stilla runk först och pissade sedan urinröret rent med det extra gula morgonpisset
så det stänkte över stol och golv som vanligt. *flomp* sa det då posten trillade in genom dörren. Det var som vanligt: Inkasso, inkasso,
fogden, glassreklam, hemelektronikreklam, räkningar, och än mer inkasso, och dagen hade bara börjat. Drog en djup suck.
Detta krävde helt klart en rejäl sup. Jag tog mig några stora klunkar ur Rosita och Marinellaflaskorna då brännvinet var slut.   

Fortsättning följer...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

7 Senaste redigerad av Ostfralla (2012-02-29 22:23:39)

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Batong batong batong

Dikt av Ostfrall, titel av Bleppe.

fest, Grannar stimmar och stojar
Discodunk, dunk, dunk, dunk
Batongerna skramlar i garderoberna
oanvända, svarta,  glänsande, nyanser,
sperman flyter, svämmar med  grannar och stön
Morgonens kladdiga sanning
i symbios med analhålets djupa trans.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

*snyft* Vad vackert och finstämt. Du lyckas verkligen fånga den där känslan av tid och rum. Samt fittsås då givetvis. Kan tänka mig att det vart många blöta Mah Jongkläder i publiken?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

9 Senaste redigerad av Ostfralla (2012-03-01 12:21:10)

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Tack Bleppe, inte bara Mah Jong, en hel del batiktryck och så klart flip-flops och runda glasögon alternativt  bågar tjocka som pekfingrar.

En till dikt med titel skapad av Bleppe:

"I analen rinner sperma"

Anal, o du trånga 
brunt är färgen i  evigheten
tiden står stilla om natten när vägglössen kryper
en sats sperma
tjockt kladdigt, välling  för dagen
Det rinner det rinner, det brinner
Stilla som natten, morgonen och dagen i evighetens tjocka dimma.
Frågan finns där  men inget svar.
svaret är den vita satsen  och dess reflektion av ljuset

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

http://i41.tinypic.com/20ftc76.jpg

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Får försöka då *harkle harkle* (tar på svarta baskern)

'Batteri batteri, du vämjeliga batteri'

Spermobil så fin, med ditt batteri är jag fri,
men icke jag bli för allt så lång tid, då jag tager ditt liv
genom mitt evigt slit, men du är ändå min, min spermobil.

http://i39.tinypic.com/eil44o.jpg

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

poetisch! *snörvel*

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

*gråtfest*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

grunkfest?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Här är min senaste.

Fredag!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Stå
grå,
stå
grå,
stå
grå,
stå
grå,
stå
grå-å-å-å.
Så är gubbkuks gråa sång
lå-å-å-å-å-å-å-å-ång.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

*klapp klapp klapp* Sitter här nerkissad och blir alldeles rörd, Rabies. Vad fint!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Pissa hit och skit dit
skit en liten bit
skit ut, skit in skjut upp
pissa hårt på en pinne
skiten far runt ner i en finne
finn upp, finn ner, kiss och bajs
vi bara ler..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Det går ju rätt bra för Thorsten Flincks pervolyrik.

För jag reser mig igen, ja jag reser mig igen
När jag ser in i ditt bruna öga då ser jag mig i dig
En som reser sig igen, ah jag reser mig igen...

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

En sats sperma svävar förbi likt en ättiksluktande julimorgon i repris.
Vi nu på mitt vis äter min fis, men icke så vara, då Sara i rymden tala.
Nu är det mörkt, ack jag äro ensam, endast bögtomten är vaken och
snurrpiller bara vara. Oiiiih!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Batonger, ååååh! http://bestbuysweden.com/index.php/cPath/77

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Bah, det enda som duger nånting till är gamla hedeliga svarta gummibatonger.
http://bestbuysweden.com/popup_image.ph … 92/image/0

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Poesi-klassiker:

I natt jag drömde jag klistra' tapeter,
Jag klistra', jag klistra' väl hundrade meter.
På morgonen jag vakna', så trött och så däven,
Med klister på magen och penseln i näven.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Blepp Blepp Blepp
en läpp
flaffa flaffa flaffa
måste skaffa
Tranbärssås djungelolja berlinerblått
oa hela dan
som fan
sperman flyter i ån
tån
ett rån
Brattwurst i Porjus
Pulsen i ån
Jetset
fet
alla rätt
fekaliemätt
som fan

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramps novell & lyrik-tråd

Ostfralla skrev:

Blepp Blepp Blepp
en läpp
flaffa flaffa flaffa
måste skaffa
Tranbärssås djungelolja berlinerblått
oa hela dan
som fan
sperman flyter i ån
tån
ett rån
Brattwurst i Porjus
Pulsen i ån
Jetset
fet
alla rätt
fekaliemätt
som fan

http://www.osovo.com/pics/crying/crying-babies06.jpg

Så... så... *hulk* ...fint!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>